Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 5.2.2013  (Luettu 1420 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #30 : 05.02.13 - klo:20:14 »

Voivoi miten surulliselta tuntuu murun Onnin kuulumiset. Se jos mikä satuttaa sielua kovin kun oma lemmikki sairastaa ja itse siinä joutuu sivusta vaan seuraamaan eikä oikeastaan osaa mitään tehdä ja apua antaa. Kaikkensa yrittää helpottaa toisen oloa. Liekö ärhäkkää vatsatautia vai mikähän olisi syynä. Oletteko koskaan
kokeillut Canikuria tällaisessa tilanteessa. Minulla sitä on aina varastossa jos pahoinvointia, ja löysää mahaa
ilmaantuu. Paljon tsemppiä teille kaikille, Ollaan hengessä mukana [:30]

Evikselle [:30]

Kiitos taas kerran äidin tervehtymis tsempeistänne. Hän näyttikin tänään jo huomattavasti pirteämmältä. Oli niin liikuttavaa katsoa kun yksi hoitaja tuli äitiä viemään vessaan ja hän sanoi, että mitäs minun lempipotilaani ja halasi äitiä. Niin myös äiti teki hänelle, että on siellä hyvää henkilökuntaa...kin [:-)] jos joukkoon mahtuu muunkinlaista sakkia. [:-)]

Tässä itkeä tirautin juuri äsken kun ruotsin veli soitti, ja heidän 18v1kk ja 11 päivää vanha koiruutensa on eilen lopetettu. Tuli niin kipeäksi, että koira piti päästään eläinten taivaaseen. [:-(] Heillä on suuri suru kun ensin meni se kulkukissa minkä hoitivat loppuun ja nyt oma koiruus.

Marlelle jo huomista ajatellen tuuletonta risteilyä [:-)]
« Viimeksi muokattu: 05.02.13 - klo:20:20 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #31 : 05.02.13 - klo:20:19 »

Hain tänään Veralle herkkuja lemmikkikaupasta ja siellä oli pari tällaista kaveria. Toinen eli musta jutteli minulle kovin.. [:-)]              
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #32 : 05.02.13 - klo:20:27 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Alkoi sitten hiutaloida jonkin verran.
Mittarissa päivän ylin -4,5 astetta ja nyt -7,0 astetta.

Iltapalalla olen ja sitten nukkumaan taasen. [:-)]

Ihanat minipossut telkkisen kuvassa! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #33 : 05.02.13 - klo:20:50 »

Mitähän nämä lemmikkikaupan "possut" oikeasti ovat? Aikas hauskan näköisiä. Millä tavalla se jutteli?


Tässä itkeä tirautin juuri äsken kun ruotsin veli soitti, ja heidän 18v1kk ja 11 päivää vanha koiruutensa on eilen lopetettu. Tuli niin kipeäksi, että koira piti päästään eläinten taivaaseen. [:-(] Heillä on suuri suru kun ensin meni se kulkukissa minkä hoitivat loppuun ja nyt oma koiruus.
Voi miten surullista  [:´(]. Pitkän elämän sai elää. Jaksuja Telkkiselle, sekä veljelleen ja hänen perheelleen.

Ihanaa, että Telkkisen äidistä noin tykätään  [:-)]

Marlelle hyvää ja turvallista reissua.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #34 : 05.02.13 - klo:21:03 »

Iltaa.  [:-)]

Vedessä jumpattu ja mukavassa seurassa vietetty kolmituntinen opiston harrastusporukassa. Hetki TV:n ääressä ja varmasti uni maistuu.

Meillä lumisade ei kovin kummoiseksi yltynyt, hiukan hiutaloitsi ja nyt näyttää olevan jo ohi.

Evikselle  [:30]
Kuten itsekin kirjoitit, asioilla on tapana järjestyä, joskus vaan ottaa hiukan aikaa ja tulee murehdittua.

Telkkiselle itselleen isot voimahalit, niiden myötä äidinkin kunto kohenee päivästä päivään.  [:30]
Kiitos toivotuksestasi, todella rentouttavaa oli tänäänkin jumppa. Oli melkoisen tiukka ohjelma, jälkeenpäin tuntui hyvältä.

Kaikki kirjoituksenne luin, nyt unohtui monikin kommentoitava viesti.

Makeita unia kaikille ! [:60]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #35 : 05.02.13 - klo:21:44 »

Kiitokset [:-)]

Kuvan elukat ovat karvattomia marsuja [:-)] ja ääntely oli sellaista vikinää.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skinny

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #36 : 05.02.13 - klo:21:54 »

Eivät kyllä maailman kauneimpia otuksia, mutta silti varmaan ihania  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #37 : 05.02.13 - klo:22:04 »

Sanoisin, että toooosi hellyyttäviä. Ääntely oli niin suloisen kuuloista. Kovin seurasivat meitä lasikaapin läpi töllöttäjiä. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #38 : 06.02.13 - klo:09:13 »

Voi Onnia, Murulle  [:1]
Evikselle myös  [:30]
Ja Telkkiselle [:30]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #39 : 06.02.13 - klo:12:13 »

Onnille helliä tervehdyttämis rapsutuksia.  [:34] Toivottavasti paranee pian.
Murulle ja Mikalle  [:30].
 
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #40 : 06.02.13 - klo:13:15 »

Mitenkähän Onni tänään jakselee?
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #41 : 06.02.13 - klo:14:43 »

Kiitokset [:-)]

Kuvan elukat ovat karvattomia marsuja [:-)] ja ääntely oli sellaista vikinää.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skinny



Ai ne olivatkin näitä. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tiistai 5.2.2013
« Vastaus #42 : 06.02.13 - klo:21:11 »

Ulkona luntii. On tehnyt sitä miltei koko päivän ja koko ajan. Olen lakannut tykkäämästä.

Eilisestä alkaen kaikki hommat ovat menneet vähän sumussa.
Onni sairastui eilen. Aamusta oli jo outo. Kyllä sen heti huomaa. Jo vuoteesta noususta.
Poika laahusti hitaasti sängyn laidalle mistä hänet sylkkään kaappasin ja alas rappuja.
Ruoka ei oikein kelvannut. Koskaan ei ole tarvinnut mairitella herraa ruokakupille. Nyt piti.
Söi kuitenkin. Lenkillä mentiin mielestäni aika normaalisti. Päivän makoili. Ei seurannut minua koko aikaa
kuten tavallista.
Iltapäiväruoankin söi.
Sitten lösähti nojatuoliin. Viiden maissa sitten oksensi ensimmäisen kerran. Kaikki miltei ulos kerralla.
Siis koko päivän ruoat. Sitten oksentelu jatkui. Lopuksi vain vaahtoa.
Ei tietenkään huolinut iltaruokaa. Mutta edes vesi ei kelvannut. Oli aika naatti. Istui kummasti selkä köyryssä.
Välillä kellahti nukkumaan ja heti taas ylös. Käveli selkä köyryssä.
Soitin sitten päivystävälle. Yhteinen jonnekin Sipooseen saakka . Vastaanotto Lapinjärvellä.
Joku ulkomaalainen.
Hoono soomi. Höpötti vaan oksennuksen estopiikistä. Minä halusin tietää mitä minun pitäisi tehdä.
Ei ymmärtänyt tai ei osannut sanoa. Ei sinne kannattanut lähteä. (puhelu maksoi vähän vaille 18€/7min)
Sellaista eläinlääkäripalvelua täällä.
Päätin että katsotaan yön yli. Yöllä hieman rauhottui. Sai välillä nukuttuakin. Käytin ulkona kun pyysi mutta vain
pissa tuli.
Sen jälkeen JOI   [:-)]  ja nukkui loppuyön.
Tänä aamuna ei keitetty riisi kelvannut. Lääkkeet sain annettua suoraan suuhun.Muuta ei saanut antaa. Ei myöskään juonut. Ruokatunnin maissa ripuloi.
Joku aika sitten söi kädeltäni noin teelusikallisen riisiä ja äsken kun Mika tuli ja tarjosi niin meni jo ruokalusikallinen
ja teelusikallinen maustamatonta Bulgarian jugurttia.  Nyt vaan toivon että pysyy ruokatipat massussa.

Että voi yhden karvanakin vatsatauti sekottaa koko pakan. Mikan yötyön ja kaikki minun hommani.

Tulipa karmea vuodatus  [:17] 

Kyllä hyvin ymmärrän tilanteesi! Kuinka ne voivatkaan olla rakkaita nuo perheenjäsenet!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.224 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.