Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai, 8. tammikuuta 2013  (Luettu 964 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #15 : 08.01.13 - klo:13:05 »

Kerro Veralle, että en minäkään niistä V:n vetelyistä tykännyt. Enkä minäkään itseäni rasistina pidä. Kyllä koira on tarkka. Se huomaa heti, jos on jotain erikoista.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #16 : 08.01.13 - klo:13:10 »

Heippa! [:-)]

Lunta sataa tuiskuttaa ja tuulee.

Näin viime yönä Annulixista unta. Oltiin jossain, pönttötapaamisessa vissiin (ei kuitenkaan Säkylässä) ja sitten kun lähdettiin sieltä, niin jonkun ajan kuluttua löysin käsilaukustani vaaleanpunaisen kännykän. Ensin ihmettelin, että miten se oli sinne joutunut ja kenen se voisi olla. Sitten keksin jotenkin, että se on Annulixin ja rupesin kovasti miettimään miten saan hänelle kerrottua, että kännykkänsä onkin minulla. Kun ei soittaakaan voinut [:-DD]. Kummallisin juttu unessa oli se, että siellä tapaamisessa muka nukuttiin Annulixin kanssa vierekkäin [:-DDD]. Kyllä nauratti kun muistin aamulla unen, kaikenlaista sitä voi unessa tapahtua.

Onko kukaan katsonut maanatai-iltaisin Yle5 kanavalta klo 22 tulevaa tanskalaista naispääministeristä kertovaa fiktiivistä sarjaa Vallan linnake? Mä olen ihan koukussa siihen.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #17 : 08.01.13 - klo:13:29 »

Aamupäivää.  :-))

Luminen maisema on meilläpäin ja lisää saadaan. Kun hiukankin aurinko pilkahtais, olis todella kaunista, ei vaan siitä valoilmiöstä ole valitettavasti toiveita.


Näin viime yönä Annulixista unta. Oltiin jossain, pönttötapaamisessa vissiin (ei kuitenkaan Säkylässä) ja sitten kun lähdettiin sieltä, niin jonkun ajan kuluttua löysin käsilaukustani vaaleanpunaisen kännykän. Ensin ihmettelin, että miten se oli sinne joutunut ja kenen se voisi olla. Sitten keksin jotenkin, että se on Annulixin ja rupesin kovasti miettimään miten saan hänelle kerrottua, että kännykkänsä onkin minulla. Kun ei soittaakaan voinut [:-DD]. Kummallisin juttu unessa oli se, että siellä tapaamisessa muka nukuttiin Annulixin kanssa vierekkäin [:-DDD]. Kyllä nauratti kun muistin aamulla unen, kaikenlaista sitä voi unessa tapahtua.

Onko kukaan katsonut maanatai-iltaisin Yle5 kanavalta klo 22 tulevaa tanskalaista naispääministeristä kertovaa fiktiivistä sarjaa Vallan linnake? Mä olen ihan koukussa siihen.


Tiinahan hauskan unen on nähnyt, mukava päästä jonkun uniin.  :-))
Kännykkä on tallessa, tämänhetkinen on violetti, joskus on ollut kyllä melkein vaaleanpunainenkin.  [:-)]
Mistä sitä koskaan tietää missä siskonpedessä sitä joskus tullaan nukkumaan.   [:-DD]

En ole katsonut tuota sarjaa, minulle aika tahtoo olla liian myöhäinen. Pitääpä katsastaa, näkyy olevan Areenallakin.

Minulla on tämä ilta ja huominen aamu varsinaisia "pönttöpäiviä". Pitää valmistautua huomenna iltapäivällä tehtävään kolonoskopiaan. Alkaa tämävuosi vähän tämmöisissä merkeissä. Tuskin mitään kummempaa, kunhan tsekataan.

Mukavaa talvipäivää kaikile !
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 757
  • Lahti
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #18 : 08.01.13 - klo:13:43 »

Annulixille [:30] toivottavasta pönttöistunto ja kolonoskopia tuovat helpotusta elämään, eli tutkimus uutiset olisivat hyviä. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #19 : 08.01.13 - klo:13:47 »

Minulla on nyt suurin piirtein tuntuma miltä
tuntuu, kun saa aivoinfarktin. Olipa niin elä-
vä uni viime yönä.

Minun piti jollekkin naiselle antaa puhelinnu-
meroni, että hän toimittaa sen jollekkin ihmi-
selle, joka oli sitä pyytänyt.

Johonkin postikorttiin yritin kymmeniä kertoja
kirijottaa nimmeeni ja numeroani. Ensin en muis-
tanu, mikä numeroni on. Sitten kirjotin sen ja
heti se muuttu epämääräseks jonoks vääriä nu-
meroita ja kirijaimia. Sama oli nimen kans.

Yritin sannoo sille naiselle, että minulla on aivo-
infarkti ja pittää soittaa ambulanssi. Kädellä näy-
tin, että on kiire. Hän sano, ettei ymmärrä mit-
tään mitä minä sanoin. Siinä oli paljo muitakin ih-
misiä, jotka sano sammaa. Minä ymmärsin kaikki,
mitä he puhu, vaan kukkaan ei ymmärtäny minua.
Olo oli ihan hirvee. Polliisiauto ja muita autoja me-
ni, vaan ei tullu ambulanssia. Onneks heräsin sii-
hen. Olo on vieläki kammottava.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #20 : 08.01.13 - klo:14:22 »

Kiitos Telkkinen, uskon niin.   [:-)]

Jos Tiinalla oli hassu uni niin sitä ei suinkaan ollut Marleenalla.
Varmasti tuon unen jälkeen hetken miettiin onko hereillä vai ei. Unet on todella joskus niin eläviä, tuntuvat herättyäkin eletyiltä.
Onneksi oli unta.  [:30]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #21 : 08.01.13 - klo:14:41 »

Olettepas unia nähneet. Marleenalla oikein painajaisuni.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #22 : 08.01.13 - klo:14:43 »

Annulixille paljon tsemppiä  kolonoskopiaan.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #23 : 08.01.13 - klo:14:52 »

Päivää Lapista! Onpas teillä ollut unia. No mäkin näin semmoista unta että olin jossain ulkomailla lomalla ja tietenkin olin hukannut laukkuni. Tai jätin sen muka hotellin säilytykseen ja kahen viikon loman jälkeen menin sitä sitten hakemaan. Sanoin että alkakaapas nyt kaivella sitä mun laukkua, siinä on minun lentolippu, videokamera, kaikki rahat, passi ym... Ei sitä löytynyt mistään. Mulla oli jonkulainen dokumentti kädessä ja annoin sen virkailijalle joka vilkaisi sitä ja toi semmoisen vanhanaikaisen kannettavan stereoradiomankan muka sitä vastaan. Kiljuin kurkku suorana, että tuokaa nyt se laukku tänne... ei sitä löytynyt. Se laukku unessa muistutti tuota mun kameralaukkua... mutta miksi olin se säilytykseen jättänyt  :-O . Uni loppui kesken...
Semmoista... tänään olen etsinyt netistä sellaista tukevaa polvitukea, ei siis mitään neopreenijuttuja vaan sellaista hiilikuitua tms. lujaa. Onhan niitä ja hintaa lähes tuhat euroa tai ylikin... onko kellään sellaisista käytännön kokemuksia.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #24 : 08.01.13 - klo:15:21 »

Iltapäivää [:-)]
Onpas teillä ollut unia :-O :-)).
Nollan vaiheilla on lämpötila ja lunta tuiskuttaa täälläkin.
Eilen kierreltiin ystävän kanssa keskustassa pohtimassa lahjaa
tasavuosia täyttävälle ystävälle. On se vaikeata ostaa lahjaa ihmiselle, jolla on kaikkea
ja jos ei ole, hän menee itse ja ostaa. Lahja olisi vielä yhteinen 6 - 8 hengeltä. No, ei tullut valmista.
Tänään on täydennetty omia varastoja. Löydettiin uusi kynttelikkökin keittiöön ja vieläpä alennuksella [:-)].

Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 757
  • Lahti
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #25 : 08.01.13 - klo:15:40 »

Kyllä sitä ihminen voi monenlaisia unia katsella, kuten täälläkin sen hokaa unien sisältöjä lukiessa. [:-)]

Meselle... ystävälläni oli tämäntapainen polvituki ja hän ei tykännyt siitä yhtään. Osti sen elastisen ja koki sen paljon paremmaksi.
Nyt hän juuri tänään sai tietoa sairaalalta, että sieltä tulee kutsu kirranpolille ortopedin vastaanotolle.

http://aktivsenior.net/polviortoosi-p-996.html

Minun ystävälläni on maaliskuussa 50:set ja aion antaa lahjakortin esim. Pentikin liikkeeseen tai vastaavaan. Pakko ostaa jotain muuta kun ruokaa tai bensaa :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #26 : 08.01.13 - klo:15:45 »

Lahjakortti on kyllä hyvä, ja toimii aina.

Olipas meselläkin aika painajainen.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #27 : 08.01.13 - klo:16:09 »

Unia minäkin ihmettelen.Viime yönä äiti ja isä molemmat tulivat niin eläväisinä minun sängyn vierelle ja jotain ihan kamalasti yrittivät minulle selittää...sen ymmärsin että isä heristi sormea ja äiti pyöritti päätään  [:-I] Molemmat kuolleet jo monia vuosia sitten mutta vissiin jostain minua toruivat  [:-I]

Ja sitten taas vähän tuli tänään liikkuttua...Kävelin Itikseen noin neljä kilsaa kauppa reissun siellä tein ja tulin bussilla kotiin...Kassit äkkiä tyhjensin kaappeihin ja eiku kentälle kuntolaitteita retuuttamaan...ja hieno oli olo sen jälkeen.Ajattelin että jos vielä illalla uusiksi  :-O :-O :-O
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #28 : 08.01.13 - klo:16:12 »

Verahan on ollut ihan "sivistynyt", kun ei tykännyt rumista sanoista. :-))

Erikoisia unia on tänne kirjoitettu. [:-)]
Mäkin olen joskus nähnyt sellaista unta, että pitäisi soittaa miehelle, mutta unessa en sitten ollenkaan muista hänen numeroa. [:-I] [:-DD]

Annulixille tsemppiä tutkimukseen! [:-)]

Puniksen liikunnalle! [:5]


Nyt alkaa jo hämärtää ja mittarissa nyt -2,8 astetta.
Askareita hoidettu ja koneellinen pyykkiä pesty. Kohta mentävä laittamaan päivällistä. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Tiistai, 8. tammikuuta 2013
« Vastaus #29 : 08.01.13 - klo:16:19 »

Hassuja unia  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.165 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.