Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.12.2012 -Lauantai -  (Luettu 801 kertaa)

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #45 : 01.12.12 - klo:18:00 »

Vitsi kun oli ihana kyläillä kun kaikki on niin kaunista lumena ansiosta...oi kun se kestäisi vaan nyt yli joulun...Huomista ootan että pääsee tuonne metsään ihaileman lumiharsoon pukeutuneesta metsästä  [:-)]

Hyvää lauantai iltaa kaikille  :-))
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #47 : 01.12.12 - klo:19:12 »

Minnin tie olikin ehtinyt kasvaa jo ihan metsää  [:-DD]

Meillä alkoi taas yötyö. Viime yön ja aamun Mika oli jo hommissa ja ainakin ensi yöksi jälleen. Mikäli ennusteita on uskominen ei taida heti loppuakaan.

Tänään oli loppujen lopuksi ihan hieno talvisää. Hieman tuulinen mutta ei nyt kovin pahasti. Talvikamppeet piti toppasaappaita myöden hakea käyttöön. Eikä sitten paleltanut yhtään.

Muuten tuota Pyriksen kuvaa ihailin jo Facessa. Meinasin kysyä mitä nuo valkeat vanat ovat tuolla maassa. Mutta nytpä tajusin että ne ovatkin lumen peittämiä lehtipuun oksia  [:-)]  eivätkä ole lainkaan maassa.

Leivoin joka jouluisen Englantilaisen hedelmäkakun. Sen pitää tekeytyä ja maustua aika kauan. Sitten laitan sen pakkaseen odottelemaan herkuttelua. Siinä ne vissiin minun leipomukseni ovatkin  [;-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #48 : 01.12.12 - klo:20:28 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Lumisade päivä tai oikeastaan lumipyrypäivä. Onneksi ei kuitenkaan kertymä kovin suuri ollut, n. 2-3 cm.
Mittarissa päivän ylin -10,5 astetta ja nyt -13,3 astetta.

Iltapalalla olen ja sitten taasen kohta nukkumaan. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #49 : 01.12.12 - klo:20:45 »

Muuten tuota Pyriksen kuvaa ihailin jo Facessa. Meinasin kysyä mitä nuo valkeat vanat ovat tuolla maassa. Mutta nytpä tajusin että ne ovatkin lumen peittämiä lehtipuun oksia  [:-)]  eivätkä ole lainkaan maassa.

Kiitos Muru.  [:-)] Itse asiassa ne ovat villiviinin oksia kerrostalon päädyssä. 
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #50 : 01.12.12 - klo:21:39 »

Muuten tuota Pyriksen kuvaa ihailin jo Facessa. Meinasin kysyä mitä nuo valkeat vanat ovat tuolla maassa. Mutta nytpä tajusin että ne ovatkin lumen peittämiä lehtipuun oksia  [:-)]  eivätkä ole lainkaan maassa.

Kiitos Muru.  [:-)] Itse asiassa ne ovat villiviinin oksia kerrostalon päädyssä. 

Voi vitsi. Ja vieläkin erehdyin  [:-)] Mut onhan nekin jotain lehti"puita" vaikka nyt sit ovatkin köynnöksiä.  Seli, seli  [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #51 : 01.12.12 - klo:21:49 »

Iltoja ja terveisiä saunasta. Siirsin saunavuoroni 21.00 - 22.00 kun se aiemmin oli 16.00 - 17.00  mutta aina oli jotakin muuta että ei ehtinyt saunomaan tuohon aikaseen aikaan. Ennen kuin mä lähdin saunaan niin en löytänyt avaimia, joten otin vara-avaimen mukaan ja ajattelin että kyllä ne käytössä olevat varmaan jostakin löytyy. Ja löytyihän ne, oveni lukosta, siis ulkopuolelta. Pulisin puhelimeen kun tulin kotiin ja noin sitten kävi muu oli mielessä. Onneksi ne oli ovessa! HUHHUH! Hiki olisi tullut jos en avaimia olisi löytänyt  [:18] [:19] Nyt tarkkana Marle jatkossa! Mää nyt löylynlyömänä hiljenen tähän iltaa tai telkun eteen.
Tsaukkis [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 757
  • Lahti
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #52 : 01.12.12 - klo:21:50 »

Meillä oli tänään lähipuissa aivan mielettömän parvet tilhiä. Yritin niitä kuvata, huom...yritin, sain
muutaman tilhin kuviin.



nyt näkyy Eviksen avatarkin :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #53 : 01.12.12 - klo:22:08 »

Tälläiset olis aika kivat mutta aika hintavat [:-)]

http://www.toysankenkatehdas.fi/fi/catalog/8
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #54 : 01.12.12 - klo:23:02 »

Olis varmaan lämpimät.  [:-)]

Mikä onni, että Marlen avaimet löytyivät  [:-)]

Mukava tilhikuva Telkkiseltä.  [:-)]

Kiva tonttu Eviksen avattarena. Annulixillakin kiva lumiukkoavatar  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 01.12.12 - klo:23:07 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 1.12.2012 -Lauantai -
« Vastaus #55 : 01.12.12 - klo:23:18 »

Taisin aivan joutua hunningolle tänä iltana. Läksin eestin tunnille erään suomalaisen pariskunnan luokse. Kyllähän eestin tunti pidetiin ja paljon puhutiinkin, mutta sitten pyysivät minua jäämään vielä juttelemaan niitä näitä. Siinähän se ilta vierähtikin, mutta taisipa eräs erittäin hieno idea ja paljon iloa molemmille tuottava syntyä tänä iltana.....
Tästä se lähtee....
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.263 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.