Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.3.2013 - Keskiviikko  (Luettu 1056 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 27.3.2013 - Keskiviikko
« Vastaus #15 : 27.03.13 - klo:10:48 »

Huomenta [:-)]

Aurinkoinen on aamu. Aivan ihana oli lenkki tehdä kun oli lämmintä eikä tuullut lainkaan. [:-)]

Evikselle [:30] hengessä mukana.

Hauska positiivari juttu [:-)]

Kaikille hyvää tätä päivää.  [:-)]

Mustikkamuropiirakka on paistettu, vien sen äidille kun taas menen tänään hänet pesemään. Kyyneleitä vuodattamaan [:34]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 27.03.13 - klo:10:48 »

Mulla yks lääkeresepti hukassa [:´((], mistään ei löydy vaikka kuinka kaivan. Ei ole kuin muutamaksi päiväksi lääkettä jäljellä, joten reseptin pitäis löytyä ja pian. Jälkikäteen hyvä sanoa, mutta miksi en ole laittanut tuota sähköiseksi apteekissa, ei tarttis nyt tuskailla asiaa. Joskus toivoisin olevani hiukan järjestelmällisempi ihminen, nyt on kaikki paperit sikinsokinsekaisin, reseptit, maksetut laskut, tulostetut matkaliput, kirjeet ym. ym. epämääräisissä pinoissa pitkin ja poikin [:-//].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 27.03.13 - klo:10:49 »

Mustikkamuropiirakka on paistettu, vien sen äidille kun taas menen tänään hänet pesemään. Kyyneleitä vuodattamaan [:34]

No, mikäs nyt. Onko äitisi paranemiseen tullut takapakkia? Toivottavasti ei. [:30]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 27.03.13 - klo:10:59 »

No, mikäs nyt. Onko äitisi paranemiseen tullut takapakkia? Toivottavasti ei. [:30]

Tiina kiitos kysymästä [:-)]

Äiti on tosi masentunut, ei mikään huvita, ruoka ei maistu jne. Olen niin surullinen tilanteesta. Hänet pitäisi saada ulos tai jonnekin virkistymään. Olisi niin halukas tulemaan luokseni kotiini, mutta se on ihan mahdotonta kun ei ole hissiä ja pitäisi kiivetä 3 kerrokseen. Pikkuautoon ei pääse eikä tosiaan edes halua minnekään muualle.
Eilen tein veljeni kanssa diilin, että hän keittää päivällä kahvit ja äiti viedään hänen asuntoon kahville. He kun asuvat samassa talossa. Veli sanoi, ettei ole tullut mieleenkään, että siitäkin tulisi äidille vaihtelua.
Minä olen sellainen tunteilija, että kun häntä pesen niin kyyneleet valuvat silmistä kun näen kuinka hauras ja pieni äiti on ja oikeastaa kropaltaan ihan epämuodostunut.  Siinä tilanteessa minunkin pokka pettää, onneksi äiti ei näe kun istuu suihkutuolissa, että olen niin murheissani.

Minultakin hävisi astmalääke resepti, tai varmaan vahingossa revin sen kun perkasin turhia papereita pois.
Soitin terkkariin ja kerroin miten on käynyt. Laittoivat heti uusinta pyynnön lääkärille kun voi sähköisesti sen uusia. Joten teeppä Tiina sinäkin näin. Soitolla voit saada uuden. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 27.03.13 - klo:11:05 »

Tässä merikotka kamera linkki

http://www.eenet.ee/EENet/saunja.html
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 27.03.13 - klo:12:30 »

Telkkiselle ja äidilleen  [:1] [:1]

Toivottavasti Tiinan reseptijuutu saa hyvän päätöksen  [:-)] (Minä olen saanut ihan sen käsityksen, että Tiina olisi tiukan järjestyksen ihminen  :-)))

Hauska virpomisloru nykyään  :-)) :-))

Kävin tänään ostamassa keittiön -tai keittokomerohan se on, pöydälle uuden "vakstuukin" eli vahakankaan, ja olohuoneen pöydälle uuden liinan. Keittokomeroon olisin ostanut myös uuden verhon ja maton, mutta ei ollut nättejä.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #21 : 27.03.13 - klo:14:07 »

Mikä ihmeen robottihyökkäys on menossa, 34 vierasta  :-O

telkkiselle ja äidilleen   [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 27.03.13 - klo:14:57 »

Mun resepti on määrätty tuolta Mehiläisen yksityiseltä lääkäriasemalta, joten kai mun on sitten sinne otettava yhteyttä, jos sitä reseptiä ei tänään jostain löydy.

Oletko telkkinen selvittänyt saisitteko vaikka joksikin aikaa pyörätuolin kaupungilta lainaksi, pääsisi äitisi ainakin vähän ulos kevättä katsomaan. Se kannattaa myös selvittää, että olisiko mahdollista saada käyttää invataksipalveluja.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 27.03.13 - klo:16:35 »

Tiina,mulla sama juttu...mitään en löydä mistään...

Mutta olipa tänään kiva päivä...No joo aamusta ensin olin labrassa ja siellä semmonen nuori hyvän näkönen kundi vielä osu mun kohdalle ja ei ollut kyse mistään verikokeesta  [NUT] [NUT] Mutta kyllä hyvin osasi hommansa,kyl siitä sitten annoin kiitosta pojalle!

No sit lähdin sieltä Viikkiin ja törmäsin heti tuttuun pariskuntaan,käveltiin semmoset reippaat kuu kilsaa...ja pohjantikka sitten ihan nenän edessä...
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 27.03.13 - klo:16:47 »

Mietin täällä, että onkohan Punis ollu sydänfilmissä,
mammografiassa vai... p....a   [:-I]   
Pääasia, että on ollu mukavaa. :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #25 : 27.03.13 - klo:17:34 »

Mä olen kerran ollut sydänfilmissä jossa nuori poikaparka punasteli eikä oikein kehdannut paitaa käskeä ottamaan pois.  [:-DD]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 27.03.13 - klo:18:36 »

Mietin täällä, että onkohan Punis ollu sydänfilmissä,
mammografiassa vai... p....a   [:-I]  
Pääasia, että on ollu mukavaa. :-))

Marleena, pee levällään olin.No eiköhän tuo jo kuitenkin ikäisekseen ole nähjnyt jos jonniimoista peetä....Mutta se on jotenkii vaan niin noloa vanhalle rouvalle  [:17] [:17] Nuorempana oikeesti kyl punastuin mutta nyt sen verran monessa liemessä jo keitetty että ei sitä enää,tosiaankin enemmän vbaan nolottaa...
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 27.03.13 - klo:19:28 »

Kyllä oot Punis ollu reipas tyttö. Menemättä
jäis monelta. Minultaki. :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 27.03.13 - klo:19:31 »

No olis se nyt aika pöljää sanoa siinä tilanteessa, että en mä tuu kun sä oot tollanen nuori komia mies. Siinä sitä vasta ittensä nolais. [:-P] :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #29 : 27.03.13 - klo:19:57 »

Mä olen kerran ollut sydänfilmissä jossa nuori poikaparka punasteli eikä oikein kehdannut paitaa käskeä ottamaan pois.  [:-DD]

Mulla taas sattui vuonna 2000 nuori harkkaripoika mammografiaan. Se ei oikein uskaltanut ottaa tissistä kiinni  [:-DD] ja vanhempi naishoitaja tuli auttamaan sitä!

Tän viikon nukkumiset on mennyt ihan pieleen. Näin illasta kyllä nukuttais.  [:-/]
Tällä hetkellä tuntuu siltä, ettei ainakaan huomenna lähdetä mihinkään reissuun. Se taas tarkoittaa sitä, että pitäis hoitaa isot ruokaostokset huomenna. Mieluiten heti aamulla seiskalta, sillä kauppoissa saattaa olla sutinaa, kun pökkyrässä herään iltapäivällä. Huoks!  [:-I]

Sivu luotiin 0.1 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.