Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.10.2012 tiistai  (Luettu 1348 kertaa)

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
23.10.2012 tiistai
« : 23.10.12 - klo:06:57 »

Aamua  [:-)]
+-0 lämmintä ja vielä sateetonta, no luvassa ilmeisesti sitä valkoista ja märkää  [:-I]  Hieman myöhemmin työhön, kun matkaan naapurikuntaan. Aikaa varattava kyllä reilusti siirtymiseen, kun on vielä nuo kesätassut alla.
Tirpakkaa tiistaita kaikille  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #1 : 23.10.12 - klo:08:14 »

Huomenia,

Töissä. Tänään onkin kamalasti tekemistä. saa nähdä milloin täältä joutuu pois.
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #2 : 23.10.12 - klo:08:42 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Tiistai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]
 
 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 767
  • Itä-Uusimaa
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #3 : 23.10.12 - klo:08:47 »

Huomenta  [:-)]

Yöllä kävi pakkasella. Nyt 0 ja pilvistä.

Kivaa tiistait  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #4 : 23.10.12 - klo:08:48 »

Huomenta!
Painajaisuninen yö takana. Olin pettänyt miestäni (mitä en normaalisti koskaan enkä ikinä tekisi). Hänen ex-vaimonsa oli sen hänelle kertonut. Mies oli tietysti hurjan vihainen siitä minulle, ja minä surullinen, kun tuli niin tehtyä, koska rakastin miestäni. Sanoin ex-vaimolle, että "Kerroit sitten sen. etkö tiedä, että mitä ei silmä nää eikä korva kuule, sitä ei sydän sure." Saimme kuitenkin mieheni kanssa sovittua asian ja sen kunniaksi tanssimme lähekkäin ikkunan edessä, jonka myös ex-vaimo näki. Ilmeensä oli näkemisen arvoinen. Seuraavaksi olimme minun vanhassa kodissani, mutta olimme siellä jonkun vieraana. Siellä kaikki olivat vihaisia minulle. Kaikki muut käskettiin syömään, mutta minua ei. Onneksi minulle jäi ihan mukavaa seuraa. Jari Sillanpää, joka ei ollut vihainen minulle  :-))

Mistähän nämä unet oikein tulevat? Tuo uni oli vielä siitä kummallinen, että heräsin välillä, ja se jatkui, kun taas nukahdin.

Evis, ja muutkin, kylmää on luvassa, että talvitassut autoon  [:-)]

Oikein lystiä päivää kaikille  [:-)]

Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #5 : 23.10.12 - klo:09:03 »

No onpas Mesiksellä ollut uni  [:-DD] Onneksi unta vain  [:-)]

Itsekin seikkailin yhtenä yönä jossain isossa rakennuksessa, jonka parkkihallissa oli autot vuorattu roskaruualla. Nousin ylemmäs kraffitein "somistettuun" kerrokseen, jossa näin vähäpukeisia naisia ja huumepiippuja. Seuraavaksi joku mies tulee sanomaan minulle "Se kuka tulee canonballsien kerrokseen jää tänne tai lähtee täältä kuolleena"  :-O  [:67] Otso herätti onneksi kesken kaiken, kun mietin jonkun muun kanssa pakoreittiä moottoripyöräjengin luota  [:-DD]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 767
  • Itä-Uusimaa
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #6 : 23.10.12 - klo:09:12 »

Onneks unet on vaan unia  :-O :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #7 : 23.10.12 - klo:09:15 »

Anniinalla oikea kauhu-uni  :-O  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #8 : 23.10.12 - klo:09:28 »

Onpas Mesiksellä ja Anninalla ollut hassuja unia...

Tästä nyt on jo jonnii aikaa kun näin hevosista ja nykyisistä uusista kavereista unta...Hevosia oli ensin vain muutama mutta sitten niitä tuli lisää ja taisi olla parisataa kunnes sitten heräsin  [:-)] Olisin kyllä halunnut sitä unta jatkaa koska tuntui aika jännältä ja se jäi niin hyvin mieleen että vieläkin sen muistan ihan kun olisin viime yönä sen nähnyt..

Ja ettei totuus unohtuisi ni sataa vettä ja illalla lähdössä hunningolle elikkäs laivalle ja huomenissa takas  [:-)] Sain risteilyn synttärilahajaksi kamuilta  [:-P] [:-P]

Hyvää tätä päivää kaikille...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #9 : 23.10.12 - klo:09:50 »

Mieleenpainuva uni Puniksella  [:-)]

Hauskaa hunninkomatkaa Punikselle!  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #10 : 23.10.12 - klo:09:51 »

Huomenta.  [:-)]

Kahvit juotu ja kohta toiveita heräämisestä.  [:56]

Onhan Mesiksellä ja Anniinalla ollutkin melkoiset unet.  :-O
Itse olen nukkunut unia näkemättä, tai siis en muista mitään. Sanotaanhan että unia voi nähdä vaikka ei sitä aamulla muista.

Harmaa sumuisen sohjoinen sää. Räntää on satanut senverran että autojen katoilla sitä näkyy tuolla parkkipaikalla ja läheisellä pellolla on myös hiukan valkoista. Plussalla on kuitenkin pysytty, nyt näyttää mittari +0,9 ja sama näkyy olleen yön alinkin.
Hyvä niin, pariiinkin eri harrastukseen autoilen tänään ja kesärenkaat on vielä alla. Torstaina on varattuna aika talvitassujen vaihtoon.

Punikselle oikein riemukasta risteilyä  - sitä se varmasti on - toivotuksittakin.   :-))

Kaikille muuten vaan mukavaa tiistaita !
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #11 : 23.10.12 - klo:10:04 »

Huomenta! [:-)]
Unet on kyllä joskus todella kummallisia. Minä näin viime yönä unta, että mulla oli vielä se pölypussikauppa olemassa, töissä siellä oli kuitenkin mun siskon poika enkä minä.

Eilen käytiin laittamassa isän ja äidin hauta talvikuntoon, vietiin lyhtykin. Tavattiin pikaisesti hautuumaalla siskoni miehineen, he olivat matkalla Helsinkiin ja nyt ovat jo lentokoneessa matkalla Teneriffalle. Olis ihan kivaa olla mukana :-)).

Olen vähän huolissani Telkkisestä, hänestä kun ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun oli saamassa niitä magneettikuvauksen tuloksia. [:-(]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #12 : 23.10.12 - klo:10:12 »

Olen myös odotellut Telkkisen viestejä. Toivottavasti kaikki on hyvin  [:30]

Punikselle mukavaa risteilyä  [KIPPIS]  [:-)]
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #13 : 23.10.12 - klo:10:12 »

Huomenta [:-)]
Plussalla pysyi täällä lämpötila yölläkin.
Eilen illalla haravoin vähän pihalla, mutta aika ikävää hommaa oli, kun kaikki on niin määrkää,
vaikka eilinen olikin poutapäivä.
Siivouksen suunnittelua on nyt mielessä [;-)]


Olen vähän huolissani Telkkisestä, hänestä kun ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun oli saamassa niitä magneettikuvauksen tuloksia. [:-(]


Samaa olen miettinyt.
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: 23.10.2012 tiistai
« Vastaus #14 : 23.10.12 - klo:10:45 »

 [:-)] Valkoista huomenta! Meillä oli yöllä tullut lumipeite  [:-)] Tosin ei sitä täällä 3 km päässä kaupungissa ollut ...eikä varmaan meilläkään enää illalla nyt mittarissa +2.  Hyviä reissuja , hassuja unia.


Olen vähän huolissani Telkkisestä, hänestä kun ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun oli saamassa niitä magneettikuvauksen tuloksia. [:-(]


Minä myös mietin?
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -
 

Sivu luotiin 0.252 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.