Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 24.10.2012  (Luettu 674 kertaa)

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Keskiviikko 24.10.2012
« : 24.10.12 - klo:08:09 »

Huomenta, tänään on mun ainokainen vapaapäivä ja täällä mä kukun odottelemassa patterikorjaajia  [:-/] Ne tekee näitä huoltoja kuukauden ajan ja tottakai mun kämpille tullaan just vapaapäivänä. Ja kun ilmoitetaan vaan että tullaan klo 8-16 välillä niin pakko se on nousta, mä en halua herätä siihen että ovikello soi. Tai no, ei se soi kun mä oon joskus ottanu patterit pois virpojien takia enkä oo saanu sitä toimimaan sen jälkeen  :-)) :-)) :-))

Taidan lähteä tänään uimaan ja shoppailemaan ja iltapäivällä onkin sitten renkaanvaihtoaika varattuna.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #1 : 24.10.12 - klo:08:17 »

Huomenta,

Zeenerille mukavaa vapaapäivää korjaajista huolimatta  [:-)]
Huomenna oliskin työmatka Helsinkiin. Pitäisi pitää puhe n. 200 kuulijan edessä. Olin valmistellut power point esityksen, niin eikös sieltä tosiaan ilmoitettu, että ei saa olla mitään esitettävää materiaalia. Puhutaan vaan. No joo, eiköhän se onnistu  [:-DD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #2 : 24.10.12 - klo:08:35 »

Jatkanpa samalla höpinöitäni, meillä oli eilen töissä mun työkaverini eläkejuhlat. Työkaveri on ollut meidän firmassa töissä 40-vuotta eli kauemmin kun mä oon ollut elossa. Oli aivan mielettömän ihanat juhlat, tehtiin lähes kaikki tarjoomukset itse karjalanpaistista kakkuihin. Paikalla oli juhlijan työkavereita sieltä alkutaipaleelta (vanhin oli 85-vuotias) ja meidän nykyiset asiakkaat, sekä tietenkin firman pomoja. Juhlija oli kutsunut myös ensimmäisen omahoidettavansa sieltä 40 vuoden takaa, ovat pitäneet yhteyksiä vuosien varrella säännöllisesti. Hitsi kun oli lämmin tunnelma ja samalla hyvä olo että tää työkaveri ehti jäädä eläkeelle ennenkuin nää työmullistukset alkoivat ja hänen ei enää tarvitse niiden keskellä olla. Ja tuli haave että joskus voisi itse olla yhtä pidetty eläkkeellelähtijä (tuskinpa vaan mutta voihan sitä kuvitella  :-)) )
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #3 : 24.10.12 - klo:08:37 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Keskiviikko - Päivän Aamua  [:22] [:45]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #4 : 24.10.12 - klo:08:43 »

Huomenta!
Tuulinen, mutta sateeton (ainakin tällä hetkellä) sää.

Isäntä lähti johonkin varsanäyttelyyn, ja minä vietän täällä pönttöily/kutomis/ym.-aikaa yssissein  [:-)]

Anniinalle onnistunutta puhujareissua ja Zeenerille hyvää vapaapäivää. Ikimuistoisen eläkkeellelähdön olitte järjestäneet työkaverille.
Kaikille kepeätä keskiviikkoa! Poteville paranemista!
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #5 : 24.10.12 - klo:09:07 »

Huomenta!
Kova tuuli meilläkin ja se liehuttaa Suomen lippua salossa tuossa mun edessäni ikkunan takana.

Mikähän siinä syynä, ettei esityksessä Anniina saanut olla mitään materiaalia [:-I]. Onhan se tietty haastavampaa puhua kun ei ole puheen tueksi mitään "esitettävää". Yleensäkin puhujille on varmaan haastavaa saada ihmisten mielenkiinto pysymään yllä. Mutta uskon, että Anniina onnistut tässäkin jutussa.

Zeenerin työkaverin eläkejuhlat kuulostaa tosiaan aidosti lämpimältä tilaisuudelta, mukava varmaan saada sellaisiin osallistua, myös järjestelyihin.

Mun tarttis reipastua, eilen en astunut ollenkaan ovesta ulos [?]. Mutta se onkin eri asia miten reipastuminen saadaan aikaan.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #6 : 24.10.12 - klo:09:25 »

Keskiviikkon aamupäivää  [:-)]
Töissä pakerrettu jo muutama tunti. Leppoisan sykyinen , pilvinen sää +6 näytti jo aamulla ulkomittari. Kovin on hiljaiaseloa täällä töissä, kun  on syyslomaviikko meneillään, taitaa asiakkaatkin viettää syyslomaa  [:-)]
Ihania ovat tuollaiset eläkkeelle läksijäiset joista Zeta kertoi, itsellekin muutama sattunut tässä työuran aikana.  [:-)]
 Kepeätä keskiviikkoa  kaikille  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 24.10.12 - klo:10:36 kirjoittanut Evis »
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 767
  • Itä-Uusimaa
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #7 : 24.10.12 - klo:09:33 »

Huomenta  [:-)]

4 astetta, tuulista ja pilvistä.

Keksiviikkoa kaikille  [:28]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #8 : 24.10.12 - klo:10:08 »

Huomenta Lapista! Se on sitten lumi maassa n. 5 senttiä. Lämmintä +0,9
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #9 : 24.10.12 - klo:10:16 »

Huomenta.  [:-)]

Harmaa, sateeton, tuulinen näyttää sää olevan.
Taitaa kulua päivä ilman ihmeempää ohjelmaa, vaikkapa lueskellen.  [:-I]
Mukavaa päivää kaikille ja kipuileville parempaa oloa !
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #10 : 24.10.12 - klo:10:31 »

Tuulinen huomen ja siniristiliput liehuu  [:-)] On oudon lämmintä - mittarissa +4.4 Mesellä on talvi ja me täällä pimeydessä vaelletaan  [?] Zeener, älä suotta aliarvioi itseäsi, sulla on vielä aikaa eläkkeellejäämiseen [:-DD]  Paranemisia sairaille ja muutenkin hyvää päivää  :-))
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #11 : 24.10.12 - klo:10:31 »


Kova tuuli meilläkin ja se liehuttaa Suomen lippua salossa tuossa mun edessäni ikkunan takana.
Meilläkin liehuisi ihan parvekkeen edessä, mutta ei liehu, kun ei kukaan ole sitä laittanut. Kenelleköhän se kuuluu? Usein on niin, että naapuritalossa on lippu, mutta tässä talossa ei. Tykkäisin, jos olisi.
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #12 : 24.10.12 - klo:10:38 »

 :-)) enää 2kk ja on jouluaatto , hih  [:5]
Nyt mun työmotivaatio on ihan jossain muualla kuin pitäis, Taidanpa lähteä lounastauolle sitä etsimään  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #13 : 24.10.12 - klo:10:42 »

Toivottavasti löytyy sieltä  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 24.10.2012
« Vastaus #14 : 24.10.12 - klo:10:54 »

Huomenta.

Tuulee välillä oikein kunnolla ja ripsii.  Lämpöasteita tais olla viisi, joten kyllä tarkenee.
Tiina, älä välitä.  En minäkään käynyt eilen ulkona.  Tää ilma tekee ihmisen saamattomaksi.
Jännityksestä jäykkänä odotan kirjettä kirralta.  Siinä on vastaus, kun kävin viikko takaperin kropan CT kuvauksessa. 
Suomenlippu liehuu melkein partsini vieressä.  Luo juhlan tuntua.
Mesis, isännöitsijä ainakin osaa vastata, miksei teidän talossa liputeta.
Kaikille mahtavaa päivää.   [:-)]


Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.323 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.