Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 23.1.2013  (Luettu 1122 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #16 : 23.01.13 - klo:10:44 »

Löysin hirmuisen kivan työpaikan nykyisestä naapurikunnasta. Tapahtui kuntaliitos tällä kunnalla ja silloisella naapurikunnalla vuoden vaihteessa, joten nyt voi puhua naapurikunnasta jo  :-))

Sain vielä suosittelijan samasta puljusta kuin ko. työpaikka on. Hänkin oli sitä mieltä, että työpaikka sopisi minulle just hyvin  [:-)] Usein näihin hankkeisiin on vaan valitettavasti jo tiedossa palkattava. Nyt täytyy vaan toivoa parasta.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #17 : 23.01.13 - klo:10:47 »

Olen itsekin ihmetellyt, että mitä tuo BB tarkoittaa?

Aamulla kun heräsin ja katsoin ikkunasta ulos, ihmettelin pilvien punerrusta taivaan rannalla. Eihän se olisi mikään ihme, jos katselisin auringon nousun suuntaan, mutta kun katselin sinne, minne aurinko laskee. Mikähän mahtoi aiheuttaa tuon punerruksen?

Lastenjuttu oli taas kiva  :-))

Susulle  [:5], kun vie pikku Piiru-Hiirulle ruokaa ihan kulkuväylälle asti.
Mitenkäs Susun kisut muuten jaksavat? Onko Nöpö jo täysin kesyyntynyt? Entä miten on sen kisun laita, jota joskus koitit kesyttää, ja saada sisälle? Olet kyllä voinut kertoakin, mutta vanhassa päässä ei pysy kaikki  [:-I] :-))

Telkkiselle  [:30]. Äiti on yksi elämän tärkeimmistä ihmisistä. Hienoa, kun huolehdit. Pikaista toipumista äidillesi.

Anniinalle peukutukset, että saisit sen työpaikan  [:72]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #18 : 23.01.13 - klo:11:03 »

Kiitti Pyris kivasta puzzlesta  [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #19 : 23.01.13 - klo:11:10 »

Huomenta Lapista! Pakkasta -17 jotain... ja aurinko punertaa jossain.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #20 : 23.01.13 - klo:12:10 »

Tervehdys!  [:-)]

Tuosta tuplapeitosta puheen ollen, en minäkään tykännyt nukkua sen kanssa.
En tykkää kuumasta kropasta vieressäni. (hetken "huuma" on eri  [:-DD]).
Täällä on -10o pakkasta, eikä aurinkoa ainakaan vielä näy.
Pirtsakkaa päivää kaikille.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #21 : 23.01.13 - klo:12:13 »

Täällä on ihana auringonpaiste, ja pilvet kulkevat vinhaa vauhtia.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #22 : 23.01.13 - klo:13:31 »

Juu,minä ja kyllä käytän tota BB voidetta,mutta kun mulla se ongelma että tuolla kun on "meno" päällä ni tuppaa se hiki ottaa vallan mun lärvissä...ei auta sit kyllä kamalasti nessuliinalla pyhkästä,sen jälkeen naama on ku pakanamaan kartta...

Ja kiitti Mesis ja Telkkinen,kyllä hauskaa riittää kun on semmosessa porukassa et kaikki on samalla aaltopituudella...Ei voi mennä mikään silloin pieleen ja hauskaa on  [:-)] :-)) [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #23 : 23.01.13 - klo:13:58 »

Mesis, kisut voi hyvin. Eikä Nöpö koskaan kesyynny kokonaan :-)) Mutta nykyään, kun se ulkoilee, se osaa ja uskaltaa tulla sisäänkin. Ja unisena antaa rapsuttaa ihan mahastakin, mutta muulloin ei, muulloin se juoksee minua vieläkin karkuun, ihan hassu se on.  [:-)] Joskus on jotakin kovasti pelästynyt kun on tuollainen. Jo ennen tänne tuloa. Mutta niin ihana ja rakas se on. [:34]

Sitä Pikku-Pekkaa pidin sisällä kaksi viikkoa, eikä mistään koskaan kuulunut mitään. Se makasi kaksi viikkoa kaapin alla  [:-I] , mun oli laskettava se ulos, en pystyny kattelemaan semmoista, siis johan se kärsi siinä. Ei tullu takaisin, päässyt olisi kyllä. Ehkä se meni kotiinsa, oli se kummiskin niin pulskan ja hyvinvoivan oloinen, että mä jotenkin uskon, että sillä on vakituinen koti.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #24 : 23.01.13 - klo:14:20 »

Nöpö on kyllä jossain kokenut ihan kamalia, kun noin on luotto mennyt ihmiseen, mutta onneksi löysi tiensä Sinun luoksesi, missä saa hoivaa ja huolenpitoa, ja sitä rakastetaan sen omilla ehdoilla.

Sillä Pikku-Pekalla oli varmaan jossain koti, ja oma väki oli onnellisia kun saivat sen kotiin. Ehkä se oli jonkun sellainen kissa, joka ei sisällä ole ollut paljoakaan, ja siksi ei sopeutunut.

Kiitti kun vastasit.  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #25 : 23.01.13 - klo:14:45 »

Päivää.  [:-)]

Jotenkin on sellanen mitäänsanomaton olo, ei ole pariin päivään tullut sitten sanottua. 
Mitään vaivaa tai muuta ei ole, jotenkin vaan yleinen tylsyys.  [:-I]

Aamupäivä oli huikean kaunis ja aurinkoinen ja nyt sataa lunta.
Katselin jo puolenpäivän aikoihin kun ihan tasareunainen pilvi alkoi nousta taivaanrannalta, en kuitenkaan uskonut sakeaa pyryä olevan tulossa.
Niin vain kävi. Pakkaslukemat on mukavan maltillisia, nyt -6,5 eikä yli -10 olla käyty muutamaan päivään.

Kevättä taitaa olla jo mielessä tinteilläkin, eilen kuuntelin kun yksi yritteli titityytä, kaukana oikeasta oli, hyvä onkin ajoissa aloitella jotta ehtii oppia maaliskuulle.   :-))

Hyvää päivänjatkoa kaikille !

Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #26 : 23.01.13 - klo:15:26 »

Meilläkin kuuntelin eilen tintin titityyopiskelua  [:-)]. Tuli ihan keväinen olo. Täälläkin tuli pilviä taivaalle, mutta lunta ei ole satanut. Jostain pilvenraosta nyt aurinko koittaa kurkata.
Annulixille mielenpirteyttä  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #27 : 23.01.13 - klo:15:28 »

Kiitos Mesis, eiköhän se taas löydy.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #28 : 23.01.13 - klo:16:04 »

 [:-)]

Annulix taisi puhallella lumipilviä tähän suuntaan, kun alkoi hippaloida lunta hiljalleen  :-)). Ei silti haittaa yhtään, kun minun ei tarvi tehdä lumitöitä  :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 23.1.2013
« Vastaus #29 : 23.01.13 - klo:16:22 »

[:-)]

Annulix taisi puhallella lumipilviä tähän suuntaan, kun alkoi hippaloida lunta hiljalleen  :-)). Ei silti haittaa yhtään, kun minun ei tarvi tehdä lumitöitä  :-))

Ilmankos meillä sade loppui.  :-))
Ei haittaa lumi minuakaan enää, traktori auraa ihan portaiden edestä asti.  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.238 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.