Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntaikia 7.10.2012  (Luettu 799 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #15 : 07.10.12 - klo:16:51 »

Voi kun onkin ollut hyvät esiintyjät. Tykkään molemmista.

Marleenan lastenjutulle  :-))

Tämä viesti on näköjään lähtenyt 16:51, vaikka kello on 13:32  :-))

Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #16 : 07.10.12 - klo:17:40 »

Päivää pöntölle!  [:-)]
Kello on nyt oikeesti 13.52. Mulla alkaa tänään yövuorot ja mä murjotan peiton alla. Kävin kyllä pihalla katsomassa päivänvaloa, sillä sitä en nyt sitten tule ihan heti näkemään, kun iltaisin ajan pineässä töihin ja aamulla pimeässä kotiin  [:´(]

Eilen saatiin kotirintamalla aika paljon aikaiseksi: haravointia (Pasi ja Jenni), pönttöjen tyhjennystä, autojen imurointia, ilmanvaihtokoneeseen talvikennot jne jne
Sitten saunottiin ja pitkästä aikaa uitiinkin. Tehtiin ruokaa, laulettiin hetki karaokea ja sen sellaista. Oli ihan kiva päivä!  [:-)]

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #17 : 07.10.12 - klo:17:44 »

Nyt pönttökello ejistää jo nelisen tuntia.
Pitäs varmaan rukata.  [:-I]

Kello oikeesti 13.59
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #18 : 07.10.12 - klo:17:51 »

Päivää pöntölle!  [:-)]
Kello on nyt oikeesti 13.52. Mulla alkaa tänään yövuorot ja mä murjotan peiton alla. Kävin kyllä pihalla katsomassa päivänvaloa, sillä sitä en nyt sitten tule ihan heti näkemään, kun iltaisin ajan pineässä töihin ja aamulla pimeässä kotiin  [:´(]

Eilen saatiin kotirintamalla aika paljon aikaiseksi: haravointia (Pasi ja Jenni), pönttöjen tyhjennystä, autojen imurointia, ilmanvaihtokoneeseen talvikennot jne jne
Sitten saunottiin ja pitkästä aikaa uitiinkin. Tehtiin ruokaa, laulettiin hetki karaokea ja sen sellaista. Oli ihan kiva päivä!  [:-)]


 :-))  Hyvä päivä ja hieno ilta on teillä ollut!

Ja, sydämellinen kiitos Kaija kun jaksoit vastata eilen mun viesteihin työhommista huolimatta!  [:34]   [KIPPIS]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #19 : 07.10.12 - klo:18:06 »

Niin juu, mä ajattelinkin jo aikaisemmin laittaa aina oikea kellon aika viesteihin. [:-)]

Pilvistä ja hieman pilkotteli aurinkokin aikaisemmin, kun olin juuri ulkoilemassa. Nyt kuitenkin sataa taasen.
Katsoin ikkunasta kiikareilla sademittariin, niin siinä oli n. 14 mm vettä.
Mittarissa nyt +7,5 astetta.

Ei varmaankaan kukaan tiedä, kun mä kirjoittelin tuossa aikaisemmin tekstitiedostoa sillä Libreofficella.
Kokeilun sitä fonttipajan galleria -toimintoa ja en vielä ainakaan löytänyt keinoa, että millä siihen malliin saa omaa tekstiä laitettua.
No, tää on lähinnä mun juttu ja ehkä se vielä jostain selviää. [:-)]

Kello nyt 14:10!

Nyt olen kaffeella ja eipä tässä muuta, kuin päivän jatkoja kaikille!  :-)) [:-)]
« Viimeksi muokattu: 07.10.12 - klo:18:11 kirjoittanut Deb »
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #20 : 07.10.12 - klo:19:10 »


Ei varmaankaan kukaan tiedä, kun mä kirjoittelin tuossa aikaisemmin tekstitiedostoa sillä Libreofficella.
Kokeilun sitä fonttipajan galleria -toimintoa ja en vielä ainakaan löytänyt keinoa, että millä siihen malliin saa omaa tekstiä laitettua.
No, tää on lähinnä mun juttu ja ehkä se vielä jostain selviää. [:-)]


No niin, mä menin kokeilemaan vielä uudestaan ja nyt tämä ongelma ratkesi ja löysinkin toiminnon, jolla tekstin siihen saa laitettua. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #21 : 07.10.12 - klo:20:07 »

Voi kun onkin ollut hyvät esiintyjät. Tykkään molemmista.

Marleenan lastenjutulle  :-))

Tämä viesti on näköjään lähtenyt 16:51, vaikka kello on 13:32  :-))



Janne raappanan olen nähnyt muutama vuosi sitten ekaa kertaa livenä Backaksen kartanon latotansseissa,aivan ihana oli silloin,nyt on kyllä mies muuttunut mutta ei ollenkaan pahaan suuntaa...vähän muuttanut tyyliään ehkä ja vähän erilaista musaa.Mutta lauloin kyllä ne kaksi kipaletta joista olen tykännyt eli Piikkilankaa ja Jenkkikassi..

No Maunuksela nyt on Maunuksela,aivan ihana...lauloin Volkosesta ruususta yhden säkeistön venäjn kielellä,se kun on alkujaan venäjältä toi laulu.Ihana...
 :-)) :-))
Mun kello nyt 15.11 ja niin on myöskin koneen kello15.11
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #22 : 07.10.12 - klo:20:53 »

Sunnuntaita [:-)]
Eipä toiminu pönttö eilen illalla eikä aamulla täälläkään, mutta nyt taitaa olla jo kuunnossa  [:5]
Reppuhousulle  [:10] paranemissilitykset.
Linturetkellä käytiin tänään jo aikaisesta aamusta lähdettiin liikkeelle, mutta nyt jo kotona. Monta suurta hanhiparvea nähtiin samoin joutsenia ja muutama suurempi kuikkaparvikin uisentelemassa. Jo aamusta on vähän väliä ripeksinyt vettä  [:-I] lämpötila +7 eli aika kosteanviileä ilma. Laittelin kynttilöitä pihalle palamaan, on kertynyt paljon noita tuoksukynttilöitä ja niitä olen tuossa kuistilla lyhdyssä polttanut. Mukava vieno vaniljan tuoksu tälläkertaa leijuu pihapiirissä  [:-)]
Suloista sunnuntain jatkoa kaikille  [:-)]
Mun koneen klo. on 15.34
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #23 : 07.10.12 - klo:21:21 »

Täällä on melkein koko päivän satanut. Ei mitään isoa sadetta, mutta sellaista pientä.
Kello on 15:49
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #24 : 08.10.12 - klo:00:08 »

Vuoron perään sataa ja ei sada, nyt on sateen vuoro taasen. Tuulee taas hieman.
Mittarissa nyt +7,8 astetta.

Päivällinen tuli juuri syötyä ja sitten onkin illan viettoa vuorossa. :-)) [:-)]

Kello on nyt 17:14!
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #25 : 08.10.12 - klo:00:14 »

Sadetta on riittänyt täälläkin, ajoittain rankempaakin. Juuri nyt näyttää hiukan selkeämmältä. Parin vuorikauden sademäärä 46 mm, minulle riittäisi jo.
Onneksi saatiin perjantaina maalla nurmikko ajettua ( tai siis isäntä ajoi ), ei taida enää siellä piha kuivua tänäsyksynä.  [:-I]

Oikea aika : 17:18.  :-))

Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #26 : 08.10.12 - klo:01:24 »

Tällä vauhilla meistä tullee muuten
äkkiä vanahoja ja äkäsiä akkoja.
Ihan silimissä vilisee.  [:-DD]

Ja oikee kello on 17.54

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #27 : 08.10.12 - klo:01:35 »

 [:-DD]
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #28 : 08.10.12 - klo:02:17 »

Täällä on ollut poutaa koko päivän. Jo toinen päivä peräkkäin!
Ruokavieraina poika ja avokkinsa ja kohta tulevat tyttären lapset hoitoon joksikin aikaa.
Sitten saunaan ja kohti uutta viikkoa [:-)]
Kello on 18.20.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 725
  • Lahti
Vs: Sunnuntaikia 7.10.2012
« Vastaus #29 : 08.10.12 - klo:03:35 »

Sunnuntai-iltaa pöntölle [:-)]

Terveisiä Riihimäeltä, käytiin kyläilemässä ja nähtiin matkalla ihan älyttömän suuria hanhiparvia.
Olenko ikinä moisia nähnyt, vastaan en ole.

Pyriksen laittama kuva on todella kaunis [:-)] ja Marleenan laittama positiivari juttu hauska [:-)]

Ystäväni äidin kissalle kävi samoin kun Reino Reppuhousulle ja muutaman päivän päästä vietiin lääkäriin
nivelside oli katkennut ja jouduttiin leikkaamaan. Toivoittavasti Reinolle on käynyt vaan venähdys. [:72]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.24 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.