Kauniita ja ihastuttavia kalenteriluukkuja olette tehneet.
Näillä näkymin näyttää, että joulusta tulisi valkoinen, kuten Anniina ja varmasti moni muukin toivoo.
JaTa on jaksanut laskea luukut, kun kirjoitti tuon aatonaaton... jne. rimpsun. Kivan rento joulunodotuskuva Santusta.
Minnillä on kivat päivämääräkynttilät ja tunnelmallinen joulu/talvikuva. Peliä kokeilen joskus toisella kertaa.
Zeenerin linkittämä joululaulu olikin minulle ihan uusi. Ennen en ole sattunut kuulemaan. Tuollaisia paperitähtiä olen joskus väkertänyt.
Mielenkiintoinen kertomus glögin historiasta Kaijalla. Itse en ole koskaan tykännyt glögistä, vaikka jouluna voinkin lasillisen maistaa.
Kivat joulukortit Telkkisellä ja yhdessähän niistä juoksee (melkein kuin) Vera paketti suussaan.
Meseltä kiva huomio joululaulujen eläinten runsaudesta ja kivan vauhdikas kuva Mörristä. Nisse-polkka oli lapsuuteni lempijoululauluja.
Annulixilta jotenkin rauhoittava luukku tänään Sibeliuksen muistopäivänä. Meillä ei lippu liehu (ei ole tankoa), eikä naapureissakaan.
Lämmintä ja rauhaisaa joulun odotusta kaikille!
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)