Hip-hei, täällä kävi lumiaura!
Huomenta!
Mä voin yhtyä Lauran ilahtumiseen lumiaurasta; meilläkin kävi! Pasi manasi, kun näki sen ikkunasta, että kohta on korkeat vallit, mutta auramies taisi huomata, että meillä on just tehty lumityöt ja kolattu jopa hiukan tien puolelta ja armeliaasti käänsi sen verran, ettei meille tullut vallia. Suloinen mies!
Pasi on aika reporankana kaiken remppahomman takia; Jennikin on ollut siellä apuna. Lumitöitä Pasi on tehnyt iltamyöhällä loppuverryttelyksi sen verran, kuin voimia on riittänyt. Eli mä jätin Pasin aamulla nukkumaan ja painuin puoli ysiltä lumitöihin. Pasin herättyä nostettiin muutama kaappi pakusta autotalliin. Naapurin mies oli lumitöissä ja mä ihan ohimennen vinkkasin painavasta kaapista ja se tuli auttamaan. Herrasmiehet tunnistaa siitä, ettei ne kestä katsoa NAISTA raskaissa hommissa
Kymmeneltä kerkisin sitten sisälle. Lisää kahvia. Ostoslista laadittu. Pitäisi laittaa auto lämpiämään; se on ihan jäässä, kun lämpimään pintaan satoi illalla lunta. Suihkuun ja kauppaan ja puoli kahteen töihin.
Tuulilasinpesunesteen lisäyskin taisi olla mun työlistalla, mutta palanut ajovalon polttimo saa odottaa viikonloppuun!
Aika hyvä fiilis. harmittaa vaan, kun nyt ei aikaa ja jaksuja ole takapihan lumitöihin. Jos vaikka huomenna. Nuohooja on tulossa lähiviikkoina ja sille pitäisi raivata lumeen kulkuväylä, kun lumi on vielä kevyttä! Soittelin eilen nuohousfirmaan, kun aloin ihmetellä, eikö tänä "syksynä" tule nuohoojaa ollenkaan. Varoitin nyt naapuriakin, että kannattaa suunnitella nokipojalle kulkuväylä!