Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tääl mie taas...  (Luettu 294 kertaa)

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Tääl mie taas...
« : 23.05.13 - klo:21:51 »

...kummittelen...arvatkaapas vaan mikä minnuu nyt oottaa :-))..mie meen viikon päästä kaihileikkaukseen ( pakko myöntää ns. vanhuus)oikia simmu on tehny jo aikoja sit sopimuksen irti, mut ihmeen nopeesti sain ajan [:-)] mie otin sen palvelusetelin joka nopeutti leikkaukseen pääsyä, olen ikionnellinen jos nyt vaikka maalima valkenis ja pystyn kattoo ees telkkarin tekstii...pikkuse jännittää.. [HUH] [:4]..noh, päivä varmaan valkenee oikees simmus.. [:45]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #1 : 23.05.13 - klo:21:57 »

Onnea vaan matkaan. Ei se ole mitenkään kamala leikkaus. Ainakin minun äitini ja muutama muu ihminen on kertonut, että ihan simppeli leikkaus ja näkö koheni kummasti. Äitini näki ( ei tällä hetkellä kun ikää on yli 90) ostosten viivakoodien alla olevat numerotkin ihan helposti. Naurettiin aina kun me nuoremmat ei nähty jotain, että kysytään äidiltä äiti näkee, ja niin näkikin. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #2 : 23.05.13 - klo:22:01 »

..voi perhana mikä tätä foorumii riivaa??.nyt oon laittanu kahteen kertaan viestini...tuli vaan pläjäys jot "aika" meni ja viestii ei votu laittaa..nooh tuliha sinne se sit kahteen kertaan,,,voi-voi---sorxy-verxy vaan.. [XX]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #3 : 23.05.13 - klo:22:04 »

Kiitos Telkkinen, miun siskolle tehtiin moinen Lappeenrannassa ja näkee hyvin, mut oottaa toisen simmun leikkausta (joka tulee miulkii)... kyl se hyvin mennee... [:59]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #4 : 23.05.13 - klo:22:05 »

Höh...eihä tääl mittää toista miun viestii ole...hyvä niin.. :-O
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #5 : 17.06.13 - klo:15:37 »

Nu niin, oikian simmun kaihi sai kyytii ja nyt onnistuu telkun katsominen ilman rillei, mut muuten kyl käytän edellistä vanhempia klaseja koska tuo vasen ei oikee viitti katella kirkkaalla silmällä... [:-DD]
et semmosta, mikähä seuraavan kerran... :-O [?]...olipa muuten hienoo palveluu, operatsuunin jälkeen tuli kaffee, voileipä ja sit viel konjamiini.. [KIPPIS]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #6 : 17.06.13 - klo:16:01 »

Hienoa, että leikkaus onnistui hyvin.  [:-)]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #7 : 17.06.13 - klo:16:37 »

 [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #8 : 17.06.13 - klo:17:50 »

Hyvä, että leikkaus onnistui! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #9 : 17.06.13 - klo:20:22 »

Hyvä kun kaihi on saatu pois päiväjärjestyksestä. [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #10 : 17.06.13 - klo:22:37 »

Kiva, että näkö on korjaantunut, ja siinä ohessa kait ulkonäkökin [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #11 : 18.06.13 - klo:17:37 »

 [KIPPIS] [:-)] toipumista toivotellaan täältäkin
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #12 : 27.06.13 - klo:17:00 »

Telkkinen...mikä ihmeen "ulkonäkö"...ei sitä oo ees olemassa, ryppynaama, pussit silimien alla, iho kurtussa, suupielet alaspäin, mieli maassa...kaiki päin p.tä, mut kesä jatkuu helteiden myötä IHANAA.. [:45]..hetkone kasvaakos miul viel vanhan mummon viikset... :-))...eikait sentään, onha tuol papparaisen partahöylä jos on tarvis... [:-DDD]...et sillee täl kertaa....pitäkää hauskaa kauniina kesäpäivänä, talvi tulloo lumineen ja pakkasineen, sit taas valitellaan kylmyyttä... [HUH]

terkuin mummeli
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #13 : 27.06.13 - klo:18:07 »

Kävin kerran kuuntelemassa Ben Furmanin luentoa ja hän kertoi, että jos me ruvetaan kertomaan kuinka viallisia olemme ulkonäon tai kokomme suhteen kuuntelijat näkevät meidät vieläkin pahempina. Mutta jos kerromme itsestämme, että olen tosi tyytyväinen ulkonäkööni, hiusteni väriin ja koko ulkokuoreen ym. eli kerromme, emme kehu itseämme. Sillä on vaikutus, että kuuntelevat ihmiset rupeavat ajattelemaan ihan samoin. Vitsi kun sillä on nätin väriset hiukset ja voi, että miten hyvältä hän näyttää vaikka onkin vähän liikakiloja. Eli se meidän tyytyväisyys itseemme tekee vaikutuksen muihin. Vaikka emme ehkä olisikaan niitä missi/herra tyyppisiä. [:-)]

Että mummelilla on varmaan ihan ulkonäkökin kohillaan [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Tääl mie taas...
« Vastaus #14 : 28.06.13 - klo:13:08 »

Heh-heh...täshä mie oon....
ainaskii peilis näkkyy samannäköne naamataulu.. [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.268 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.