Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 25.2.2013  (Luettu 951 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #30 : 25.02.13 - klo:16:38 »

Mulla alkaa uhkaavasti tulevaisuudessa(heinäkuun lopulla) siintää päivä, jolloin täyttyy 500 päivää ansiosidonnaisella päivärahalla ja jotain tarttis keksiä. Ja oon nyt kai keksinytkin :-)), taidan ruveta opiskelijaksi. Yksi ala mikä mua kiinnostaisi, tarjoaa koulutusta täällä kotikaupungissa ja opiskelu kestää vain yhden lukuvuoden, ensi syksystä vuoden 2014 kevääseen. Taidan laittaa hakemuksen menemään. Koskaanhan ei tiedä tuleeko valituksi, mutta yrittänyttä ei laiteta :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #31 : 25.02.13 - klo:16:44 »

Täällä oli niin paljon kivoja juttuja, ettei kaikkia muistakaan kommentoida. Tässä yhteisesti kaikille! [:-)] [:-)]

Marleenan laittama lasten juttu oli hyvä! :-))

Pyriksen puzzle ihana ja kiva! [:-)]

Ihania kuvia ja Vera suloinen! :-)) [:-)]

Anniinalle tsemppiä kokeisiin! [:-)]

Sairastaville ja polvivaivaisille toivotaan pikaista paranemista ja tsemppiä!  [:1]  [:30]


Pilvistä oli ensin, mutta iltapäivällä aurinkoakin jo näkyvissä ja alkoi tuulla.
Mittarissa nyt -0,5 astetta.

Hohhoijakkata vaan taasen [:56], kun alkoi tuossa iltapäivästä ramaisemaan mukavasti. En kuitenkaan ehtinyt päikkäreille.
Nyt on päivällinen uunissa ja kohta syömään. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #32 : 25.02.13 - klo:16:52 »

Ilman muuta Tiina kandee laittaa ne paprut menemää...ja oikeesti mahtava ilma tänään ollut...

 [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #33 : 25.02.13 - klo:16:53 »

Kun olosi on saamaton,
kokeile luonnon lääkäriä;
lopeta syöminen siksi aikaa
kunnes sinulla on taas nälkä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #34 : 25.02.13 - klo:18:09 »

Hyvä ohje Tiinalta syödä vasta sitten kun on nälkä.
Joko ne näin pian täyttyvät ne 500 päivää  :-O. Vastahan Sinä lopetit sen firmasi. Kylläpä aika kuluu ihan siivillä.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #35 : 25.02.13 - klo:18:41 »

Uskomaton oli tänään tuo "sininen hetki". Taivaanranta oli punainen, järvi melkein sininen. Kaunis!

Järvellä onn ollut myttyjä ihan tungokseen asti. Parhaimmillaan varmaan satakunta mytyttäjää. Eilen vielä laskettiin noin 70, tänään enää noin 30. Ovat tainneet jo tyhjentää järven kalasta!
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #36 : 25.02.13 - klo:20:46 »

Tiinan laittama sanonta oli hyvä! [:-)]

Hömiksellä on mukavaa seurattavaa järvellä! [:-)]

Iltaa jälleen! [:-)]
Selkeää ja tähtiä taivaalla.
Mittarissa päivän ylin +2,4 astetta ja nyt -3,4 astetta.

Väsy olo ja nyt nukkumaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #37 : 25.02.13 - klo:20:52 »

Appi, appi!

 Tuli ilmoitus, että meidän rapussa on jossakin asunnossa tehty russakantorjunta!!!!

 Pitäisiköhän minunkin tilata omaan kotiin tuollainen käsittely? Mitä kautta ne pääsevät toisten kotiin?

 Minulla ei ole väliseinää kuin yhden seinän verran naapureiden kanssa, muuten olen aivan ulkoseinillä. Mutta entä tuuletusluukut? Niitäkään ei taida olla kuin vessassa. Riittäkö, jos suljen sen kunnolla? Pelottavaa..... vaiko vaan aika hyvä markkinointikikka????
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #38 : 25.02.13 - klo:21:38 »

Kuntopyörä tuli ja sitä kasatessa tuli hiki. eikä jaksanut kuin 15 min polkea 5km ja risat. Huomenna sitten. On se hieno peli, näyttää kaikki matkat, kierrosnopeuden, matkanopeuden, kilsat ja kalorit... tehoalueita 1-8. Ykkösellä aloitin ja on ihan sopiva mulle. Tunturi F30.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #39 : 25.02.13 - klo:22:29 »

Täysikuu kohta, klo 22.26.
Taas erittäin tähtikirkas yö. Jupiter näkyy kohta lännessä kirkkaana, neljä Jupiterin kuuta voi nähdä kiikareilla. Nyt oon tässä oottamassa kiikarein kera...  [:-)] ihan vielä en oo kattellu...
Kirjattu

Pilvi

  • Vieras
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #40 : 25.02.13 - klo:23:19 »

Krnauuu... 
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #41 : 26.02.13 - klo:08:52 »

Mulla alkaa uhkaavasti tulevaisuudessa(heinäkuun lopulla) siintää päivä, jolloin täyttyy 500 päivää ansiosidonnaisella päivärahalla ja jotain tarttis keksiä. Ja oon nyt kai keksinytkin :-)), taidan ruveta opiskelijaksi. Yksi ala mikä mua kiinnostaisi, tarjoaa koulutusta täällä kotikaupungissa ja opiskelu kestää vain yhden lukuvuoden, ensi syksystä vuoden 2014 kevääseen. Taidan laittaa hakemuksen menemään. Koskaanhan ei tiedä tuleeko valituksi, mutta yrittänyttä ei laiteta :-)).

Vieläkös mahtaa olla niin, että jos lähtee opiskelemaan sinä aikana kun saa ansiosidonnaista, niin
saa ansiosidonnaista päivärahaa opiskelun aikana ja loput päivät lähtee sitten taas "juoksemaan" kunhan opiskelut on loppu. Niin oli ainakin silloin kun mä sain ans.sid.päiv.rah. ja olin opiskelemassa.
Vai onkos nykyään uudet kujeet  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #42 : 26.02.13 - klo:09:21 »

Mulla loppuu tuo ansiosidonnainen tosiaan joskus heinäkuun puolenvälin jälkeen ja opinnot alkaa elokuun lopulla (jos nyt sitten sinne yleensäkään pääsen). Olen vähän yrittänyt noita juttuja tutkia netistä ja olen ymmärtänyt, että tähän omaehtoiseen opiskeluun saisin Kelan korotettua päivärahaa ja verottoman kulukorvauksen. Täytyy ens kerralla työkkäristä kysyä miten tuo homma menee.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #43 : 26.02.13 - klo:09:32 »

Tais olla niin, että se kurssi piti olla työkkärin kurssi. Datanomiks
lähdin opiskelemaan. Mittään mistään en enää muista  [:-(] vaikka silloin osasin suht sujuvasti  [:-I]
 
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Maanantai 25.2.2013
« Vastaus #44 : 26.02.13 - klo:12:23 »

Appi, appi!

 Tuli ilmoitus, että meidän rapussa on jossakin asunnossa tehty russakantorjunta!!!!

 Pitäisiköhän minunkin tilata omaan kotiin tuollainen käsittely? Mitä kautta ne pääsevät toisten kotiin?

 Minulla ei ole väliseinää kuin yhden seinän verran naapureiden kanssa, muuten olen aivan ulkoseinillä. Mutta entä tuuletusluukut? Niitäkään ei taida olla kuin vessassa. Riittäkö, jos suljen sen kunnolla? Pelottavaa..... vaiko vaan aika hyvä markkinointikikka????

On niitä täälläkin ja Helsingissä varmaan löytynyt maailman tappiin.

http://www.iltalehti.fi/asuminen/2013022516715268_an.shtml

 [8-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.55 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.