Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 3. tammikuuta 2013  (Luettu 1048 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #15 : 03.01.13 - klo:13:29 »

Meilläkin oli miltei 7kg rullakinkku. Aattona oli kuusi kinkunsyöjää. Sitten muutamana päivänä kolme.
Vielä sitä on hieman jäljellä. On ollut näitä välipäiviä kun se on saanut kylmässä yksikseen palella.
Mika sitä popsii illalla tumman leivän päällä.

Onpas teillä ollut duhia. Ei kiva. Nyt kun tähän kirjoitan että itse olen muutaman viime vuoden säästynyt miltei kokonaan niiltä, niin se varmaan hyökkää jostain nurkan takaa heti kimppuun.
Paranemisia duhanenille  [:1]   Ei ole kiva se tauti. Vie ihan huomaamatta energiat.

Hieman kuivempaa meillä nyt. Tosin reilusti plussalla ollaan ja hämärässä. Vaikka minulla ei nuhanenää olekaan
niin hieman "harmaa" on olo. Mistähän sitä saisi kipinää  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 760
  • Lahti
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #16 : 03.01.13 - klo:13:36 »

Torstai päivää pöntölle [:-)]

Mesiksen laittama koalakuva on niin hellyyttävän näköinen [:-)]

Anniinalle peukut pystyyn ettei työpaikalla tule mitään uusia "murheita"

Tenava Onnille :-))

Täällä on kadut kun luistinradat, ei hiekan häivää näy missään. Onneksi on nämä hyvät piikkikengät millä voi aika turvallisesti liikkua.
Alikulkutunneliin mistä päivittäin kuljemme on rikottu lasipulloja koko tunnelin alueelle, että sydän syrjällään yritin Veraa kuljettaa sellaisia kohtia missä ei lasia näkynyt.

Kaikille hyvää tätä päivää ja sairaille paranemis toivotukset [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #17 : 03.01.13 - klo:13:41 »

Muistin, että mulla on bataatti jääkaapissa, joten nyt siitä on tulossa bataattilaatikkoa kinkulle kaveriksi. Teen laatikon aikalailla samoin kuten teen lanttulaatikonkin.

Kiitti Muru duhanenä toivotuksista, mullakaan ei kovin usein näitä nuhia ja flunssia ole mutta joskus se iskee. Kaikki muut nuhanenät, ostakaa Bepanthen-voidetta, se on ehdottoman hyvä apu niistämisestä kipeytyvään ja punoittavaan nenään. Kauhean kaunista se ei ole kun punainen turvonnut nenä kiiltelee voiteesta, mutta auttaa kyllä ihan huimasti. Yöksi laitan voidetta nokkaan vielä oikein sellaisen paksun kerroksen, tosi sexyä [:-DD]!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 760
  • Lahti
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #18 : 03.01.13 - klo:14:03 »

Minä söin Tapanipäivänä bataattilaatikkoa sukulaisten luona ja voi, että maistui hyvältä. [:-)]

Soitin eilen terkkariin ja juttelin sairaanhoitajan kanssa flunssastani, joka on kestänyt varmaan puolitoista kuukautta. Astmaatikolta ei lähde kun antibiooteilla, joten hän sanoi, että pitää mennä lääkäriin. Sanoin, että
no tulen ja mihinkähän aikaan saisin lääkärille ajan. Ei oooo aikoja. Että se siitä.
Kait tämä joskus pois lähtee...en halua antibioottikuuria, maha ei kestä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #19 : 03.01.13 - klo:14:36 »


Kiitti Muru duhanenä toivotuksista, mullakaan ei kovin usein näitä nuhia ja flunssia ole mutta joskus se iskee. Kaikki muut nuhanenät, ostakaa Bepanthen-voidetta, se on ehdottoman hyvä apu niistämisestä kipeytyvään ja punoittavaan nenään. Kauhean kaunista se ei ole kun punainen turvonnut nenä kiiltelee voiteesta, mutta auttaa kyllä ihan huimasti. Yöksi laitan voidetta nokkaan vielä oikein sellaisen paksun kerroksen, tosi sexyä [:-DD]!

[:-DDD]   Anteeks. . . . . mutta sieltähän se piristys tuli. Niin hyvä video tuli mielikuviini bunadenu Tiinasta   [:30]
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #20 : 03.01.13 - klo:14:45 »

Tervehdys nuhanenät ja muut :-))
Tänne eivät ole taudit löytäneet (koputan vimmatusti puuta), vielä.
Pitkästä aikaa uskalsin mennä lenkille eikä onneksi ollutkaan liukasta. Hiekkaakin oli.
Lintujen ääniä ei kuulunut yhtään, eikä niitä ole ruokinnallakaan näkynyt.


Alikulkutunneliin mistä päivittäin kuljemme on rikottu lasipulloja koko tunnelin alueelle, että sydän syrjällään yritin Veraa kuljettaa sellaisia kohtia missä ei lasia näkynyt.

Tuohon liittyen:
Lehtikassin otin mukaan lenkille, mutta lähin roskis oli palolaitoksen eristämänä kumollaan ja palanutta paperia kasana vieressä.
Mies kertoi, että bussikatoksen lasit oli rikottu ties monennenko kerran.
Ai, että en voi käsittää tuollaista ilkivaltaa! [:-/] Ottaa päähän niin, että pahaa tekee!
Jouluruoat, paitsi suklaat, on syöty! [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #21 : 03.01.13 - klo:16:08 »

Kovasti tuntuu olevan flunssaa liikkeellä,no vielä olen siltä välttynyt ja tänä iltana olis tarkotus lähtee vähän tonne hunninko mielessä reissuun,no ei nyt kuitenkaa mitään sen kummempaa....Mennään yhen mimmin kaa Wanhalle kuuntelee Saija Tuupasta...Jos vaikka yhen rommin estämään sitä nuhaa...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 382
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #22 : 03.01.13 - klo:16:59 »

Iltapäivää kotisohvalta!  [:-)]
Toinen huonosti nukuttu yö takana. Ja huomenna vielä herätys 04.50 ja kova soppapäivä edessä  [NUT]

Mulla on pian pari kk ollut PYYKKI-ongelma:
Pesen mustat keinokuituiset pyykit zeoliitittomalla Sertolla +30-asteessa. Osa niistä alkaa haista tosi kamalalta heti, kun laittaa lämmintä ihoa vasten.
Nää haisevat on näitä "urheiluvaatteita" eli kevyitä. Elastaani, polyamidia tai jotain sellaista.
Vaalea pyykki ei haise, eikä muutenkaan puuvillapyykki, vaikka niillekin käytän kolmeakymppiä.

Nyt on haisevaa pyykkiä pienellä riskillä +60-asteessa. Onkohan mun molemmat urheilurintsikat sen jälkeen kuppikokoa AA?  [:-DD] :-O

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 855
  • ***Keiju***
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #23 : 03.01.13 - klo:18:01 »

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:30]

Omakin nuhanenä tuntuisi nyt olevan menossa parempaan päin. [:-I]
Tiinalta tuli niin ihana viesti nuhasta, että pisti ihan hyväntuulisesti nauramaan. :-))

Monesti täältä pönttöfoorumista joitakin viestejä lukiessaan tulee hyvälle mielelle ja naurattaakin. Että kiitos kaikille kirjoittajille! [KIPPIS]
Muutenkin aina mukana, vaikka viesti olisi minkälaatuinen, niitä on hyvä lukea. Siitähän tämä pönttöfoorumi koostuu. [:-)]

Pimiää ulkona ja mittarissa päivän ylin lukema oli -1,0 astetta ja nyt -3,0 astetta.

Syötiin ja olen hoidellut erinäisiä asioita tässä päivän aikana ja nyt on ansaitusti illan viettoa vuorossa. :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 638
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #24 : 03.01.13 - klo:20:30 »


Monesti täältä pönttöfoorumista joitakin viestejä lukiessaan tulee hyvälle mielelle ja naurattaakin. Että kiitos kaikille kirjoittajille! [KIPPIS]
Muutenkin aina mukana, vaikka viesti olisi minkälaatuinen, niitä on hyvä lukea. Siitähän tämä pönttöfoorumi koostuu. [:-)]
Näin on  [:-)]. Ja kaikki tulee aina luettua päivän ketjusta.

Sairastaville pikaista paranemista  [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 855
  • ***Keiju***
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #25 : 03.01.13 - klo:20:37 »

Jaahas, se on taas sitä aikaa illasta, että iltapalan syötyäni menen pian nukkumaan. [:-)]

Mittarissa edelleen -3,0 astetta.

Koko päivän on pitänyt mainita, että Mesis laittoi ihanan koalakuvan avausviestiin! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #26 : 03.01.13 - klo:22:22 »

Kerran joku esittelijä kertoi, että pahalle haisevien t-paitojen syyllinen on se paitojen väriaine. Tähän olen nyt uskonut, kun ei ne muuksi muutu vaikka kuinka pesisi. Tulin äsken töistä.

Otso halusi kirjoittaa puhelimella: ööl
   Ojtreakmpkm

 :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 638
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #27 : 03.01.13 - klo:22:33 »

Hauska Otso  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #28 : 03.01.13 - klo:23:57 »

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:30]

Omakin nuhanenä tuntuisi nyt olevan menossa parempaan päin. [:-I]
Tiinalta tuli niin ihana viesti nuhasta, että pisti ihan hyväntuulisesti nauramaan. :-))

Monesti täältä pönttöfoorumista joitakin viestejä lukiessaan tulee hyvälle mielelle ja naurattaakin. Että kiitos kaikille kirjoittajille! [KIPPIS]
Muutenkin aina mukana, vaikka viesti olisi minkälaatuinen, niitä on hyvä lukea. Siitähän tämä pönttöfoorumi koostuu. [:-)]


Pimiää ulkona ja mittarissa päivän ylin lukema oli -1,0 astetta ja nyt -3,0 astetta.

Syötiin ja olen hoidellut erinäisiä asioita tässä päivän aikana ja nyt on ansaitusti illan viettoa vuorossa. :-)) [:-)]

Totta!  [:-)]

Paranemista kaikille duhadedille.  [:30]
Telkkinen, oletko muistanut ottaa hoitavaa astmalääkettä sen ylimääräisen annoksen?
Mä alan heti ottamaan, kun tuntuu, ettei hengitys pelaa kunnolla.

Mä en ostanut kinkkua laisinkaan.  Tai käytänhän mä jatkuvasti ohuen ohutta kinkkua, mut eihän se ole samanlaista, kuin joulukinkku.
Kinkkua sain jouluaattona Wanhuksen anoppilassa.  Jo oli hyvää.  [:-P]

Kyllä Anniinalle ja perheelleen sois jo homeettomia oleskelutiloja.  Peukutuksia ja hartaita toivomuksia heittelen ilmaan.  [:-)]

Paranemis toivotus poteville ja lämpimiä ajatuksia kaikille.   [:30] [:30]


Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 760
  • Lahti
Vs: Torstai 3. tammikuuta 2013
« Vastaus #29 : 04.01.13 - klo:11:12 »



Paranemista kaikille duhadedille.  [:30]
Telkkinen, oletko muistanut ottaa hoitavaa astmalääkettä sen ylimääräisen annoksen?
Mä alan heti ottamaan, kun tuntuu, ettei hengitys pelaa kunnolla.


Kiitos Kaarin kysymästä..rupean heti ottamaan tuplat kun flunssaoireita ilmenee, siis olen ottanut.
Minulla on vielä erikseen kortisoonilääke flunssan aikana otettavaksi ja sitäkin käytän. Vaan taitaa olla
perinteisesti poskiontelot pitkittymisen syynä. Tavaraa on siellä ja päätä särkee. Mutta antibiiottia vatsa
inhoaa ja minä myös. [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.105 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.