Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.4.2013 - Tiistai  (Luettu 1007 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 735
  • Lahti
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #15 : 09.04.13 - klo:10:32 »

Onpas soma teeastiasto, no jospa jossain kotimaassa tulee vastaava eteen ja se on pakko ostaa. [:-)]

Tiputavaraa jotenkin vaan tarttuu matkaan, ei voi mitään. Miten se silmä ne löytääkin.

Meillä on pesutuvassa maksullinen kone. 80 sentistä 1.60 senttiin maksaa koneellinen. Riippuu minkä pesuohjelman valitsee. 3 eri vuoroa voi päivän ajaksi varata tai sitten vain yhden vuoron. Koskee myös kuivaushuonetta. Tyhjää on eli ei paljon käyttäjiä. Tässä kuussa ei vielä ole ollut kun kaksi pesijää, minä ja joku muu. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #16 : 09.04.13 - klo:10:41 »

Punarinta-astiastoon kuului muitakin osia, lautasia, sokeriastia ja kermakkokin. Tuo taustalla näkyvä komistus tuli sitten ihan vahingossa kuvaan [:-P] [:-DD].

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #17 : 09.04.13 - klo:10:44 »

Mielenaurinkoista tiistaipäivää jokkaiselle.  [:44]

Pakkasta 5 astetta. Yöllä lienee ollu kuitenkin
vähemmän ku 10 astetta. Ja aurinkoinen paistaa.

Minä tarvihtisin tuommosen nelijalakasen
toimintaterapeutin.  [:36]

Hienoja lintujuttuja.

Positiivaritenavat

Viisivuotias Kirsi soitti isälle töihin
 ja pyysi häntä kanssaan illalla matsiin.
 Isä sanoi hänellä olevan niin kiire,
 ettei hän pääse. Kirsi pyysi ystävälli-
sesti: "Voisitko siirtää sitä kiirettä
 ja lähteä kuitenkin?"
- Kirsin äippä
 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 735
  • Lahti
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #18 : 09.04.13 - klo:10:50 »

Marleenalle [:30] ja positiivareille [:5]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #19 : 09.04.13 - klo:10:51 »

Ihanat astiat Tiinan kuvassa ja ihan mukavan näköinen komistuskin  :-))

Kiitos Telkkinen  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #20 : 09.04.13 - klo:11:34 »

Pöh, mun puhelimeen tuli joku mainosviesti Hotlips-nimisestä yhtiöstä :-O. Soitin sinne ja ne sanoi, että ei he niitä viestejä lähetä vaan Saunalahti. Yritin soittaa Saunalahteen, mutta eihän siellä kukaan vastannut. Laitoin sitten tulikivenkatkuisen palauteviestin menemään, että en halua mitään tuon sorttisia mainoksia puhelimeeni [:-/]. Kaiken lisäksi mainos oli jo vanhentunut, lupasivat -20% alennusta 14.3. saakka.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 614
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #21 : 09.04.13 - klo:11:57 »

Punarinta-astiastoon kuului muitakin osia, lautasia, sokeriastia ja kermakkokin. Tuo taustalla näkyvä komistus tuli sitten ihan vahingossa kuvaan [:-P] [:-DD].


Jukra, että on nättejä.

Tenavajutulle
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #22 : 09.04.13 - klo:15:39 »

Iltapäivää!  [:-)]
Eiliset päikkärit kostautui. Ellei mun unessa olisi ollut julmetusti kettuja (luin illalla mainoksen valokuvaussafarista Tansaniaan) mä olisin väittänyt, etten ole nukkunut yhtään. Mutta niiden kettujen siellä metsässä on pakko olla unta. Meillä ei tietenkään ollut kameroita mukana, mutta jätettiin niille sapuskaa lunchboxeista, että ne löytyisivät samasta paikasta uudestaan. Varmaan ne tykkäs valkosipuliperunoista?  [:-DD]

Tulin just kaupan kautta kotiin ja nyt hyppäsin... tai no, viimeisillä voimilla raahauduin sänkyyn. Tästä se kierre lähtee. Vielä kolmena aamuna herätys 04.15  [:-/] [:´((]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #23 : 09.04.13 - klo:16:11 »

Älä Kaija sure aikaista herätystä, et oo ainoa, Repellä on tällä viikolla herätys jo klo 3.45 [?] Onneksi sit ens viikolla alkaa parin viikon loma ja saa nukkua pidempään, vaikka ei Repe yleensä klo 7 pidempään nuku.
Mua on yskä valvottanut jo kahtena yönä alkuyöstä ja olen siirtynytkin suosiolla olkkarin puolelle nukkumaan, että edes Repe työssäkäyvänä saa nukkua.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #24 : 09.04.13 - klo:16:37 »

Telkkisellä kiva paita ja ihana Vera kuvissa! [:-)]

Tiina kuvannut lomalla nätin astiaston! [:-)]

Marleenan laittama positiivaritenavat oli hauska! [:-DD] :-))


Aurinkoista on ollut melkein tänne asti ja nyt hieman pilviäkin taasen sekä on alkanut tuulla.
Mittarissa nyt +3,4 astetta.

Koneellisen pyykkiä pesin minäkin tänään.
Nyt ihan pian päivällisen aika. [:20]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #25 : 09.04.13 - klo:17:57 »

Älä Kaija sure aikaista herätystä, et oo ainoa, Repellä on tällä viikolla herätys jo klo 3.45 [?] Onneksi sit ens viikolla alkaa parin viikon loma ja saa nukkua pidempään, vaikka ei Repe yleensä klo 7 pidempään nuku.
Mua on yskä valvottanut jo kahtena yönä alkuyöstä ja olen siirtynytkin suosiolla olkkarin puolelle nukkumaan, että edes Repe työssäkäyvänä saa nukkua.

Tiina, kyllä mä suren. Ja tunnen myös myötätuntoa Repeä kohtaan. Kohtalotoveri  [:30]
Kerro sille lämpimät terveiset!

Niinhän siinä sitten kävi päikkärienkin suhteen, että just nukahdin ja sitten kramppasi jalka > hakemaan merisuolaa kielen alle > ei enää Nukkumattia missään. Ja mä tiedän, että toi torkahtaminen saattaa viedä yöunet. Nyt olen pirteä kuin pieni eläin.

Pyykit pyörii. Pihassa istuin hetken, mutta muutama sinitintti ja yksi talitintti oli vain paikalla.
Hitsi, kun ei tiedä, alkaisko valmistella grilliruokaa vai eletäänkö tänään pakastepizzalla, niinkuin kaupassa käydessä ajattelin. Grillatessa menee tietty myöhempään. Munhan pitäisi periaatteessa olla vartin yli kahdeksan unten mailla, että ehtisin nukkua 8 tuntia.
Eilen illalla luin puoli kahteentoista, eikä siltikään väsyttänyt. Laskin sen jälkeen epätoivoisena lampaita  [:-/]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 887
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #26 : 09.04.13 - klo:18:21 »

luin illalla mainoksen valokuvaussafarista Tansaniaan

Joko houkuttaisi vaihtaa Euroopan kiertue Tansanian safariin?

Onhan auton ensiapuvarustus kunnossa, olikohan eilen jossain lehdessä juttua että toisissa euroopan maissa jonkinlainen ensiapulaukku on autossa pakollinen, toisaalta kaiketi karavaanarien lehdistä nuo asiat selviävät
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #27 : 09.04.13 - klo:18:41 »

luin illalla mainoksen valokuvaussafarista Tansaniaan

Joko houkuttaisi vaihtaa Euroopan kiertue Tansanian safariin?

Onhan auton ensiapuvarustus kunnossa, olikohan eilen jossain lehdessä juttua että toisissa euroopan maissa jonkinlainen ensiapulaukku on autossa pakollinen, toisaalta kaiketi karavaanarien lehdistä nuo asiat selviävät

Täytyy vielä ottaa selvää, että kuinka kattava sen ensiapulaukun pitää olla. Pieni matkakoko löytyy  [:-)]

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #28 : 09.04.13 - klo:18:55 »

Ehtoota  [:-)]
Kiitokset päivän tiovtuksista, kyllä olikin mukava , mutta rankka päivä. Ei sitä muista kuinka paljon 3 v kyselee ja ihmettelee asioita ja moneen kertaan  [:30] [:34] Päikkäreillä nukkui mummo ja lapsi luki kirjaa että tälleen  :-)) :-))
kauniita astioita Tiina katsellut reissussa  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 9.4.2013 - Tiistai
« Vastaus #29 : 09.04.13 - klo:19:48 »

Kuusi koneellista pyykkiä pesty pyykkituvassa ja yksi koneellinen vielä omallakin koneella. Nyt saa pyykkäys kyllä tältä päivältä riittää.

Eviksen lapsenlapsi-jutusta tuli mieleen, että Viljami täyttää sunnuntaina 2 vuotta. Kyllä aika rientää nopeasti, Viljamikin on jo niin isoa poikaa että.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.206 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.