Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 10.1.2013  (Luettu 692 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #15 : 10.01.13 - klo:12:29 »

Mun piti kans sanoo Telkkiselle, että kun jännitit nyt jännitykset pois, niin sitten loppukuusta ei enää tarvi jännittää. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #16 : 10.01.13 - klo:12:45 »

Päivää.  [:-)]

Aamupäivä kuluikin taas normaaleissa askareissa ja sitten kävästiin kaupassa.
Jääkaappiin yhtä ja toista sekä talven ekat tulppaanikimput. Kuuluvat tammikuulle ja siitä tietää että kevättä kohti mennään.  :-))

Mesellähän vallan vauhdikas uni, minulla ihan polveen sattuu kun ajattelenkin korkkareita.  [:-DD]
Taidamme olla samanlaiset polvipotilaat. Ei se tainnut auttaa nytkään minulla tuo kortisooni, kuten ei ole auttanut Meselläkään.
Soittelen ensiviikolla lääkärille, taitaa kuvaukseen sitten passittaa.

Harmi kun Telkkinen joutuu vielä odottelemaan sinne Ortonille menoa.  [:-(]

Kaija, varota nyt sitä työkaveriasi ettei katkaise jalkaansa.   [:-)]

Mukavaa torstaipäivän jatkoa jokaiselle pöntölle !

Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 757
  • Lahti
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #17 : 10.01.13 - klo:12:52 »

Kiitos taas kerran "osanotoistanne" jännitykseeni [:-)]
olisin jo niin mielelläni mennyt tuomioni kuulemaan, mutta minkäs teet.

Meidän ruokinnalla on aivan mielettömät parvet vihervarpusia. Yks päivä laskin, että varmaan 100 niitä oli.Aivan mahdotonta sirkutusta pitävät. Urppareitakin on porukassa. Mietittiin ystäväni kanssa, että johtuisko nyt niistä lintuyhdistyksen myymistä manteleista, kun ei ikinä ole tällaista kulutusta ollut ruokintapaikalla. Ihan kiva, että säpinää riittää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #18 : 10.01.13 - klo:14:01 »

Olen ihan poikki eilisestä työpäivästä. Lähden kotiin toipumaan, että jaksan herätä aamulla junalle. Huomenna siis vuorossa pikavisiitti Helsinkiin. Mitään muuta ei kerkeä, kun junasta kokoukseen ja kokouksesta junaan.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #19 : 10.01.13 - klo:14:01 »

Voihan rähmä kun on perunneet Telkkisen ajan.No mut ei ku sit vaan oottelet sitä loppukuuta  [:-)]

Minä justiinsa tilasin gynelle aikaa voi hitsi ku oli hauska nainen ajanvarauksessa,no se olikin kyllä yksityinen vastaanotto.Meillä oli hauska keskustelu ja tulin kyllä hyvälle mielelle vaikka sinne menee euroja enemmän ku laki sallii  :-O

Niin ja Viikistä kun en malta pois pysyä ni kannatti taas käydä,sain sen luotokirvisen tälle vuodelle sieltä nappastua.Olen jo monta reisua sinne tehnyt tän vuoden puolella enkä oo nähnyt.Nyt sitten onnistu.Olisi siellä ollut jossain lapinpöllökin ilmeisesti mutta oli ilmotettu niin toiselta puolelta että en viitsinyt samalla reisulla sitä lähtee kattoo.Jospa se siellä viipyisi kauemmin..
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #20 : 10.01.13 - klo:14:02 »

Olen ihan poikki eilisestä työpäivästä. Lähden kotiin toipumaan, että jaksan herätä aamulla junalle. Huomenna siis vuorossa pikavisiitti Helsinkiin. Mitään muuta ei kerkeä, kun junasta kokoukseen ja kokouksesta junaan.

Ja mä heti jo aattelin et jos vaikka ...
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 757
  • Lahti
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #21 : 10.01.13 - klo:14:16 »

On sulla Punis tosi hyvä säkä kun näitä lintuja eteesi tupsahtelee. Luinko eilen, vai olenko minäkin nähnyt unta,
että näit luhtakanankin...vautsi ja Onnea hienoista haviksista. [:-)]

Kyllä olin jo niin orientoitunut Ortonille lähtemään huomenissa ja nyt se sitten ei onnistunutkaan, Veran päiväpissatuskin oli järjestettynä, ja nyt pissattajakin pettyi kun ei saa hyvää lenkkiseuraa itselleen. Ei se ole sama jos minä olen mukana, olisi ollut onnellinen kun pääsee ihan yksin lenkittämään. No elämä on???
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #22 : 10.01.13 - klo:14:35 »

Repe tuli töistä käsivarsi/olkapää kipeänä ja särkevänä. Oli töissä jossain nostamisessa reväyttänyt sen. Yritti saada työterveydestä aikaa, mutta tietäähän sen, sieltä mitään aikoja tai apua saa [:-/]. Särkylääkettä käskivät ottaa ja mennä yksityislääkärille jos tulee niin kipeäksi, ettei voi olla. Katselin jo aikoja tuolta yksityispuolelta ja sinne kyllä pääsee vielä tänä iltanakin jos tarve vaatii. Sitä en sitten tiedä miten työnantaja yksityislääkärillä käyntiin suhtautuu, kun tuohan on työtapaturma.
Repe nappas pari Ibumaxia ja kävi pitkäkseen ja kohta jo kuorsaus kuului, että ei se käsi sitten kai ihan kauheasti ainakaan just nyt särje :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #23 : 10.01.13 - klo:14:36 »

Mielenaurinkoista torstaihinne.  [:-)]

5 astetta pakkasen puolella. Pilivinen
on päivä.

Positiivarit

TENAVATUOKIO

Samulla oli 5-vuotissynttärit ja
loppuillasta halu leikkiä lahjoillaan.
Aikuisten hyvästelyiden pitkittyessä
eteisessä, Samu huusi: "Äiti, päästä
ne vieraat jo menemään!" -Mumu
 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #24 : 10.01.13 - klo:14:50 »

Huomenta, yövuoron jälkeen nukuin hyvin mutta uni karkasi ihan liian aikaisin. Jospa sitä kuitenkin ensi yön vielä jaksaisi  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #25 : 10.01.13 - klo:15:02 »

Repe tuli töistä käsivarsi/olkapää kipeänä ja särkevänä. Oli töissä jossain nostamisessa reväyttänyt sen. Yritti saada työterveydestä aikaa, mutta tietäähän sen, sieltä mitään aikoja tai apua saa [:-/]. Särkylääkettä käskivät ottaa ja mennä yksityislääkärille jos tulee niin kipeäksi, ettei voi olla. Katselin jo aikoja tuolta yksityispuolelta ja sinne kyllä pääsee vielä tänä iltanakin jos tarve vaatii. Sitä en sitten tiedä miten työnantaja yksityislääkärillä käyntiin suhtautuu, kun tuohan on työtapaturma.
Repe nappas pari Ibumaxia ja kävi pitkäkseen ja kohta jo kuorsaus kuului, että ei se käsi sitten kai ihan kauheasti ainakaan just nyt särje :-)).
Toivottavasti Ibumax auttaa.


Kiva lasten juttu  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #26 : 10.01.13 - klo:15:05 »

Huomenta, yövuoron jälkeen nukuin hyvin mutta uni karkasi ihan liian aikaisin. Jospa sitä kuitenkin ensi yön vielä jaksaisi  [:-)]
Päivänukkuminen ei koskaan vastaa yönukkumista. Uni on niin herkkää ja sitten kun herää, ja on valoista, ei enää nukutakaan. Minulla ainakin oli aika kurjia yövuorot ja menivät vähillä nukkumisilla. Koitahan jaksella vielä yksi yö  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #27 : 10.01.13 - klo:15:36 »

On sulla Punis tosi hyvä säkä kun näitä lintuja eteesi tupsahtelee. Luinko eilen, vai olenko minäkin nähnyt unta,
että näit luhtakanankin...vautsi ja Onnea hienoista haviksista. [:-)]

Kyllä olin jo niin orientoitunut Ortonille lähtemään huomenissa ja nyt se sitten ei onnistunutkaan, Veran päiväpissatuskin oli järjestettynä, ja nyt pissattajakin pettyi kun ei saa hyvää lenkkiseuraa itselleen. Ei se ole sama jos minä olen mukana, olisi ollut onnellinen kun pääsee ihan yksin lenkittämään. No elämä on???

Telkkinen ihan oikein oot ymmärtänyt,näin eilenä luhtakanan...Kyllä aina vaan on lähdettävä jos meinaa että niitä lintuja näkee...ja kiitti onnitteluista.Eikä aina oikein jaksaisikaan lähteä mutta siinä tulee sitä liikuntaakin.Tänäänkään en nyt sit taida tonne kentälle mennä noihin härveleihin kun tuli liikuttua siellä Viikissä...

Kyllä varmaan harmittaa kun peruuntui se aika  [:-(]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #28 : 10.01.13 - klo:15:51 »

Marleenan laittama positiivarijuttu hauska! :-))

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:30]
Repelle oli sattunut ikävä tapaturma. [:-(]

Puniksella kivat havikset, luhtakana eilen ja luotokirvinen tänään! [:5]


On ollut sitten muutamia lumisadekuuroja ja tuultakin ajoittain.
Mittarissa nyt -5,3 astetta.

Jaahas, se hämärtää jo ja kohtahan onkin jälleen päivällisen aika. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 10.1.2013
« Vastaus #29 : 10.01.13 - klo:16:00 »

Pienet torkut vetäsin ja olo on parempi. Lämpökin laski taas heti.
Joo, ei Punis valitettavasti keretä näkemään  [:-(] Mutta mielettömän hienoja haviksia sinulla  [KIPPIS]
Meillä ruokinnalla oli tänään noin sata urpiaista, joukossa yksi tundraurpiainen. Räksä ja mustiksin kävivät.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.21 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.