Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 16.1.2013  (Luettu 675 kertaa)

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Keskiviikko 16.1.2013
« : 16.01.13 - klo:00:15 »

Huomenta  :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #1 : 16.01.13 - klo:03:15 »

Huomenta tai yömentä!

Onkos kiva valvoa jo toinen yö peräkkäin???  [:´((]
On mennyt eläkeläisen päivärytmit aivan sekaisin. Ulos ei ole asiaa - oli eilenkin niin kova lumimyräkkä, että ei tiennyt minne jalkansa laittaa tai taittaa....
Jään päälle satoi kivasti kevyttä lunta ja siinä olikin taiteilemista.
Kävin Mustamäellä erään pariskunnan luona eestin tunnilla. Meillä on kiva porukka, kokoonnumme aina toistemme luona ja puhumme eestiä. Kiva oppia myös kulkemaan noilla julkisilla erilaisissa paikoissa. Kohta alan tuntea itseni ihan tallinnalaiseksi!
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #2 : 16.01.13 - klo:07:53 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Keskiviikko - Päivän Aamua  [:22] [:45]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #3 : 16.01.13 - klo:08:44 »

Huomenta,

Hyvin on Hömis kotiutunut Tallinnaan  [:-)]
Unettomille toivotaan parempia unia.

Alan olla jo pikkuhiljaa terve. Eilen oli vielä kuumetta koko päivän, joten olen tänään vielä kuumeettomalla päivällä. Toivotaan ainakin, että se pysyy kuumeettomana. Teen töitä kyllä sohvalta käsin. Yöllä yskitti kovasti, joten en meinannut saada nukutuksi.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #4 : 16.01.13 - klo:08:48 »

Huomenta! [:-)]
Pilvistä näyttää olevan ja melkein tyyntä.
Mittarissa nyt -10,8 astetta.

Kohta laittamaan kaffeeta. [:27]

Hömikselle toivotaan, että ensi yönä jo unikin tulisi!

Hyvää keskiviikkoa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #5 : 16.01.13 - klo:09:58 »

Huomenta! [:-)] Lunta satelee.

Repe lähti kokeilemaan josko käsi kestäisi töissä ja ainakaan vielä ei ole tullut takaisin. Käsi oli kyllä jo eilen huomattavasti parempi, joten luulen Repen sisukkaasti pysyttelevän työhommissa.
Minulla kipeytyi oikea jalka kantapäästä kun toissapäivänä lenkkeilin, joten nyt täytyy taas antaa sen rauhottua ennenkuin pääsee kunnolla kävelemään [:-(].

Mukava kuulla, että Hömis alat tuntea itsesi jo ihan tallinnalaiseksi ja viihdyt siellä [KIPPIS]. Uniongelmat ovat kuitenkin harmillisia. Sieltä Virostakin saa varmaan ilman reseptiä jotakin melatoniinivalmistetta, kokeilepa sellaista jos se auttaisi tuohon unirytmiin. Voisi auttaa tuohonkin, koska sanotaan auttavan jetlagiinkin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #6 : 16.01.13 - klo:10:08 »

Huomenta.  [:-)]

Pilvinen päivä ja hiukan sataa täälläkin lunta. Ellei sakeammaksi muutu, tuosta ei paljon maahan kerry.

Tänään ei mitään kummempaa ohjelmassa, kunhan jotain arkiaskareita puuhastelen.

Tiina, kantsii todella sen kantapään kanssa olla varoen. Itse silloin joskus en tajunnut, sitkeästi lenkkeilin ja sainkin sen kunnolla kipeytymään.
Muutama kuukausi kuluikin sitten parannellessa.

Kaikille kivaa keskiviikkoa !  Kevättä kohden kuljetaan........
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #7 : 16.01.13 - klo:10:08 »

Huomenta [:-)]
Pyryttelee isoja hiutaleita ja lämpötila lienee jossain viiden pakkasasteen paikkeilla.
Se on taas siivoilu jäänyt kaiken tärkeämmän ja mukavamman jalkoihin, joten nyt on ryhdyttävä..
Iltapäivällä kentälle hakemaan Thaimaasta palaavia. [:-)]
Ala-asteella näyttää olevan hiihtopäivä. Kovalla pulinalla menivät ladulla [:-)].
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #8 : 16.01.13 - klo:10:16 »

Huomenta [:-)]

Mukavaa tätä päivää kaikille toivotan, sairaille paranemis tsemppaukset [:30]

Tuntuu, että tauti tulee takaisin, viime yö ei ollut ollenkaan hyvä. Yskin ja aivastelin,palelin, hikosin
kaiken yötä. Edellinen tautikaan ei ole vielä pois lähtenyt ja nyt jo uutta pukkaa.
Onks tämä elämä laiffii :-))

Verakin on oksentanut monta kertaa tänä aamuna. En tiedä onko syynä se kun eilen nähtiin
ystävällinen ihminen joka ihailee aina Veraa. Hän halusi ihan väkisin antaa jotain herkkua
Veralle vaikka yritin monta kertaa sanoa, että ei tarvitse antaa mitään. Veralla on erikoisruokavalio
eikä maha kestä mitään teollista herkkua. Nainen siihen, että nämä on koirille tarkoitettuja jne. ja antoi
jotain "namia".  Ehkä tähän oksenteluun on ne namit syynä tai sitten joku sattuma, että nyt juuri tänä aamuna olo on ollut huono. [:-(]

Tiinan kantapääkipuun tulee myös neuvo :-)) tennis-tai golfpalloa pyörittelet jalkaterän alla. Kireä lihas hieroutuu näin. Olen samaan vaivaan saanut fysioterapia käynneilläni apua ja  tällaisen omahoito-ohjeen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #9 : 16.01.13 - klo:10:19 »

Myös Veralle ja Telkkiselle paranemistoivotuksesta ja samoin Tiinan kantapäälle sekä muillekin mahdollisesti sairastaville  [:1]

Onnistuu tämä työnteko tässä sohvan nurkassakin  :-)) Huomaa ainakin esimies, että ei se huvikseen kotona lonkkaa vedä, kun lähettelen koko ajan sähköpostia  [:-DD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #10 : 16.01.13 - klo:10:27 »

Tuo Telkkisen tennispallo-vinkki on tosi hyvä. Itse käytin sitä kun aikoinaan oli se plantaarifaskiitti  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #11 : 16.01.13 - klo:10:31 »

Tuo Telkkisen tennispallo-vinkki on tosi hyvä. Itse käytin sitä kun aikoinaan oli se plantaarifaskiitti  [:-)]

Kuin myös, ja toimii hyvin.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #12 : 16.01.13 - klo:10:37 »

Huomenta!
Lumihiutaleita hiljalleen sataa maahan lumivalkoiseen.....

Sairaille paranemista!

Verakin on oksentanut monta kertaa tänä aamuna. En tiedä onko syynä se kun eilen nähtiin
ystävällinen ihminen joka ihailee aina Veraa. Hän halusi ihan väkisin antaa jotain herkkua
Veralle vaikka yritin monta kertaa sanoa, että ei tarvitse antaa mitään. Veralla on erikoisruokavalio
eikä maha kestä mitään teollista herkkua. Nainen siihen, että nämä on koirille tarkoitettuja jne. ja antoi
jotain "namia".  Ehkä tähän oksenteluun on ne namit syynä tai sitten joku sattuma, että nyt juuri tänä aamuna olo on ollut huono. [:-(]
Seuraavalla kerralla kiellät sen ihan tykkänään ja sanot suoraan, että viime kerrallakin Vera tuli kipeäksi ja oksensi monta kertaa. Ei kukaan voi tuosta mieltänsä pahoittaa. Ja onhan Veran terveys tärkeämpi kuin ihmisten ystävyys. Minusta se ei edes ole oikeata ystävyyttä, jos väkisin tuputtaa nameja koiralle, vaikka sanotaan, että namit eivät koiralle sovi. Minä en kyllä ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse en kyllä antaisi mitään, jos kerran kiellettäisiin. Kyseinen ihminen voi pitää Veraa muuten hyvänä, mutta ehdottomasti pitää jättää namit pois. (Näissä asioissa olen aika tiukka täti)

Mutta kaikesta huolimatta toivottelen mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 775
  • Itä-Uusimaa
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #13 : 16.01.13 - klo:11:04 »

Päivää [:-)]

Lunta sataa ja talvi jatkuu.

Telkkiselle ja Veralle paranemisia  [:30]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 16.1.2013
« Vastaus #14 : 16.01.13 - klo:11:15 »

Mukavaa nähdä Minninkin nimi taas listoilla! [:-)]

Kuulkaas tytöt, ei löydy tästä huushollista sen paremmin tennispalloa kuin golfpalloakaan [:-P]. Ja kun ihan tarkkaan mietin, niin ei taida löytyä yhtään mitään palloa, paitsi Repen keilapallot, mutta ne ei taida tuohon hommaan ihan soveltua [:-DD]. Joten siis, pallo-ostoksille on vissiin lähdettävä, koska teillä niin monella on hyviä kokemuksia tuosta pallottelusta. Olisko se tennispallo sitten ihan paras tuohon?

Onko kukaan syönyt tai maistanut makeaa suippopaprikaa, myydään myös Ramiro-paprikan nimellä. Mä olen ihan koukussa tuohon, kun se on niin makeaa ja hyvää. Pirkka-tuotteenakin löytyy.
http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/vihannekset-tuore/rainbow-makea-suippopaprika-180-g/
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.228 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.