Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.4.2013 -Keskiviikko  (Luettu 312 kertaa)

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 24.4.2013 -Keskiviikko
« Vastaus #15 : 24.04.13 - klo:20:47 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Vesisade sitten taukosi tuossa päivällä ja oli puolipilvistä kuten nytkin. Tuulta oli hieman.
Mittarissa päivän ylin +12,3 astetta ja nyt +4,4 astetta.

Hohhoijakkaa [:56], kun väsyttää ja nyt suuntaan unten maille.

Hyvää yötä kaikille!    [:54]    [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 24.4.2013 -Keskiviikko
« Vastaus #16 : 24.04.13 - klo:22:06 »

Olihan humpsis-humpsis-päivä.
Aamulla olin jo Kristiine-keskuksessa hoitamassa yhtä asiaa. Ei hoitunut, mutta mukaan tarttui yksi teline kenkälestejä varten.

Sitten kotia kohti ja siinä matkalla kävin kampaajalla, katkaisuhoito ja 10 euroa. Sitten kotiin ja sitten taas kohti toria katselemaan orvokkeja parvekkeille. Ei löytynyt, koska kaikki olivat niin isoja amppeleita - minä kun halusin jokaiselle parvekkeelle kolme pienempää.
Ihana havainto: karulaukkaa oli jo tarjolla (karulauk = karhunlaukka, maistuu ihanasti valkosipulille - esim. salaattiin mainio) - sitä oli myös potissa elikkä ruukussa. Sellainen tulee tänne varmaan piakkoin.

Sitten kävin syömässä - maksoi 3 euroa päivän annos - ei kummoinenkaan. Sitten vielä kahvilassa juomassa maistuvaa, ihanaa mustaa teetä, sitten kauppaan ja vihdoin sitten kotiin.

Ja nyt kotona telkkaria katsellessa valmistui yksi pari lapasia!!! Peukaloita ovat vailla, mutta huomenna menevät varmaan peukalotehtaalle viimeisteltäviksi!
 [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 24.4.2013 -Keskiviikko
« Vastaus #17 : 24.04.13 - klo:22:19 »

Iltaa Lapista! Sateinen päivä... ja harmaa. Kävin joella katselemassa, joko jäät lähtevät. Ei vielä liikettä, vettä oli kyllä jään päällä. Kävelinkin noin 2,5 km ihan tyhyjää maantietä pitkin ja takaisin.  [:-)]  Ei meinannut osata oikein kävelläkään, mutta kyllä se siitä sitten luonnistui. Polvi ei ollut moksiskaan. Kotia tulin ja polkaisin vielä kuntopyörällä 20 min. ja 7,7 km. Saa nähdä kuinka yöllä on leposärkyä. Viime yönä särki niin perhanasti. Päivällä ei särje, sen verran tulee liikuttua.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 24.4.2013 -Keskiviikko
« Vastaus #18 : 24.04.13 - klo:22:46 »

Kotiin palauduttu äitiliinin luota. Toki työillan kautta. Sain verottajaltakin kivan kirjeen, tosin täytyy tunnustaa että mä en tajua onko siellä mun matkakulut vai ei jo valmiina. Täytyy huomenna tutustua asiaan paremmin. Palautusta on tulossa. Toki tiesin sen koska mun tulot on laskeneet mutta en ole veroprosenttia laskenut.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.214 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.