Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kommentit ja keskustelu JOULUKALENTERISTA TÄHÄN KETJUUN  (Luettu 7907 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna

Veke, et kyllä nimeäsi pois 1.12 pyyhkäse! Siu juttuis on mahtavia, äläkä yhtään kursaile.
Luvattu, mikä luvattu, jookos?
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy

Samaa mieltä kuin iipa! Vekeee! Nyt et kyllä lähe pois kalenterista! Ok! [:-)]
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -

Poistin Veken nimen luukkulistasta.

EHDOTAN HILUA KALENTERIKETJUN AVAAJAKSI TÄNÄ VUONNA! [:-)] [:-)]
Mitä mieltä olet? Osaat laittaa sit valmiin ketjun tulostusmuotoon jne. Mä en osaa näitä tekniikkoja.. [:-)]

Toivon jonkun muun avaavan kalenteriketjun, tässä vaiheessa en voi luvata sitä tekeväni.

Mitä tarkoitat valmiin ketjun laittamisella tulostusmuotoon... ei ymmärrä... ?
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy

En oikein itsekään tiedä mitä tarkoitin, kuvittelin vain, että se on mahdollista..Monethan haluavat printata kalenterin sitten kun se täynnä.. [:-I]
Kukas sitten avaisi kalenteriketjun? Tehdäänkö äänestys? [:-)] :-))
Harmi, että Veke lähti pois.. [:-(]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa

No hei, oman viestini sain poistettua, mut ny tarttee Hilun viä pyhkiä se mun nimeni siit listalt poijes.
Tiiä mikä helvata muaki tökkäs, et menin nimeni laittaa. Tieänhä miä, jottei ne sellaset hallusinaatiot, mit miäki keskel yötä tuol tienpääl näeskentelen, ketää kiinnosta. Ku osaisin niist etes kertoo, mutku ei, ni ei.
Unohetaa mun kohalt tääki juttu, jookosta.
Veke 12v. 

Heitä nyt sitä pp:tä ja kumppaneita (ainakin sitä Alemmuus Kompleksia!) jollain, jotta älyävät pysyä poissa kuiskimasta moisia. Tiedät itse ihan hyvin, että kyllähän porukoita kiinnostaa. Olen ihan satavarma, että Anja ei tarkoittanut sitä, ettet kelpaisi sitä ekapäivän luukkua laittamaan.

Jos Hilu tekee ketjun valmiiksi alkuteksteineen (tyyliin tähän vain kalenteriluukut, muut poistetaan ja mitä muuta läpätiläätä siihen nyt tarttee olla) ja Veke laittaa ykkösluukun sitten joskus yöllä tai miten nyt oletkaan hereillä. Ei kai tän nyt sen vaikeampaa tartte olla?

Lisäys: Ja jos Hilulle ei tuo oikein sovi, niin sitten joku muu, ei siitäkään kannata ongelmaa tehdä  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 15.11.06 - klo:18:25 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy

Just niinkuin sanoit Ullu! En tarkoittanut Veken eka luukun avausta, vaan puhuin ketjun avauksesta.. [:-)] Kai nyt tuli selväksi.. [:-P]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy

No, mä voisin tehdä sen ketjun avauksen jos ei kukaan muu halua! Mut haluun Veken takaisin eka luukun tekijäksi! [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-

Minä tulen sittenkin mukaan joulukalenterin tekoon ja valitsen saman päivän itselleni kuin viime vuonnakin,eli 4.12. olkoon minun vuoroni keksiä joulukalenteriin jotain.Tällä hetkellä ei ole vielä mitään  [:21]   mielessäni,mutta pitää laittaa aivonystyrät töihin   [:-I]   [:65]  [:-)] jospa se jonain päivänä "kolahtaa" esiin  :-))
Kirjattu

tinttinen

• Vieras

jos tyhjiä koloja jää, minulta jäi "ylijäämätavaraa" omasta kalenteristani. niillä vois koloja paikata.  [;-)] :-))
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -

Minun mielestäni voisivat halukkaat ottaa jo toisenkin kalenteriluukun - mielummin ensin tietysti täytettäisiin nuo tyhjät välit. Parikin luukkua voi samalle päivälle olla jos luukuntekijöitä vaan löytyy.

Vai mitäs mieltä olette?

Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy

Ehdottomasti samaa mieltä! [:-)] Samana päivänä voi olla useampiakin luukkuja! Joten ei tarvitse kenenkään empiä tilan puutetta, ja sitähän ei vielä ole ees! :-))
Come on! [:-P]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-

Hei,minäkin kannustan pönttöläisiä osallistumaan meidän yhteisen joulukalenterin tekemiseen.Ei tarvitse ottaa paineita oman kalenteripäivänsä tekemisen kanssa.Kaikki viime vuotiset kalenteriluukut olivat todella kivoja ja joka päivä sitä odotti,että mitäköhän tämän päivän "luukusta" avautuukaan nähtäväksi.
Ja ajatelkaas,toista samanlaista joulukalenteria ei ole kenelläkään muulla,kuin meillä pönttöläisillä on  [:-)] [:-I] [:-)] Minullakin oli viime vuonna ensin kaamea "rimakauhu" oman luukkuni väsäämisen kanssa,mutta sitten ajattelin että kukaan ei varmasti arvostele toisen pönttöläisen tekemää työtä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS

Täällä mietitään vieläkin jotain hyvää ideaa  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-

Hei,haloo pönttöläiset!!Nyt varaamaan oma kalenteripäivä pikaisesti listalta.Rekisteriötyneitä jäseniähän on vaikka kuinka paljon.Johan on ihme  :-O :-O  ettei meinaa kalenterilistalle tulla nimiä.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa

13.12  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.232 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.