Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 12.2.2013  (Luettu 1097 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 755
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #15 : 12.02.13 - klo:12:08 »

Janille mukavaa reissua  [BYE]

Mä näin viime yönä  ihan pöhköä unta. Siinä unessa oli Marle joka
mäkätti mulle kokoajan et, et sä nyt tajuu. tajuutsä mitään, ymmärrät sä
mitä seuraa jos... ja niin edelleen..  :-)) Mulle ei selvinny, et mitä pahaa mä olin tehnyt tai
olin suunnitellut tekeväni  [NUT] :-))
Marlella oli oikein kasvotkin mut enää en muista et minkä näköinen hää oli.  :-))

No en mä kerro jos sä kerta et tajuu etkä ymmärrä [:-DD] Onneksi et muista mun harakankasvojani  [NUT]

 [:-DD]



Toivotaan et telkkisen äidin kotiutuminen sujuu hyvin  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #16 : 12.02.13 - klo:12:14 »

Luminen huomen  [:-)] Aamu alkoi luovantyön merkeissä, mutta nyt ei enää tule mitään taivaalta alas  [KIPPIS] On ollut mielenkiintoista yöelämää ihmisillä  :-O :-)) Telkkisen äidille tsemppiä kotiutumiseen  [:-)]
Janille hyvää reissua, se on tosiaan kevät pitkällä kun muuttolinnunlailla palaat  [BYE] 
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #17 : 12.02.13 - klo:13:05 »

Joten nyt tää siis menee eikä meinaa!!
Ethän suutu, mutta tuli tämä mieleeni tuosta lauseesta  [:-)]
http://www.youtube.com/watch?v=02Sx0JltER4
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #18 : 12.02.13 - klo:13:28 »

Äsken lenkillä, Niemenkadulla S-marketin paikkeilla(telkkinen tietää paikan), mua vastaan tuli iäkäs herrasmies joka pysäytti kohteliaasti ja kysyi tietä. Hän oli ihan totaalisesti eksynyt suunnasta ja oli menossa aivan väärään suuntaan. Haastattelin vähän hänta kartoittaakseni oliko ehkä muistisairautta ja hän ei oikein tuntunutkaan muistavan kadunnimiä, eikä pankin nimeä missä oli käynyt. Keskustaan Vapaudenkadulle hän kuitenkin sitten sanoi olevansa menossa, mutta oli kuitenkin menossa poispäin keskustasta. Lumiset maisemat kuulemma häivyttivät häneltä ihan kokonaan suuntavaiston. Neuvoin hänet oikeaan suuntaan ja sanoin, että matkaa on kyllä varmaan liki 2km mutta hän sanoi kyllä jaksavansa kävellä. Annoin vielä neuvon, että jos alkaa taas suunta epäilyttää, niin kysyy sitten uudestaan joltain vastaantulijalta. Katselin hänen menoaan kauempaa ja oikeaan suuntaan mies näytti kääntyvän ainakin ensimmäisestä kadunkulmasta mistä pitikin kääntyä. Jos olisi lähtenyt väärään suuntaan, niin olisin kyllä sitten mennyt taas uudestaan opastamaan.

-------------------------------------------------------------

Tilasin lintumuistipelin, tällaisen. Noita kortteja on siis enemmän kuin mitä tuossa kuvassa näkyy, 48 korttiparia.


Ja täältä tilasin:
http://www.onkitukku.fi/lintupeli-p-987.html
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #19 : 12.02.13 - klo:13:29 »

Joten nyt tää siis menee eikä meinaa!!
Ethän suutu, mutta tuli tämä mieleeni tuosta lauseesta  [:-)]
http://www.youtube.com/watch?v=02Sx0JltER4

No en suutu tietenkään. Tapsa Rautavaara on mun suosikki. Tämä kappale on kylläkin mulla aika tuntematon.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #20 : 12.02.13 - klo:13:39 »

Minäkin tilasin  :-)). On hyvä näin vanhana antaa aivoille työtä  [:-)]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #21 : 12.02.13 - klo:14:53 »

Hmm, pitääpä Otsolle tilata myös  [:-)]

Kyllä hän tuntee jo naakan, harakan, pöllön, tikan (ja erityisesti harmaapäätikan), lokin, mutta johan sitä kohta pitäisi alkaa opettelaan lajeja lajiryhmien sijaan  :-))
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #22 : 12.02.13 - klo:14:54 »

Päivää :-))
Nuhassa. Kuumetta ei ole, onneksi. Hyvä syy pysyä kotona [:-)]


Tilasin lintumuistipelin, tällaisen.

Ja täältä tilasin:
http://www.onkitukku.fi/lintupeli-p-987.html

Täytyy tutustua pelivalikoimaan. Meillä on Picasson taide-muistipeli, mutta tuossahan voisi opetella lintuja, kaloja ym.
Onkitukusta tuli mieleeni, että en muista onko teidän uudella mökillä järvi? Eikös Repe ole innokas kalastaja?
Ja sinähän uiskentelit pitkälle syksyyn.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #23 : 12.02.13 - klo:15:04 »

Ei oo Laura uudella mökillä järveä lähistöllä [:-(]. Lähin uimaranta on Vierumäen urheiluopistolla, minne on noin 4 kilometrin matka. Mutta ollaanhan me totuttu kuivalla maalla olemaan, kun ei Kolussakaan ollut järvi ihan siinä lähellä. Eikä siinä lähimmän järven rannassa voinut edes uida kun se oli niin mutapohjainen. Viime kesä oli kyllä ihana kun sain uida paljon.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #24 : 12.02.13 - klo:15:10 »

Kyllä väsyttää. Kohta lähden töistä, kun pitää käydä taas ostoksilla isannän syntymäpäiviä varten. Tänään menen valion tehtaanmyymälään maitoa, kermaa, juustoa ja pakastevihanneksia ostamaan. Illaksi pitäisi jaksaa sulkapalloon. Juuri nyt tuntuu, etten jaksa, mutta pakotan itseni  :-)) Olen to-pe työmatkalla Helsingissä, joten viimeinen toimistopäivä tälle viikolle huomenna.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #25 : 12.02.13 - klo:15:13 »

Olipas vauhdikas risteily Baltic prinsesillä.Turusta lähdettiin sunnuntai iltana ja eilenä tultiin kotiin.Marko Maunuksela siellä oli esiintymässä.Ei puuttunut vauhtia ja vaarallisia tilanteita...huh huh vanhaa ihan pyöryttää.. [NUT] [NUT]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #26 : 12.02.13 - klo:15:29 »

 :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #27 : 12.02.13 - klo:15:52 »

Olipas vauhdikas risteily Baltic prinsesillä.Turusta lähdettiin sunnuntai iltana ja eilenä tultiin kotiin.Marko Maunuksela siellä oli esiintymässä.Ei puuttunut vauhtia ja vaarallisia tilanteita...huh huh vanhaa ihan pyöryttää.. [NUT] [NUT]
Kyllä on sitte tuullunna tanssattua oikein olan takaa, kun vieläkin pyörryttää  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #28 : 12.02.13 - klo:16:20 »

Olipas vauhdikas risteily Baltic prinsesillä.Turusta lähdettiin sunnuntai iltana ja eilenä tultiin kotiin.Marko Maunuksela siellä oli esiintymässä.Ei puuttunut vauhtia ja vaarallisia tilanteita...huh huh vanhaa ihan pyöryttää.. [NUT] [NUT]
Kyllä on sitte tuullunna tanssattua oikein olan takaa, kun vieläkin pyörryttää  :-))

Mesis  [:-DD] :-)) [:-DD]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #29 : 12.02.13 - klo:17:49 »

Marleenalta hauska lasten juttu! :-))

Telkkisen äidille toivotaan hyvää kotiutumista! [:-)]

Tiina on ostanut kivan lintupelin! :-))


Pilvistähän se sitten olikin suurimmaksi osaksi päivää, mutta tyyntä tai lähes tyyntä.
Mittarissa nyt -4,1 astetta.

Päivä meni askareissa ja ulkoillakin ehdin jälleen. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.3 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.