Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.12.2012 tiistai  (Luettu 382 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: 11.12.2012 tiistai
« Vastaus #15 : 11.12.12 - klo:13:08 »

Päivää,
Lunta alkaa olla ilmassa, pyryksi ei voi vielä sanoa.
Tein tyttären joululahjaostokset kaikki netin kautta ja itsellekin tilasin J aholan joululevyn. En viitsi mennä hermojani menettämään kauppaan, kirpparit on eriasia  [:-DD]
Isännälle kun vielä jotain keksisi sukka ja kalsaripakettien lisäksi.
Vaihdoin jouluverhot keittöön tinttiverhojen tilalle, nyt valkkasinkin toiset punatulkkuverhot kaapinkätkösistä, nää on ainakin 30v vanhat.
Hitsin iso kuva.. no tässä näyttelystä mun lankani.
Miten saan kuvakokoa pienennettyä tässä uudessa photopuketissa?
« Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:13:14 kirjoittanut iipa »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 11.12.12 - klo:13:58 »

Mä taidan olla suurnettiostaja... ostan kaiken netin kautta. No ruoka tulee vielä S-market, K-kauppa ja Siwa -liikkeistä. Mutta muut sitten netistä. Vaatteet, kengät, kuvausvehkeet, autotarvikkeet, jopa silmälasit, mitä en oliskaan ostanut netistä. Nettihuijareita vaan pitää varoa. Koputan puuta, vaikka olenkin ostellut pitkin maailmaa, jenkeistä, Kiinasta, Hong Kongista jne... vielä ei ole huijattu.
Netistä tulee ostettua kaikki matkaliputkin, juna- ja lento. Kivijalkakaupat on täällä niin kaukana, että netti on kätevä siinäkin mielessä. Autojakin on osteltu netin kautta monta.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 11.12.12 - klo:14:10 »

Mä kyllä suosin ihan oman kaupungin kauppoja sen takia, että ne säilyis olemassa. Mutta mulla onkin kaupat, marketit ja tavaratalot ihan kävelymatkan päässä, joten se on hiukan ehkä eri asia kun sellaisella jolla kaupat on kaukana.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 11.12.12 - klo:14:11 »

Olenkohan mä puoliksi kiinalainen, kun olen niin kiinalainen.  [:-DD]
Meinaan, että joulu tulee mulle, kun käyn kaupassa, jossa on paljon hälinää.
Jätän kaikki viime tinkaan, niin nautin, kun kaiken hälinän ja kiireen jälkeen tulee rauha maahan.  [:-)]
Sit voipi olla sekin, että mun tulee harvoin osteltua uusia asioita, niin tahdon ite ne ostaa ja mennä kauppaan katselemaan muutakin.   Eli, koen sen vaihteluna. [:-)]
Voi kun kauniita noi iipan lahgat. Niin luonnon läheisiä värejä.  [:34]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 11.12.12 - klo:14:42 »

Käytiin otson kanssa kiskobussilla Savonlinnassa. Aikaa oli siellä päässä vain tunti, joten käytiin hesessä syömässä ja leikkimässä. Kotona kertoi tohkeissaan isälleen, että ajettiin kiskobussilla ja syötiin hyvää ruokaa  :-)) no mukavaa meillä olikin  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #20 : 11.12.12 - klo:14:57 »

Pyrytys alkoi sitten suunnilleen ennusteiden mukaan.

Kaupoissa käyty ja suunnitellut lahjat hankittu.  Ruokaostokset hoideltu siinä sivussa.
Netistä tulee minunkin yhtä ja toista hankittua, helppoa ostamista.

Mukavaa iltaa Tiinalle ja Punikselle !

Minulla on huomenna ohjelmassa:

http://www.ttt-teatteri.fi/ohjelmisto/liz

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 11.12.12 - klo:15:32 »

Kaunis talvinen -10 asteinen huomen  [:-)] Meillä asuu sellainen riiviö tällä hetkellä, että oksat pois  [:36] Varmasti vaatii paljon ohjattua tekemistä, joten istu/maahan/odota harjoitukset on jo hyvällä alulla. Pikku Kyyltä ei jää mikään alle metrin korkeudessa oleva asia huomaamatta. Jopa jääkaappimagneetteja pitää yrittää saadaa hyppimällä ovea vasten ja räksyttää turhautumistaan, kun ei yletä [:-DD]
Vai että riiviö  :-)). Varmaan ihana sellainen. Tässä pientä esimakua terrierin sisukkuudesta ja tempperamentista niille, jotka eivät sitä muuten tiedä  :-)). Eiks ookin ihania "ärisijöitä".
http://www.youtube.com/watch?v=-k9Lvm3cDjY

Punikselle ja Tiinalle hauskaa iltaa Markon seurassa.

Hieno mökki on Vuokrattu Tiinalle ja kumppaneilleen.

Iipan langat tosi kauniita.

Annulixille huomenissa antoisaa teatteri-iltaa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 11.12.12 - klo:15:41 »

Nonnih! Sylkikivet on tänään poistettu. En muista, mihin ketjuun niistä aiemmin kirjoitin, joten laitoin tähän päivän ketjuun. Operaatio oli pieni ja kesti vain hetken. Jännitys sitä vastoin oli suuri. Siitä kai johtui toissaöinen painajaisenikin. Viime yönä olinkin sitten itse sairaalassa. Kuljin hoitsun kanssa rakennuksesta toiseen lumihangessa paljain varpain hakiessani oikeaa paikkaa. Sisällä joku pudotti lunta niskaani. Tuntui aika ilkeältä. Yhden kaapin alla lattialla makasi Tapani Perttu siten, että vain yläruumis näkyi  [:-DD]. Huvittuneena muistelin aamulla untani.
Kakasi tavallisen nuppineulanpään kokoista kiveä poistettiin. Otin ne kotiin  :-)) Antibioottikuurin sain, mutta ei nyt ainakaan tunnu minkäänlaista vaivaa.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 11.12.12 - klo:16:16 »

Mesis, oishan toi sun uni ollut oikeestikin tapahtuneena kiva. [:-)]  Tosin Tapani Perttu ois saanut ehkä olla pois kuvioista.  [:-I]
Hyvä, että sait suusi kuntoon.  [:-)]

Mua suututtaa tää nykyinen terveyskeskuksen systeemi.
Kun sinne soittaa, niin ropotti vastaa ja lupaa, että soitetaan annettuun numeroon.
Soitin 12 aikoihin, eikä vieläkään ole soittoa kuulunut.  Terveydenhoitajan piti kans mulle soittaa, niin kattia kanssa! [:-/]  Koko päivä on mennyt soittoja odotellessa.
Jos ois sellainen hätä, ettei kuitenkaan kuulu hälytyskeskukselle, niin kelle sitä sit soitetaan? [?-/]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #24 : 11.12.12 - klo:16:26 »

Oi Annulix mikä hieno teatterikappale teillä. Voi kun pääsis.
Tunnelmallinen varmaan taas Tiinan ja Puniksen kulttuuripläjäys.
Naattikkaapas  [:5]

Tuli Mesiksen linkistä mieleen se Sidoste sukan mainos.

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 11.12.12 - klo:16:31 »

Oi Annulix mikä hieno teatterikappale teillä. Voi kun pääsis.

Mä kans haluaisin nähdä tuon teatterikappaleen ja varmaan talvella siskon kanssa mennäänkin katsomaan se.

Kiitos kaikille hyvän illan toivotuksista! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 11.12.12 - klo:16:38 »

Mua suututtaa tää nykyinen terveyskeskuksen systeemi.
Kun sinne soittaa, niin ropotti vastaa ja lupaa, että soitetaan annettuun numeroon.
Soitin 12 aikoihin, eikä vieläkään ole soittoa kuulunut.  Terveydenhoitajan piti kans mulle soittaa, niin kattia kanssa! [:-/]  Koko päivä on mennyt soittoja odotellessa.
Jos ois sellainen hätä, ettei kuitenkaan kuulu hälytyskeskukselle, niin kelle sitä sit soitetaan? [?-/]
Tuo on kyllä niin kurjaa, ja yleensäkin johonkin koitat soittaa, niin sieltä tulee vaan viestiä, että jos asiasi koskee sitä, paina yksi, jos tätä, niin paina kaksi. Är-syt-tä-vää!!!  [:-/]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #27 : 11.12.12 - klo:16:41 »

Meillä katkesi nettiyhteys hetkeksi ja nyt en ehdikään kirjoittaa paljoa. [:-(]

Alkoi heikko lumisade jokin aika sitten.
Mittarissa nyt -10,1 astetta.

Se on mentävä valmistamaan päivällistä.  [:25]  [:20]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #28 : 11.12.12 - klo:16:45 »

Mua ä-r-s-y-t-t-ä-ä etten saa radiosta kuulumaan mitään muuta kuin iskelmäradion. Onneksi se Perälä on vissiin saanut potkut, mutta nyt haluaisin kuunnella muutakin kuin timanttiset mainosta. Ota vaan sopiva timanttiset lahjakortti ja sitten laitat siihen vielä pari nollaa. ÄÄK ja YÄK.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 11.12.12 - klo:17:17 »

Lähden kokoustamaan muiden vihreiden kanssa. Ei ollakaan tavattu toviin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.212 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.