Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.4.2013 - Torstai  (Luettu 410 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 739
  • Lahti
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #15 : 04.04.13 - klo:11:32 »

Aurinkoista aamupäivää pöntölle [:-)]

Ja mukavaa torjantaita kaikille, on kuulemma perjantain kaveri [:-)]

Punikselle riehakasta hunninko reissua. Toivottavasti hunninko olo ei jää päälle [:-)]

Marlelle nautinnollista kahvittelua [:-)]

Annulixille ja muillekin pönttölän pipeille [:30]

Marleenan ihanaiselle tekstille [:5]

Onpas Minniltä keväiset kuvat [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #16 : 04.04.13 - klo:12:02 »

Kaupoilla taas käyty. Pitää käydä aina silloin, kun isännällä on aikaa kuskailla. Sillä kun pakkaa olemaan noita eläkeläisen kiireitä  :-))

Sairaille yhä edelleen pikaista paranemista.

Marleenan lastenjutulle  :-))
Luin tuota Marleenan viestiä, ja ihmettelin, että mikähän vessa ekeli Marleenan kunnon on huonoksi laittanut, ennen kuin tajusin, että se olikin ves saekeli  :-))

Kyllä on ihana tuo Minnin pöllö. Onko se tehty puusta, vai jostain muusta (runo  :-)))
Hienosti kukkii siniset kukat, ja perhonenkin on tullut aurinkoa ottamaan.

Minulla alkoi tulilatva kukkia. Teki yhden kukkasen  :-))
Sitten ostin pari punaista gerberaa. Olen koko kevään meinannut poiketa tuohon kukkaliikkeeseen hakemaan, mutta nyt niitä olikin tullut kauppaan. Toivottavasti en tapa niitä.

Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #17 : 04.04.13 - klo:12:03 »

Päivää,

Kännykällä kirjoitin aamukahvilla istuessani viestiä tänne, mutta kirjoitin siihen mitä sattuu, joten en jaksanut korjata ja lähettämättäkin se siis jäi. Kaaduin Otson hoitopaikan pihassa aika pahasti. Lensin suoraan ison betonisen kukkalaatikon päälle ja koska Otso piti minua kädestä, lensi hänkin nurin ja kopsautti pään jonnekin. Minulla on puolet takapuolesta mustana ja hellänä, samoin käsi kipeä. Otsoa ei onneksi itkettänyt eli ihan pikkuinen kolaus taisi vain olla.

Olinkin koko aamupäivän töissä ulkona. Ihanaa vaihtelua tähän toimistossa istumiseen.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #18 : 04.04.13 - klo:12:06 »

Kävipä Sinulle kamalasti. Toivottavasti ei mitään pahempaa tullut. Paranemista.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 739
  • Lahti
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #19 : 04.04.13 - klo:12:11 »

Mesiksellä nätit gerberat. Itsekin tykkään kyseisestä kukasta ihan leikkokukkanakin. [:-)]
Saas nähdä tuleeko tulilatvaan lisääkin kukkia [:-)]

Onneksi Anniinalta ja Osolta ei luita murtunut kun kuperkeikan olette tehneet. [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pilvi

  • Vieras
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #20 : 04.04.13 - klo:12:32 »

Krnauuu...  Huomenta päivää. [:10]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 739
  • Lahti
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #21 : 04.04.13 - klo:15:47 »

Tällaista taidetta tekee ystäväni, jolla on molemmissa olkapäissä keinonivelet, polvissa samoin ja toisessa lonkassa, että nyt on aikaa väkertää. Matto on livenä tosi hieno, kuva vähän vääristää värejä.

Nyt hän parhaillaan tekee tilausmattoa luonnonvalkoisena.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #22 : 04.04.13 - klo:16:03 »

Hieno on. Minkälaisesta langasta hän noita tekee?
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #23 : 04.04.13 - klo:16:21 »

Aamupäivää pöntöille

 [:-)]
Voi jummi kun meinasi vallan unohtua tämä juttu. Aaamupäivällä mietin, että teen tuon hetken perästä. No, meni siihen hetki jos toinenkin, mutta onneksi muistin. Kiva oli ja tosi kaunis kuva. Teen sen vielä jollain muillakin paloilla  [:-)] [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #24 : 04.04.13 - klo:17:04 »

Iltapäivää Lapista pöntölle... päivä on menny taas tyhjää ootellessa. Terkkariin oon aikaa yrittäny, ei onnistu...paina ykköstä! Sitten vielä äsken pamahti migreeniaura päälle... ei kestänyt onneks ku 10 minuuttia ja meni pois. Eikä tullu pääkään kipeeksi. ON sitä lievää mutta ilkijää muotoa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #25 : 04.04.13 - klo:17:51 »

Mukavia ja kauniita kuvia ketjussa! [:-)]

Marleenan laittamalle positiivarit jutulle! [:-DD] :-))

Anniinalle ja Otsolle olikin käynyt hieman köpelösti. [:-(] Toivotaan, ettei pahempaa kaatumisesta tule. [:-)]


Aurinkoinen päivä on muuttunut osittain pilviseksi nyt illalla ja tuultakin on ollut hieman.
Mittarissa nyt +5,1 astetta, että taitaa se kevät tulla. :-))

Asioita olen hoidellut ja ehdin jo käydä ulkoilemassa tänäänkin. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #26 : 04.04.13 - klo:18:16 »

Kaunis matto Telkkisen kuvassa,  [:-)] ja sisukas taitaa olla kutojakin kun kerran usiampi tekonivel on hänellä  [:-)] meselle [:30] ihan sama ongelma taitaa olla monella muullakin paikkakunnalla tuon lääkärin pääsyn kanssa [:-/] jotain tarttis kyllä tuollekin asialle tehrä  [:-I]
Kaunis aurinkoinen, välillä pilvinenkin sää ollut tänään. päivemmällä oli kylmä tuuli, vaikka etelästä puhalteli  [:-)] Nyt illemasta on lämmennyt kunnolla nytkin vielä +6 lämmintä  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #27 : 04.04.13 - klo:18:19 »

Takapuolessa on karmea mustelma. Laitoin kuvan siitä faceen, mutta tänne en taida kehdata  [:-DD]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #28 : 04.04.13 - klo:18:22 »

Takapuolessa on karmea mustelma. Laitoin kuvan siitä faceen, mutta tänne en taida kehdata  [:-DD]
Laita vaan meillekin näytille  [:-)]

Kauniit kukkaset Mesiksellä   [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 4.4.2013 - Torstai
« Vastaus #29 : 04.04.13 - klo:18:33 »

Laita vaan Anniina, on se sen verran komia...

Mä olen tänään ajellut autohuoltoja läpi vaihdattaakseni polttimon, eka oli loettanut, tokassa mies sai polttimon irti, mutta ei enää kiinni, aikansa koitti, kiukutteli ja kirosi ja ilmoitti että ei onnistu. Menín sitten merkkihuoltoon missä sain pulittaa 80e kahden polttimon vaihdosta. Pikkuisen ahdisti tuo hinta.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.302 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.