Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 10.4.2013  (Luettu 314 kertaa)

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #15 : 10.04.13 - klo:14:52 »



 
Me täällä vähän ihmettelemme verotoimistoa. Isäntä, joka melkein aina joutuu maksamaan, saa nyt hurjasti takaisin, ja minä, joka melkin aina olen saanut takaisin, joudun nyt maksamaan. Onneksi ei kovin paljoa.


[:-)]

Mesis, yleensä se selitys löytyy aina sieltä ennakkoperinnästä - elikkä verokortilta. Siis tavallisilla palkan/eläkkeensaajilla. Sitä kun katselee ja tutkii taaksepäin niin varmaan selitys löytyy! :)
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 614
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #16 : 10.04.13 - klo:16:01 »

Kiitti. Täytyypä tutkailla  [:-)]
Selvennyksen vuoksi, että ei isäntä mitän TOSI hurjasti takaisin saa, mutta siihen verrattuna kyllä, että on melkein aina joutunut maksamaan.
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #17 : 10.04.13 - klo:16:59 »

jo aamusta vietiin mun auto sisä/ulkoputsaukseen. on niin kurainen molemmin puolin että varasin sille kunnon puunauksen.  [:-)]
Meillä täytyisi tehdä tuo sama homma, varsinkin sisäpuunaus. Ulkoa tulee aina silloin tällöin pestyä. On vaan aika kallista hommaa tuo sisäputsaus.
Nyt on auto sisältä puhdas  [:-)] ja päältä jo ala-osastaan ihan kurainen  [:-I] juu aika kallista lystiä on 77 € maksoi molemminpuolinen putsaus yhteensä.
Äsken tuossa pihalla istuskelin ja pyrstipariskunta käväisi mua morjestamassa pihapihlajassa  [:34] Aurinkoista koko päivän eli ihan mukava pihalla ilma ollut. Pyykitkin olen kuivannu pihalla jo usiampana päivänä  [:-)]
Mesiksen miehellä ihan mukava ylläri saada takaisin maksettuja veroja  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 614
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #18 : 10.04.13 - klo:17:02 »

Kyllä aika kallista oli, mutta on se mukava mennä puhtoiseen autoon istuskelemaan  [:-)]

Ihana pyrstisylläri Sinulla  [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #19 : 10.04.13 - klo:17:53 »

Marleenan laittamalle positiivarit jutulle! [:-DD] :-))

Evis oli tosiaankin saanut ison puhelinlaskun! :-O
Mukava matkustella puhtoisessa autossa. [:-)]

Mesis on ostanut kauniit kukkaset! [:-)]


Aurinkoista on ollut, mutta nyt hieman pilviä taivaalla. Tuulta oli päivällä ajoittain.
Mittarissa nyt +2,8 astetta.

Syötiin ja nyt muuta vuorossa. :-))

Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #20 : 10.04.13 - klo:18:19 »

Iltapäivää Lapista! Ihan on menny ollessa tämä päivä. Aurinkoinen paistaa mutta tuuli on koleahko.
Ikinä en ole autoa sisältä pesettänyt siis missään liikkeessä... ei täällä taida semmoisia pesuloita ollakaan. Kyllä se on keväällä ite tehtävä kun ekat lämpimät tulee. Onneks on nyt puhdas auto, ihan tuoksuu uudelle. Ei tarvi pestä. Ja kestovahattukin on. Pari kertaa kesässä ruukasin vahata auton tai autot. Vesipesua melkein viikottain. Ja harjalla, ei koneella.
Ei minkään näköistä muuttolintua ole vielä näkynyt... kolome harakkaa tuossa riiteli äsken. Pulumusia tässä oottelen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 614
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #21 : 10.04.13 - klo:18:22 »

Kiitti. Täytyypä tutkailla  [:-)]
Selvennyksen vuoksi, että ei isäntä mitän TOSI hurjasti takaisin saa, mutta siihen verrattuna kyllä, että on melkein aina joutunut maksamaan.
Eikä taida saada mitään. Verotoimistossa jotain häikkää  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 10.4.2013
« Vastaus #22 : 10.04.13 - klo:19:59 »

Iltaa kotoa!  [:-)]
Aamulla aikainen ja väsynyt herätys. Töissä kiirettä 8,5 tuntia.
Ajelin mäkkärille tappamaan aikaa, päiväunien pelossa. Sit Jenni hälytti Pasin, ettei tule lämmintä vettä. Sitä sitten ihmeteltiin ja Pasi teki tarvittavat säädöt maalämpöpumpun systeemeihin.
Päiväkahvien kanssa pihalle muuttolintujen toivossa. Huomattiin, että sadevesiränni jäässä ja vettä valunut tosi paljon alakerran porraskuiluun. Eikun sulattamaan ränniä. Mä viritin ensiavuksi sadetakin hihan räystäskouruun, että sain ohjattua katolta tulevat vedet kauemmas. Facebookissa kuva  [:-DD]
Oli melkoinen homma, mutta saatiin sadevesikaivo sulatettua ja ilmeisesti alakerrassakin vaara ohi. Täytyy hiukan seurata tilannetta vielä.

Sen verran myöhäiseen meni ruoanlaitto (ja suoraan sanottuna mä olin jo ihan lopussa noiden hemmetin aamuherätysten kanssa) että soitin aamuvuorosuuntautuneelle kollegalle ja ehdotin sille aikaista aamua. Se melkein kiljui riemusta  :-))

Grillattiin. Mm Jarmolla ekaa kertaa maistettua chili-juusto-Wilhelmiä. Tuli mukavan lämmin.  [;-)] [:-P]
Nyt iltakahvin jälkeen notkun sohvalla. Rännikaivonhajuiset vaatteet pyörii koneessa.
Illemmalla tulee joku Bayern Munchenin futismatsi, jonka Pasi haluaa nähdä. Varmuuden vuoksi sillä onnjo nyt futiskanava päällä  [:-DD]
 

Sivu luotiin 0.269 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.