Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskellä viikkoa 26.9.2012  (Luettu 567 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #15 : 26.09.12 - klo:11:13 »

Yritin Finnairin sivuilta etsiä, mutta en löytänyt sellaista kohtaa missä sanottaisiin kuinka paljon ennen koneen lähtöä tarvii olla kentällä. Lähtöselvityksenhän voi tehdä jo edellisenä iltana netissä, joten siihen ei tarvi varata aikaa. Jossain yleisissä ehdoissa sanottiin, että kentällä täytyy olla 2-3 tuntia ennen koneen lähtöä, mutta toi ei taida kuitenkaan koskea kotimaan lentoja. Kone lähtee klo 7.20, joten ei viittiis ihan vielä yöllä kentälle mennä. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #16 : 26.09.12 - klo:12:09 »

Yritin Finnairin sivuilta etsiä, mutta en löytänyt sellaista kohtaa missä sanottaisiin kuinka paljon ennen koneen lähtöä tarvii olla kentällä. Lähtöselvityksenhän voi tehdä jo edellisenä iltana netissä, joten siihen ei tarvi varata aikaa. Jossain yleisissä ehdoissa sanottiin, että kentällä täytyy olla 2-3 tuntia ennen koneen lähtöä, mutta toi ei taida kuitenkaan koskea kotimaan lentoja. Kone lähtee klo 7.20, joten ei viittiis ihan vielä yöllä kentälle mennä. [:-)]

http://tehostajat.com/start/miten-toimin-lentokentalla/

 [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #17 : 26.09.12 - klo:12:19 »

Keskiviikkopäivää pöntölle. [:-)]

Suloinen video Marlelta ja Tiinan laittama Tikkurila video oli tosi huvittava [:-)]

Aamu on mennyt puhelimessa kun olen soittellut kirurgian polista ties minne. Marraskuun lopulla kaularangan magneettikuviin..siis kiireellisenä laitettu. No soitin röntgeniin ja juttelin jononhoitajan kanssa ja nyt pääsenkin 9 päivä ens kuuta. Että oma apu paras apu.

Nyt ei ole lääkitys minulla kohillaan. Eilen illalla hukkasin kännykän jota etsin ulkoa ja autosta moneen otteeseen.
Soitin toisella puhelimilla omaan numerooni ja missään ei soinut. No arvelin, että nyt sitä ei löydy mistään. Onneksi en laittanut puhelinta operaattorin kautta pois käytöstä. Aamulla löysin sen kylpytakkini taskusta siis kylppäristä. Tämän aamun etsin silmälasejani ja juuri äsken löysin ne. Olivat Veran lelukopassa, että kaikkeen koira pystyy [:-)]

Otsolle paranemis toivotukset ja Anniinalle jaksuja pienen hoitamisen rinnalla muuttohommeleiden tekemiseen. [:30]  uskaltaako kysyä Unan vointia

Ymmärrän Susun mielenlaatua kun ikävä asia sattuu niin likeellä.

Kaikesta huolimatta mukavaa tätä päivää pönttöläisille . [:-)]
ai niin ja Tiinalle toivotus, että juhlamekko löytyy, siis mieluinen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #18 : 26.09.12 - klo:12:51 »

Onkohan tämä Tikkurila-video ollut jo täällä. Mä tulin hyvälle tuulelle kun katsoin tuon. :-))

http://www.youtube.com/watch?v=aXLqXpoaMbg&feature=youtu.be
Tää oli tosi hauska ja viihdyttävä. On niillä ollut varmaan kivaa tätä tehdessä ja katsoessa eka kertaa  [:-)]

Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #19 : 26.09.12 - klo:12:53 »

Olivat Veran lelukopassa, että kaikkeen koira pystyy [:-)]

Otsolle paranemis toivotukset ja Anniinalle jaksuja pienen hoitamisen rinnalla muuttohommeleiden tekemiseen. [:30]  uskaltaako kysyä Unan vointia

Kiitos Telkkinen kysymästä, Una voi onneksi paremmin taas. Nyt toivotaan, että kaikki oireet häviää, kun päästään kokonaan pois tuosta talosta.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #20 : 26.09.12 - klo:12:55 »


Aamu on mennyt puhelimessa kun olen soittellut kirurgian polista ties minne. Marraskuun lopulla kaularangan magneettikuviin..siis kiireellisenä laitettu. No soitin röntgeniin ja juttelin jononhoitajan kanssa ja nyt pääsenkin 9 päivä ens kuuta. Että oma apu paras apu.
Tuo olikin hieno juttu, että pääset noinkin pian.


Nyt ei ole lääkitys minulla kohillaan. Eilen illalla hukkasin kännykän jota etsin ulkoa ja autosta moneen otteeseen.
Soitin toisella puhelimilla omaan numerooni ja missään ei soinut. No arvelin, että nyt sitä ei löydy mistään. Onneksi en laittanut puhelinta operaattorin kautta pois käytöstä. Aamulla löysin sen kylpytakkini taskusta siis kylppäristä. Tämän aamun etsin silmälasejani ja juuri äsken löysin ne. Olivat Veran lelukopassa, että kaikkeen koira pystyy [:-)]
Airi ne oli hukannu  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #21 : 26.09.12 - klo:12:57 »

Yritin Finnairin sivuilta etsiä, mutta en löytänyt sellaista kohtaa missä sanottaisiin kuinka paljon ennen koneen lähtöä tarvii olla kentällä. Lähtöselvityksenhän voi tehdä jo edellisenä iltana netissä, joten siihen ei tarvi varata aikaa. Jossain yleisissä ehdoissa sanottiin, että kentällä täytyy olla 2-3 tuntia ennen koneen lähtöä, mutta toi ei taida kuitenkaan koskea kotimaan lentoja. Kone lähtee klo 7.20, joten ei viittiis ihan vielä yöllä kentälle mennä. [:-)]

http://tehostajat.com/start/miten-toimin-lentokentalla/

 [:-)]

Kiitos Pyris. [:-)]
Tuntia ennen kun menee kentälle, niin se varmaan riittää, koska lähtöselvityksen voi tehdä netissä jo edellis iltana.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #22 : 26.09.12 - klo:13:20 »

Kävin ämpärillisen puolukoita keräämässä. Ihan työstä kävi! Olivat niin harvassa, että jokaiselle tertulle piti erikseen kumartaa. Karpaloita kun vielä löytäisi, niin olis talven vitamiinit pakkasessa.
Sieltä kun tulin niin söin uunilohta kylmänä ohraleivän kanssa ja päälle pinaattilettuja hillojen kans, jopa olikin maistuvia.
Iltapäivän /illan ohjelmassa olisi 11 verhotankoa ja verhoa pitäisi laittaa entisten tilalle kälyn kans. Huoh! polviparkaa ajattelen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #23 : 26.09.12 - klo:13:26 »

Voi kun olisi ihana päästä karkuun jouluksi, mä oon vähän puun ja kuoren välissä sen kanssa. On kolme eri tahoa mitkä haluaisivat että menen sinne jouluksi ja kaikki,kolme tahoa pahastuvat jos en mene. Vain yhteen haluan mennä. Niin tein viime vuonna ja suututin ne kaksi muuta. Nyt ovat varmuudeksi aloittaneet pyytelyn jo elokuussa.. No, tosin koska en tiedä missä olen töissä jouluna niin saattaapi olla että töissä olen ja yksin kökötän... [:-I]

Viime yön olin töissä ja huomenna olisi aamuvuoro. Pitäisi siis itsensä ylös kiskoa että saa ensi yönä nukutuksi.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #24 : 26.09.12 - klo:13:36 »

Mun mielipide on, että jokainen saa viettää joulua siellä missä itse haluaa. Kyllähän kaikkien pitää se ymmärtää, että ei yksi ihminen voi moneen paikkaan revetä. Sekään ei oo mistään kotoisin, että tarvii reissata koko joulunpyhät useamman paikan väliä, siinä vaan väsyy ja menee joulu autossa istumiseen [:-(].
Sullakin on Zeener niin raskas vuorotyö, että juhlapyhät on oivallisia lepotaukoja.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #25 : 26.09.12 - klo:14:07 »

Ah että nää kuukkelin käännökset on ihania [:-DD]

http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung-galaxy-note-2-1093688/review&prev=/search%3Fq%3Dsamsung%2Bnote2%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DtwV%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26prmd%3Dimvns&sa=X&ei=H-BiUKq5LumO4gSZgoHIBQ&ved=0CF0Q7gEwBg

"Ihanan eloisa 5,5 tuuman Super AMOLED HD-näyttö ja lihaisa sisäelimet, ei ole epäilystäkään siitä, että Huomautus 2 on pomo, kun se tulee raaka ähkyä ja toiminta."
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #26 : 26.09.12 - klo:14:23 »

Hieno ilma tänään täällä meillä. Ja järvellä kaksi joutsenta!

Olen haeskellut sopivaa eestin kurssia ja nyt taisinkin sen löytää. Sama oppikirja kuin oli minulla keväällä ja jatketaan samasta kohden mihin keväällä jäin. Vaikuttaisi nyt siis aika kivalta.

Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #27 : 26.09.12 - klo:14:36 »

Mun mielipide on, että jokainen saa viettää joulua siellä missä itse haluaa. Kyllähän kaikkien pitää se ymmärtää, että ei yksi ihminen voi moneen paikkaan revetä. Sekään ei oo mistään kotoisin, että tarvii reissata koko joulunpyhät useamman paikan väliä, siinä vaan väsyy ja menee joulu autossa istumiseen [:-(].
Sullakin on Zeener niin raskas vuorotyö, että juhlapyhät on oivallisia lepotaukoja.
Olen ihan samaa mieltä. Joulu on rauhan juhla, ja mitä rauhaa se on kun kiireellä pyyhältää paikasta toiseen.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #28 : 26.09.12 - klo:14:38 »

Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #29 : 26.09.12 - klo:14:40 »

Mun mielipide on, että jokainen saa viettää joulua siellä missä itse haluaa. Kyllähän kaikkien pitää se ymmärtää, että ei yksi ihminen voi moneen paikkaan revetä. Sekään ei oo mistään kotoisin, että tarvii reissata koko joulunpyhät useamman paikan väliä, siinä vaan väsyy ja menee joulu autossa istumiseen [:-(].
Sullakin on Zeener niin raskas vuorotyö, että juhlapyhät on oivallisia lepotaukoja.
Olen ihan samaa mieltä. Joulu on rauhan juhla, ja mitä rauhaa se on kun kiireellä pyyhältää paikasta toiseen.

Periaatteessa nää kaikki paikat on senverran kaukana toisistaan että yhdessä on järkevin olla, mutta kaikki haluavat olla se yksi  [:-I] [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.275 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.