Iltapäivällä vesijumpattu, kivaa.
Polvi vaan on hankala ja pitää sielläkin ottaa huomioon, vaikkakin vesi on lempeämpi elementti kuin lattia ja maa.
Katsotaan nyt mitä tuleman pitää.
Telkkiselle huomiselle !
Helpompi on mennä omiin tutkimuksiin kun äidin tilanne näyttää ihan lupaavalta. Hyvä ruoka, parempi mieli - näinhän se menee.
Ja tottakai nukkuminen.
Miksi ei allergialääkettä meinattu suostua antamaan ?
Kyseessä varmaan on antihistamiini, itse tarvitsen viimeistään joka kolmas vuorokausi, muuten saan jonkinasteisen "nokkosihottumakohtauksen". Aikoinaan syytä etsittiin ja todettiin ettei kannata lähteä poistamaan kaikkia mahdollisia aiheuttajia, niitä voi olla vaikka miten paljon.
Antihistamiinin käyttö todettiin aiheelliseksi tarpeen mukaan.
Kiitos kaikile tsempeistänne
Äidille ei haluttu antaa antihistamiineja kun lääkäri ei ollut laittanut niistä määräystä. Luulivat, että on käsikauppa lääkkeitä. No kun tarkemmin tutkivat tiedostojaan niin vot....sieltähän löytyikin geriatrin määräämänä heinixit tarvittaessa, että kukaan ei ollut katsonut hänen lääkehistoriaansa. Että silleen.
Mutta minun sinnikkyys palkittiin kun intin, että sitten annatte näitä kotoa tuotuja lääkkeitä jos kerran ette uskalla antaa sieltä sairaalan lääkekaapista niitä. No kun tietoa löytyi äitikin sai lääkkeet.
Äsken soitti minulle ja toivotti hyvää matkaan Helsinkiin ja pyysi, että soita hänelle heti kun olet tullut lääkäristä hän haluaa tietää mitä minulle sanottiin. Lupasin ilmoittaa. Että kyllä äiti on elämässä henkisesti mukana.