Kaija, meillä minä marisen lehden rapistelusta sängyssä.
Olen ohjeistanut että vain kirjaa sais lukea, ei aina meinaa mennä kielto perille.
Mä en uskalla edes ajatella kirjaa, sillä sitten mä en edes halua nukkua!
Jäi aamulla viesti kesken. Tosiaan yöllä piti tyytyä vanhanaikaiseen lampaiden laskemiseen perhesovun nimissä. Tulihan se uni jossain vaiheessa.... ja kahdeksalta soi Pasin puhelin. Työpuhelu. Yleensä se on tarkkana ja laittaa puhelimen äänettömälle, mutta nyt ei väsyksissä muistanut. Mä olin varma, että kello on neljä, kun puhelin soi.
Ihan hiukan harmitti, kun oltaisiin molemmat saatu nukkua pidempään.
Mutta oikeesti se oli ihan hyvä juttu. Sain aamulla hoidettua lintujen ruokinnat kuntoon ja siivottua hiukan takapihalta lumia. Kummitytön lahja paketoitu ja toimitettu postiin. Alepassa kävin tekemässä täydennyskeikan; leivinpaperia yms. Siis kärryllinen tavaraa. Olinkin jo unohtanut, millaista on työntää ostoskärryjä parkkiksella lumessa
Etupihalla jatkoin lumitöitä siitä, mihin Pasin voimat loppui eilen illalla. Se on tehnyt remppaa uudessa myymälässä ja iltaisin on aika rätti: Voltarenia ja Buranaa.
Eipä tuota jaksanut kaikkea tehdä, ja kohta pitää lähteä töihin. Jatketaan sitten seuraavan sateen jälkeen!