Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.4.2013 - Torstai  (Luettu 613 kertaa)

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #15 : 11.04.13 - klo:11:00 »

Minulla lopetti käynnykkä toimimisen aamulla. Jos soitin jollekin, en kuullut hälytysääntä enkä puhetta. Mutta kun laitoin kaiuttimen päälle, toimi normaalisti. En osannut ollenkaan yhdistää vikaa siihen, että Otso laittoi eilen puhelimeeni sellaisen kännykkäkorun, joka pistetään joidenkin mallien päällä olevaan reikään, onkohan se antenni tms. Myyjä sanoi liikkeessä heti, että tuosta se johtuu ja niin se johtuikin  [:-DD]

Sinne se Otso jäi hoitoon itkemään, että hän haluaa kotiin leikkimään dinosauruksilla  [:´((] Ostin Otsolle sellaiset muoviset dinosaurukset, kun hänellä on todella kova dinokausi menneillään. Ne tuli eilen illalla postiin ja nyt hänestä taisi tuntua, että niillä ei kerennyt tarpeeksi kauan leikkiä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 614
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #16 : 11.04.13 - klo:11:20 »

Olisi tarvinnut ottaa dino mukaan hoitoon  [:-)]
Hyvä, että kännykän vika löytyi  :-))

Marleenalta hauskaa jutustelua  [:-)] ja lastenjuttu kiva  :-))

Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 735
  • Lahti
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #17 : 11.04.13 - klo:12:10 »

Päiväätä pöntölle :-))

Pilviseksi meni taivas, ettei vaan sadetta tule  kun illansuussa on lintuyhdistyksen lokki-ilta Karisalmella ja sinne olis tarkoitus ystävän kyydillä lähteä, että ans kattoo kuinka käy.

Mesikselle kiitokset ruususta [:-)]

Voi on se niin kurjaa kun lapsi itkee hoitoon viedessä kuten Otso on tänään tehnyt. Ei ole äidillekään helppoa töihin lähteminen. Usein aamulenkillä näitä samanlaisia tapauksia näkee kun äidit vievät pienokaisiaan hoitoon ja lapset heittäytyvät ihan maahan itkemään kun täytyy äidistä erota. [:-(]

Tiinalle tsempit korvalääkäri käyntiin [:30]

Positiivareille [:-)]

ja kaikille pönttöläisille hyvää tätä päivää. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #18 : 11.04.13 - klo:13:04 »

Otson hoitoon lähteminen on ollut vähän hankalampaa nyt, kun hoitopaikassa tapahtui paljon muutoksia. Otson kolme parasta ystävää siirrettiin päiväkotiin ja heidän tilalleen tuli kaksi uutta lasta. Kylläkin Otson entinen paras kaveri ja hänen siskonsa, mutta vuosi erossa toisistaan on kuitenkin tehnyt tehtävänsä. Tulevat ihan hyvin juttuun edelleenkin, mutta näistä muista kavereista oli tullut Otsolle tosi tärkeitä ja kaipailee heitä kovasti. Kyselee joka päivä, että millon ne tulevat taas hoitoon.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 614
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #19 : 11.04.13 - klo:13:05 »

Meillä on muutamana päivänä vessa vuotanut. Ei paljoa, mutta silleen, että kun paperin laittoi, se tuli heti märäksi. Toissapäivänä sitten soitin tästä isännöitsijälle, ja tänään tulivat korjausmiehet, ja arvatkaas mitä? Ei vuotanut vessa yhtään  :-)). Sanoin niille, että vanha vitsi. Kun käskee korjausmiehiä, vika paranee itsestään. Näin kävi usein silloinkin, kun olin ompelufirmalla töissä. Kone prenkkasi ja prenkkasi, ja kun vihdoin pyysi remppamiehen, ei ollutkaan enää mitään vikaa.
Nämä remonttimiehet vaihtoivat kuitenkin varmuuden vuoksi sinne jonkin osan.

Voi Otsoa. Lapselle on niin tärkeitä ne parhaat kaverit.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 735
  • Lahti
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #20 : 11.04.13 - klo:13:10 »

Eikös se hammassärkykin lopu kun menee hammaslääkäriin, että varmaan vessan kanssa sama juttu [:-)]

Kyllä muutokset vaikuttaa meihin kaikkiin, saatikka sitten lapsiin jotka sitä ei välttämättä millään tasolla vielä edes ymmärrä, että asiat voi muuttua. Otsolle [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #21 : 11.04.13 - klo:15:49 »

No nyt menen hakemaan dinomiehen kotiin  [:-)] Vaikea arvata mitä tekee ensimmäisenä  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 735
  • Lahti
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #22 : 11.04.13 - klo:15:54 »

Otsolle [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #23 : 11.04.13 - klo:16:35 »

Ihmettelen että kuka hittolainen noihin mun laatikoihin kaikkee ihme kamaa kerää...Pitäisi niitä pikkuhiljaa vähän tyhjennellä..Ja varmaan pitää laittaa pylväsilmotus josko joku ottaisi pariksi viikoksi minut "kesäkissaksi".Pakko täältä varmaankin ainakin muutamaksi päiväksi päästä pois remontin alta kesäkuun aikana....

Tule mun kanssa Vierumäelle mökille! Oikeesti! [:-)]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lahdessa on tuo työkkäri kyllä ihan persiistä, tänään sain odottaa 2 tuntia 15 minuuttia, että pääsin virkailijan juttusille. Myöhästyin pari minuuttia lääkäristäkin, vaikka varasin muka hyvin aikaa ja mun piti käydä niitä mun muita asioita hoitamassa työkkärin ja lääkärin välissä. Onneksi otin yhden keskeneräisen kirjan mukaan, ehdin hyvin lukea sen siellä odotellessa. Ja sitten laukkasin tuhatta ja sataa kaupungin toiselle laidalle lääkärikeskukseen, onneksi Lahti on pieni kaupunki. :-))
Eipä tuosta lääkärikäynnistäkään oikeen mitään apua ollut, mutta selvittihän se kuitenkin sen, ettei mitään vikaa ole. Rutina johtuu vaan siitä, että varsinkin nuhassa korvien ja nenän välinen putki menee helposti limakalvoturvotuksen takia tukkoon. Niinhän mä itsekin epäilin, kun olin asiaa jo netistä tutkinut, mutta lääkäri sitten varmisti sen mulle 66 eurolla kymmenessä minuutissa [:-DD].

Otsolle kivoja dinoleikkejä illalla!
Yks tuttu mies kutsui mua aina Dinoksi. Onneksi ei kuitenkaan tarkoittanut dinosaurusta [:-DD], vaan se oli hänen keksimänsä lempinimi Tiinasta.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 614
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #24 : 11.04.13 - klo:16:58 »

Kyllä on lääkäreillä hyvät palkat  :-O

Tiinan Dinojutulle  :-))

Nyt kuluukin Otsolla aika kotona Dinojen kanssa  [:-)]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #25 : 11.04.13 - klo:17:02 »

Otso kiittää terkuista  [:-)] telkkisen laittama dino on Otson mielestä söpö  :-))
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #26 : 11.04.13 - klo:17:58 »

Otsolle terkkuja ja mukavia leikkejä dinojen kanssa! :-))

Marleenan laittamalle positiivarit jutulle! [:-DD] :-))

Eviksen peippohavis on kiva! [:-)]
Täällä ei vieläkään ole muuttavia peippoja näkynyt, kuin yksi tässä yhtenä päivänä.


Enempi sellaista puolipilvistä on ollut säätila ja tuulen puuskia myöskin.
Mittarissa nyt +5,1 astetta ja auringonpaisteessa on mukavan lämmintä.

Syötiin jo. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #27 : 11.04.13 - klo:18:56 »

Heipsan, pikkuisen on ahdistusta ilmassa, erotyötä teen vanhaan työpaikkaan, liki 13 vuotta on tullut samojen naamojen kanssa naurettua ja itkettyä ja isoja juttuja tehden. Nyt on kolme viikkoa aikaa jättää se taakseen ja aloittaa jotain ihan uutta. Huomenna menen palaveriin kuulemaan että mitä.

Tänään tapasin yhden vanhan oman hoidokkini, käytiin syömässä. Juttua riitti ja tämä hurjannäköinen industrialmikäliegoottipoika halasi sekä nähdessä että lähtiessä. Hyvä fiilis jäi, yhden ihmisen vierellä sain aikani kulkea ja nyt hän kykenee siihen itse.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #28 : 11.04.13 - klo:19:26 »



Tiina,katsellaan lähempänä mitä ton kanssa tekee...mutta ihan kiva olis ainakin pari päivää...Kattastellaan... [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 11.4.2013 - Torstai
« Vastaus #29 : 11.04.13 - klo:19:47 »

Iltaa pöntölle. Onhan se eläkeläisellä ollut aikamoista menoa. Huomenna on "vapaapäivä".
Tulin just yhtiökokouksesta ja sopuisaa väkeä oli koolla. Kaikki hyvin paitsi sillä jonka
asunto otettiin 3 vuodeksi haltuun kun ei ollut maksanut vastikkeita 6 kuukaudelta, n 2500 €.
Eihän tuo summana ole mikään kovin hirmuinen maksaa vaan kenties hälle se on. En tiedä
miten tuossa jatkossa toimitaan, joutuuko lähtemään vai vuokraako taloyhtiö sen eteenpäin
kolmeksi vuodeksi hälle tai jollekin muulle.Tiedä asuuko hän sitä vaiko vuokralla.
Tiistaina olin vesijuoksemassa ja ensimmäisen kerran laskin matkan jonka tunnissa polskin:
500 m. Joka 50 m jälkeen vedin leukaa altaan päässä 50 kertaa joten yhteensä tuo teki 500 kertaa.
Kuulostaa hurjalta mutta vedessä se on suht kevyttä. Näytän varmaan aika hullulta siinä rehkiessä [NUT]
Nyt vedän henkee ja rauhoitun netin eteen.
Iltoja [:-)]
Zeenerille ja muilekkin muutoksen kourissa oleville tsemppiä.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.222 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.