Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013  (Luettu 255 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 760
  • Itä-Uusimaa
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #15 : 29.04.13 - klo:14:58 »

On jopa 12 astetta, mutta tuulee niin, ettei yhtään lämpimältä tunnu.
Vappusiivouksen oon tehny. Vielä jätin talvimatot lattioille. Yöt on niin kylmiä, ettei
ohkasilla matoilla vielä tarkene. Ehkäpä sitten juhannukseks.  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #16 : 29.04.13 - klo:15:00 »

Maanantain iltapäivää  [:46]
Kova puuskainen tuuli ollut koko päivän, lämmintä +8 ja aurinko välillä paistaa pilvien lomasta. Karseen kylmälle vaan tuntuu keli  [:-I] Kävin kaupoilla ja törmäsin vuosikymmenten takaiseen koulukaveriin. Mentiin kaffeelle ja siinä vierähtikin reilut pari tuntia kun muisteltiin vanhoja  [:33] Kyllä jäi mukava mieli juttutuokiosta,  [:-)]
Toivottavasti Tiinan hammaslääkärireissu on sujunut kivuttomasti,  [:-)]
Telkkisellä mukava uusi avatar  [:-)] Minnikin ollu ahkerana   [:-)]
ai niin ja Pyriksen aamunavaus polle-kuva on ihana  [:36]
« Viimeksi muokattu: 29.04.13 - klo:15:25 kirjoittanut Evis »
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #17 : 29.04.13 - klo:15:12 »

Eviksellä onkin ollut mukava juttutuokio  [:-)]

Ja Minni on ahkeroinut. Minä en kummemmin siivoa enää vapuksi, kun tein aikas perusteellisen siivouksen lauantaina.

Telkkisen hauskan avattaren näin nyt vasta, kun päivitin sivun. En olisi varmaan lainkaan huomannut, jos ei Evis olisi antanut vinkkiä  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #18 : 29.04.13 - klo:15:21 »

Kiitos tsempityksistä, hammaslääkärireissu meni hyvin ja kivuttomasti. Taas on ensi viikolle aika, silloin vissiin sitten lopullisesti paikataan, eihän se ole vasta kun viides aika saman hampaan kanssa [:-DD]. Juurihoito on ollut haastavaa, kun yksi juuri on kuulemma niin kovin tukossa, mitä se sitten tarkoittaneekin [:-I]. Tänään varovasti kysyin, että mitähän tää lysti mahtaa kaikenkaikkiaan maksaa. Yllätyin positiivisesti, kun lääkäri sanoi, että kokonaishinnaksi tulee noin 250 euroa. Olin jo kauhuissani varautunut puolta enempään, joten helpotus oli suuri.

Tulin kauppojen kautta kotiin ja mukaan tarttui ruuan lisäksi jotain pientä mökille, kuten kynnysmatto, vessapaperirullateline, kaksi verhotankoa, muovikori yms.

Tämä kuukausi on ollut mulla sellaista haipakkaa, kun on ollut reissua reissun perään, että kaikki normaalit rutiinihommat on jäänyt tekemättä. Pyykkiäkin on pesty vaan ne ihan välttämättömät. Jotain tarttis ruveta tekemään, mutta yhtään ei huvittas kun ulkona on niin ihanan keväistä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #19 : 29.04.13 - klo:16:12 »

Päivää että pätkähti Lapista! ulukona on niin kylymä että hyi olokoon. Lumen sekasta räntää räpsii ja tuulee pohojan periltä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #20 : 29.04.13 - klo:16:19 »

Huomenia, työyö 4/5 tehty kohtuu ankarassa päänsäryssä. Yksi vielä ja se on sitten yötyöt siinä. Toisaalta helpottaa, toisaalta harmittaa koska se on iso lasku palkkaan. Hirmuisesti kaipaisin lomaa mutta mitään ei ole voinut sopia kun uudesta työpaikasta ei edelleenkään tiedä.

Mutta siihen asti mä nautin teidän reissuista ja haaveilen  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #21 : 29.04.13 - klo:18:09 »

Minä ja nukuin pikkusen pidempää ku normaalisti...Ja sit muistin että hittolainen munhan pitää mennä Viikkiin...oli jo pientä vierotusoiretta ku en viikonloppuna päässyt sinne.
No sit läksin fillarilla polkemaan ja siellähän oli kun olikin se pussitiainen tai itse asiassa kaksi...ja kaulushaikarakin soitteli torveaan...Ekopinnoja tuli joku kymmenkunta...
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai, 29. huhtikuuta 2013
« Vastaus #22 : 29.04.13 - klo:20:34 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Puolipilvistä on ollut ja muutama pieni vesisadekuurokin saatiin sekä kovaa tuulta.
Mittarissa päivän ylin +13,3 astetta ja nyt +7,3 astetta.

Iltapalalla ja sitten nukkumaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.226 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.