Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai elik neljapäev 29.11.2012  (Luettu 560 kertaa)

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Torstai elik neljapäev 29.11.2012
« Vastaus #30 : 29.11.12 - klo:14:58 »

Tervehdys lumipyrystä [:-)]
Harmi, kun päiväys puuttuu tuolta ketjun kaksikielisestä alusta.
Pieni lenkki tehtiin aamupäivällä ja oli kyllä melkoisen piiskaava tuuli, pakkasta kolmisen astetta.

Pari sanaa Suomen postista, Itellasta, jos sallitte. [:-/]
Tyttären perheen asuessa tuossa naapurissa olivat heidän ja meidän postit miten sattuu laatikoissa.
Tytär teki muuttoilmoituksen hyvissä ajoin, mutta jo kolmasti on ollut heidän postiaan
täällä meidän laatikossa. Mutta kaiken huippu: meidän posteja on lähetetty postin kuoressa heidän uuteen osoitteeseensa!
Palautetta on annettu ja melko kirpeätä!! Ei tunnu auttavan. [:-/]
40-vuotishääpäivä tänään. Silloin ei pyryttänyt eikä pakastanut :-))


 Lisäys:
Postilaatikkojen välimatka on noin kaksikymmentä kilometriä ja kuntakin on toinen!

« Viimeksi muokattu: 29.11.12 - klo:16:16 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Torstai elik neljapäev 29.11.2012
« Vastaus #31 : 29.11.12 - klo:15:02 »

Heti piti käydä resepti-osiossa katsomassa näitä Tiinan ohjeita teeleivistä ja sinapista. [:-)]

Ehdin jo kaffeenkin juoda tuossa tv:n ääressä ja tein vielä toisen vajaan mukillisenkin, jonka jo join. [:27]
Pitäis varmaan kohta mennä vähäksi aikaa huilaamaan. [:-)]

Aurinkoakin on hieman ollut näkyvissä, se mitä se tuolta taivaanrannalta vielä kurkistaa.
Mittarissa nyt -10,8 astetta.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Torstai elik neljapäev 29.11.2012
« Vastaus #32 : 29.11.12 - klo:15:04 »

Lauralle ja miehelleen hyvää 40-v hääpäivää!  [:34]   [:38]

Ikävää palvelua itellalta. [:-(]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #33 : 29.11.12 - klo:15:18 »

Lämpimät hääpäiväonnittelut Lauralle ja miehelleen !

 
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #34 : 29.11.12 - klo:15:28 »

Hääpäiväonnittelut Lauralle ja puolisolleen! [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #35 : 29.11.12 - klo:16:19 »

Hmm, teeleipiä. Ainoastaan yläasteella kotitaloustunnilla ja kotona läksynä on tullut tehtyä. Pitäisi kyllä tehdä joskus  [:-)] Väsyttää aivan mielettömästi. Onneksi pääsen kohta kotiin. Olen tästä meidän hometaloasiasta vähän pöyristynyt. Oli päätetty, että entinen omistaja maksaa kunnalle takaisin ostohinnasta muutaman tonnin ja kunta ottaa tappiokseen lopun ja vielä purkamisenkin. Ihmettelen, että miksi omistajaa ei laitettu vastuuseen... Tiedän kyllä hänen olevan sopivan puolueen jäsen, joten tulee heti mieleen, että siinä syy  [:-/]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #36 : 29.11.12 - klo:16:23 »

Hyvää hääpäivää Lauralle ja miehelleen  [:35] (korjasin kirvirheen)
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #37 : 29.11.12 - klo:16:25 »

Onnittelut unohtui eli Hyvää hääpäivää  [:38]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai elik neljapäev 29.11.2012
« Vastaus #38 : 29.11.12 - klo:16:47 »

Pari sanaa Suomen postista, Itellasta, jos sallitte. [:-/]
Tyttären perheen asuessa tuossa naapurissa olivat heidän ja meidän postit miten sattuu laatikoissa.
Tytär teki muuttoilmoituksen hyvissä ajoin, mutta jo kolmasti on ollut heidän postiaan
täällä meidän laatikossa. Mutta kaiken huippu: meidän posteja on lähetetty postin kuoressa heidän uuteen osoitteeseensa!
Palautetta on annettu ja melko kirpeätä!! Ei tunnu auttavan. [:-/]


Sallitaan Itellan risut!  [:-DD]
Aikanaan Keravalla, kun me oltiin ostettu Pasin kanssa ensimmäinen yhteinen kämppä, sen EX-VAIMON posteja käännettiin sinne muutaman kerran. Siis tää ex oli muuttanut NIIDEN yhteisestä kämpästä pois ja tehnyt varmaan osoitteenmuutoksen. Me taas tehtiin siitä osoitteenmuutos, jossa oli Pasin, likkojen ja mun nimet. Ei rouva-ex-rouvaa tietenkään! Kyllä mä annoin palaa ihan täysillä, että kyseinen henkilö ei ole koskaan asunut tässä osoitteessa eikä tule koskaan asumaankaan. Että hyvää joulumieltä vaan teillekin!  [:-//] 
Asiahan sieppasi silloin tietty ihan erilailla, kun meidän suhde oli suht tuore  [:-DD]

Mä olen nähnyt Itellan jotain "laatikkoleikkejä", joihin ilmeisesti itsepalveluna sovitetaan lähetettävä paketti. Radiomainoksessa ne sitten taas kailottavat, että YRITTÄJÄ, vietkö vieläkin pakettisi itse postiin? Tilaa nyt loistava pakettien noutopalvelu; me postitamme ne puolestasi!  [:-I] [:-/] :-O [;-)]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Torstai elik neljapäev 29.11.2012
« Vastaus #39 : 29.11.12 - klo:17:06 »


Pari sanaa Suomen postista, Itellasta, jos sallitte. [:-/]
Tyttären perheen asuessa tuossa naapurissa olivat heidän ja meidän postit miten sattuu laatikoissa.
Tytär teki muuttoilmoituksen hyvissä ajoin, mutta jo kolmasti on ollut heidän postiaan
täällä meidän laatikossa. Mutta kaiken huippu: meidän posteja on lähetetty postin kuoressa heidän uuteen osoitteeseensa!
Palautetta on annettu ja melko kirpeätä!! Ei tunnu auttavan. [:-/
Lisäys:
Postilaatikkojen välimatka on noin kaksikymmentä kilometriä ja kuntakin on toinen!
Onpa tosi huolimatonta touhua postilta  [:-(]



40-vuotishääpäivä tänään. Silloin ei pyryttänyt eikä pakastanut :-))
Lämpimät Onnittelut 40-vuotishääpäivänä!
   
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #40 : 29.11.12 - klo:17:17 »

Iltapäivää kotoa!  [:-)]
Töissä oli niin stressaavaa sutinaa yhden koeajon kanssa, etten edes ehtinyt huomenta toivottaa. Ja meni siinä muutama tunti niinkin, ettei ehtinyt kahville/tupakalle/vessaan. Kun tulin kotiin, mä en olisi mitään muuta halunnut, kuin mennä suihkuun ja laittaa kaikki vaatteet pyykkikoneeseen. Piti kuitenkin odotella yhtä miestä hakemaan Tessun mukana tullut massiivinen keulapeitto, jota ei itse aiota käyttää. Onneksi tyyppi kävi neljältä ja mä sain rauhan  [:-)]
Järvenpäässä on lunta paljon vähemmän kuin Hesassa. -4 mittarissa, tajuttoman kova tuuli.  :-O
Huomenna ajattelinkin pitää palkattoman vapaan. Pasilla oli heti tarjota mulle laminaattilattianlaittajan apulaisen paikka. Kaappikauppa on TAAS muuttamassa.
Mun eka kommentti eilen illalla tähän tarjoukseen oli, että älä kuvittelekaan. Sitten mä olin jo laatimassa listaa, mitä sinne tarvii mukaan, että saa kahvia  [:-DD]  Kahvinkeitin on tietty edellleen vanhassa paikassa. No, katsotaan aamulla. Olis tässä kotonakin hommaa ja kaupassakin pitäisi käydä!  [:-)]

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #41 : 29.11.12 - klo:19:24 »

Anteeksi kaikille kun en huomannut päivämäärää tuohon otsikkoon. Aika harvoin olen ensimmäisenä enkä sitä osannut ajatella. Anteeksi!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #42 : 29.11.12 - klo:19:42 »

Hömis, ei haittaa!  [:-)]
Mulle tämä Pönttölä on päiväkirja, ja jollei kukaan ole laittanut päivämäärää, mä lisään sen!
Maha pullollaan sohvalla peiton alla. Tuulee niin, että oven pielessä roikkunut kyltti lähti omille teilleen. En kyllä tuohon myräkkään lähde taskulampun kanssa sitä etsimään. Löytyy se sitten päivänvalolla. Eli keväällä  [;-)]

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #43 : 29.11.12 - klo:20:14 »

Ei haittaa Hömis. [:-)]

Iltaa jälleen!
Aurinkoinen pilkahti iltapäivällä ja nyt illalla näkyi nouseva kuu.
Mittarissa päivän ylin -8,3 astetta ja nyt -12,4 astetta.

Olen jo iltapalalla ja varmaan menen huilimaan sitten kohta. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 757
  • Lahti
Vs: Torstai elik neljapäev
« Vastaus #44 : 29.11.12 - klo:21:30 »

En edes huomannut, että otsikosta puuttuu päivämäärä. [:-)] että ei kait muutkaan. Torstai on torstai, [:-)]

Anniina pitä puolesi siitä mitä on sovittu [:72]

Lauralle ja puolisolle Onnittelut Hääpäivänänne [KIPPIS]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.216 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.