Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 13.3.13  (Luettu 776 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #15 : 13.03.13 - klo:12:22 »

Lumihahtuvaista päivää täältä kulmilta.
Heräsin aamulla seitsemältä. Se ei lainkaan ole minun tapaistani. Mutta kun vatsa on siistissä kunnossa, niin ilmeisesti
ei sitten väsytäkään. Pitäisiköhän lopettaa vallan syöminen niin olisi aina pirteä  [:-DD]

Kävimme Onnin kanssa torilla possokaffeilla. Voitteko ymmärtää että se on nykyään meille se I S O juttu. Oikea viikottainen tapahtuma  [:-DDD]  Mitäpä sitä mummit ja Onnit muuta. Siellä sitten alkoikin kunnon myrskyinen lumipyry.
Nyt kyllä on jo laantunut. Hieman hituilee kyllä vieläkin.

Tiina on ostanut vaaleanpunaisia, minä ostin pari viikkoa sitten valkoisia, tietenkin  [;-)]   Nuo tulppaanit ovat juuri nyt todella kauniita. Eikä niiden hintakaan hirvitä vaikka lyhyehkön ajan kestävätkin.

Toissayönä meillä oli kahdeksantoista astetta pakkasta. Viime yönä ei varmaan lähellekään. Nyt näkyy olevan vain -4.8 ja lumen hitua.
Kirjattu

Pilvi

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #16 : 13.03.13 - klo:12:47 »

Krnauuu...  Päivää. [:10]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #17 : 13.03.13 - klo:13:00 »

Päivää,
Kävin jo aamupäivällä mummoja ja pappoja bingottamassa. Tosi kivaa käydä heidän luonaan.
Yön aikana satanut kevyttä lunta ja nyt aurinko pilkistelee.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #18 : 13.03.13 - klo:14:42 »

Yöllisen lumipyryn jälkeen täällä (Sastamalassa) on ollut auringonpaisteinen päivä. Aika kylmä tuuli oli, kun kävin pikku kävelylenkillä.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #19 : 13.03.13 - klo:15:57 »

Tiina on ostanut nätin tulppaanikimpun! [:-)]

Marleenan laittamalle positiivarit jutulle! [:-)]


Lunta se vaan on täällä sadellut lisää, vaikka aurinkokin välillä hieman pilkistellyt. Lunta on nyt tullut jo n. 30 cm.
Mittarissa nyt -9,2 astetta.

Ulkoiltu  lumitöiden merkeissä ja lähinnä lapion kanssa touhusin hetken aikaa.
Niin, ja putsasin autonkin lumimassasta. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #20 : 13.03.13 - klo:16:41 »

Iltapäivää. Alkoi aurinkokin paistelemaan vaan on vielä hyvin kylmä. Odottelen kevättä ja kesää suurella hingulla että pääsisi luontoon ilman lumessa rämpimistä.

Tämä aukeaa 31.5 ja tänään jo sieltä lähetetään radiossa Suomen luontoilta YLE klo 18.00

Tervetuloa kaikki etelässä kävijät tuonne. Itsekkin ole jolloinkin menossa tutustumaan taloon.

http://www.haltia.com/#&panel3-11

Illan jatkoa [:-)]


Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #21 : 13.03.13 - klo:16:46 »

Lumitupruista keskiviikkoa  [:-)]
pakkasta -5.2 ja lunta satelee edelleenkin. harvemmin maalismarkkinoiden aikaan on näin kylmää, yleensä on ihan loskakeliä. no ei ole vuodet veljeksiä keskenään  [:-)]
Kauppaan lähdössä  herkkuja ostamaan lapsenlapsien kanssa vietetään iltaa tänään  [:30] [:34] Sukulaatia ainakin täytyy ostaa, kuten sanoisi pikkumies 3 v.  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #22 : 13.03.13 - klo:20:46 »

Evikselle mukavaa yhdessä oloa pikkuisten kanssa! [:-)]


Iltaa jälleen! [:-)]
Selkeä tähtikirkas taivas.
Mittarissa päivän ylin -8,0 astetta ja nyt -16,1 astetta.

Iltapalan jo söin ja nyt menen sitten nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille!     [:54]    [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #23 : 13.03.13 - klo:20:56 »

 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pilvi

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #24 : 13.03.13 - klo:21:18 »

Krnauuu... 
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #25 : 13.03.13 - klo:21:37 »

Käytiin otson kanssa kaupoilla ja postissa. Vietiin iltapäivällä autoni huoltoon ja huomenna sen sitten saa mojovan laskun kera kotiin. Otso puijasi minut ostamaan hänelle angry birds "lautapelin". On ollut vähän innoissaan uudesta pelistä  :-)) koko ajan kuuluu "mama oli kiltti. Mama oli ihana"  :-)) no hyvä kun kelpasi.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 742
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #26 : 13.03.13 - klo:21:38 »

Perjantaina kun laitoin sairaalan lääkärille ja hoitajalla kiitokset äitini vastaanotto käynnistä, eli saamastaan hyvästä kohtelusta ym...niin tänään tuli kirje kotiin minulle ja siinä osastonhoitaja välitti kiitokset  antamastani palautteesta. Olin aivan hämmästynyt kun ihan postilla minua lähestyttiin. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 742
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #27 : 13.03.13 - klo:21:40 »

Angry Birds varmaan kiinnostaa Otsoa kun on suomalaisten ideoima. On siis kotiinpäin. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #28 : 13.03.13 - klo:21:46 »

Otsosta on tullut todellinen angry birds fani  :-)) on pehmoleluja, värityskirjoja, suklaamunista hahmoja, matto, paita ja housut, sukkia ja nyt tuo peli  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 742
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 13.3.13
« Vastaus #29 : 13.03.13 - klo:21:48 »

Minulla on puhelimessa angry birds peli ja kummityttö tykkää takoa sitä aina kun nähdään, ikää on päälle 20v, että en ihmettele jos nämä naperotkin innostuvat [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.158 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.