Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 12.2.2013  (Luettu 1098 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #30 : 12.02.13 - klo:18:00 »

HUHHUH! Kotona viimeinkin. Piiitkä päivä takana mutta kannatava: vettä poljin ja sitten käväsin kaffella ja sitten itikseen, Lidliin ja sitten kotiin.
Metrossa oli aika rökäleen näköinen mies, hiukan pöhnässäkin ja sillä oli mukana kääpiöpinsseri. Ne eivät vaan olleet kovin söpusointuisen näköinen pari. Kutsu se
sitä koiraa nimeltäkin ja puhui sille kuin pienelle lapselle. Olikohan oma [:-I] vai lainattu. Nyt täytyy vettää henkee ja kahtoo uutiset, että onkohan taas tapahtunut järisyttäviä.

Iltoja  [:-)]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #31 : 12.02.13 - klo:19:04 »

Iltaa,

On huono olo. Vatsaan alkoi koskemaan työpäivän loppumetreillä. Ei meinaa helpottaa millään. En jaksanut lähteä sulkapalloon. Ei voisi kuvitellakaan ottavansa juoksuaskelia. Isäntä suuttui. En voi ymmärtää tällaisesta asiasta suuttumista. Miehet ei kai vaan ymmärrä vatsakipujen päälle mitään.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #32 : 12.02.13 - klo:19:07 »

Suuttui  :-O. En kyllä ymmärrä minäkään, että tuollaisesta voi suuttua.
Paranemista vatsallesi.  [:30]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #33 : 12.02.13 - klo:19:42 »

Anniinalle pikaista paranemista ja tsemppiä asioiden kanssa!  [:1]  [:30]


Mittarissa päivän ylin lukema oli -3,0 astetta ja nyt -4,3 astetta.
Mä meen kohta laittamaan iltapalan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #34 : 12.02.13 - klo:19:43 »

Anniina  [:-(]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #35 : 12.02.13 - klo:20:02 »

Täytyy melkein toivottaa huomenta ja hyvää yötä samalla kertaa! Oli hiukka kiirusta töissä. Töiden jälkeen välttelin päiväunia ja menin pyörimään Cittariin. Itseasiassa Pasi ehti sitten ennen mua kotiin. Ollaan tehty ruokaa ja syöty. Viime yönä jäi unet ehkä 4 tuntiin ja nyt tuntuu suloisen väsyneeltä!  [NUT]

Anniina, potkaise miestäsi nilkkaan!  [:-//]
Miehet ei ainakaan naisten vatsakipuja ymmärrä. Jos niillä vatsaa kivistää, se menee varmaan muutamalla ilmapäästöllä ohi.
Mulla on taipumusta stressimahakipuun. Saattaa iskeä ihan typerästä syystä ja sitten olen vatsa kippurassa. Samaten, jos ehtii tulla liian kova nälkä, niin pari ekaa suupalaa saattaa aiheuttaa muutaman tunnin tuskan.

Mä en pysty tajuamaan sellaista vatsakipua, joka iskee joka hemmetin tiistai ja muinakin päivinä, kun pitäisi mennä bussilla kouluun. Ja jos vatsa on kunnossa, niin sitten päähän sattuu. Aika huolestuttavaa tulevaa työelämää varten: kuka pitää töissä ihmisen, joka on saikulla 1-2 päivää joka ikinen viikko?  [:-/]
Jos meidän työporukalle iskee joku kipu, me napataan buranaa ja lähdetään töihin. Noista toistuvista lyhyistä saikuista on "varhaisen puuttumisen" nimissä pomon kanssa keskustelu. Ettei peräti työterveydenkin.

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #36 : 12.02.13 - klo:22:17 »

Kiitos äidin kotiuttamis toivotuksista.
Voi miten ihan tippa silmään tuli kun katselin äitiä kodissaan.
Oli kuin liisa ihmemaassa.3 viikkoa pois kodista oli tehnyt jo tehtäväänsä. Hän oli niin jännittyneen oloinen ja yritti olla hyvinkin urhoollinen. Vein hänelle ruokaa jälkiruokineen ja veli oli ostanut jääkaappiin ruokaa sekä juomaa. Äiti kävi nukkumaan kun lähdin sieltä ja veli pitää huolen hänestä, että minun huoli keveni vähäsen.
Huomena taas ajelen hänen luokseen ja otan Veran mukaan. Sitä hän kaipasi kovasti [:-)] Nyt kun kaikki vaan menisi hyvin, päivä kerrallaan ja pikkuhiljaa.

Paranemis toivotuksen Lauralle ja Anniinan masulle [:30]

Toivottavasti Tiinan tapaama mies pääsi määränpäähänsä, siitä paikasta minäkin tänään ohi ajelin kun äidille menin, eli missä miehen kohtasin.
Mukavat tipukortit olette hankkineet [:-)]

Minä tilasin tällaisen kännykkä pussin, kun aina taskusta meni kaikki muruset puhelimen latausreikään, jos vaikka vähän eliminoin näin sitä ongelmaa pois [:-)]

http://www.cosecha.fi/product/205/kannykkapussi-8-cm-x-13-cm---pollot
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #37 : 12.02.13 - klo:22:53 »

Iltaa, kiirus päivä ollut. Kävin keskustassa keuhkolääkärillä kuulemassa astmakokeiden tulokset. Tulokset oli  ok mutta koska oireita edelleen on niin joudun jatkokokeisiin johonkin histamiinijuttuun joka on kai aika tympeä koe. No mennään kun käsketään..  [:-I]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #38 : 13.02.13 - klo:08:29 »

Kiitos  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Tiistai 12.2.2013
« Vastaus #39 : 13.02.13 - klo:08:47 »

Nätti kännykkäpussukka tulee Telkkiselle  [:-)]
Äidilleen pikaista toipumista siellä kotosalla. Iloa tuottaa varmaan, kun hän näkee Veran  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.224 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.