Mikäs Annulix, sulla on polvessa? Ko mulla on kans kohta vuoden tämä ketara vaivannut, kesällä kävin yhen piikin, ei se auttanut kuin pari kolme viikkoa. Buranaa käski syyä. 100 kpl on jo menny. Kohta on mahan pohjassa reikä. Ajattelin jo yks.lääkärille mennä, mutta ei sinnekään pääse kuin jouluviikolla olis aikoja. Tsempit!
Minulla on nivelrikkoa todettu molemmissa polvissa, mutta tämä kipu ei liity siihen.
Jo pari kertaa aieminkin on vasen polvi kipeytynyt. Kipu on ihan yhdessä kohdassa, ikäänkuin polvilumpion sisällä.
"Kello seitsemässä ".
Edelliset lääkärit ja samoin nyt tämä eilinenkin, ovat sanoneet, sen olevan yleinen nuoremmillakin ja usein urheilijoilla.
Kertoo minulla siitä ettei jalkalihaksia ole tullut treenattua, kun sitten intoudun yht äkkiä tekemään pidemmän lenkin, siinä se kipeytyy. Kuntopyörää suositteli, maalla sellainen kyllä on, ei vaan ole keksitty miten sen tänne rivariin sais mahtumaan.
Huoneet kun on sellasia kopperoita, en viitsis ihan keskelle olkkarin lattiaa sitä laittaa.
Täytynee ottaa uudelleen harkintaan.
Minulla on edellisillä kerroilla vaiva mennyt ohi kokonaan noin viikossa ja edellisestä piikistä on jo varmaan 2½ - 3 vuotta aikaa.
Katsotaan nyt sitten miten tälläkertaa.
Toivotaan että sinunkin polvellesi löytyy parannuskeino. Vaikka on moniin muihin sairauksiin verrattuna pieni vaiva, haittaa se kuitenkin elämää ylättävän paljon. Tsemppejä sinullekin !