Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013  (Luettu 242 kertaa)

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #15 : 09.06.13 - klo:18:47 »

Sunnuntain ehtoota  [:-)]
Vaihteleva sää ollut täälläkin tänään. Väliin jytisee ja sataa ja sir taas paistaa. Just nyt paistaa mutta uusi jyrinä kuuro kuuluu olevan tulossa taas . .
Lapsenlapsien kanssa saunottu ja uitu ja syöty hyvin, juuri lähtivät koteihinsa. Kyllä ovat ihania kaikki [:-)]
Pyöräilemään vielä lähdetään illemmalla ja sit vois vielä saunoa ja uida.
Kyllä kesä on ihanaa aikaa  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 713
  • Lahti
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #16 : 09.06.13 - klo:19:04 »

Sunnuntai ehtoota. [:-)]

Terkkuja Riihimäestä. Oltiin koko päivä siellä, ja kertakaikkiaan herkullisten ruokien ääressä ja hyvässä seurassa. [:-)]
Vera viettii laatuaikaa kotona, naapureiden silmänpidon alla, eli jos ei autoa iltaan mennessä näy pihassa hakekaa Vera huoltomiehen kanssa veks [:-)] No ei tarvinnut sellaiseen turvautua. Aina sitä miettii kaikki etukäteen kun koskaan ei tiedä.

Poikkesin ystäväni luona viemässä hänelle suruvalittelukukat, kuinka sattuikin sama päivä kun hän surustaan minulle ilmoitti, että oltiin siihen suuntaan juuri lähdössä. Asuu Riihimäessä. Hänen poikansa kuoli väkivallan uhrina, ja ensi sunnuntaina on hautajaiset.
Itkettiin ja halattiin, siitä jatkettiin sinne varsinaiseen kyläpaikkaan ja kieltämättä kaikista herkuista ja seurasta huolimatta kyyneleetkin kuuluivat päivään mukaan. En saa tapahtumaa mielestäni, olihan ystävän poika minullekin tärkeä ja  ihan pienestä pojasta olen hänen nähnyt aikuiseksi kasvavan. [:-(]

Että tällainen päivä tänään.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #17 : 09.06.13 - klo:20:31 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Enempi aurinkoinen muuttui sitten puolipilviseksi ja tuulta oli kanssa.
Mittarissa päivän ylin +20,9 astetta ja nyt +18,1 astetta.

Iltapalan sain justiin syötyä ja mä suuntaan taasen nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille!   
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 591
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #18 : 09.06.13 - klo:21:15 »

Oi mikä ihana pikkuhiiru unten mailla  [:-)]

Telkkiselle ja ystävälleen  [:1]. Kyllä tuntuu varmaan ihan hirveältä, kun lapsi kuolee väkivallan tähden  [:-(]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 713
  • Lahti
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #19 : 09.06.13 - klo:22:28 »

Kiitos Mesis.  [:-)] Koville ottaa ystävälleni ja sen myötä minäkin olen hyvinhyvin suruissani.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyyhältäjä

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 169
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #20 : 09.06.13 - klo:23:29 »

Hyvää iltaa!

Olen taas ihmisten nukkumaanmenoaikaan täällä näpyttelemässä, kun en oikein ehdi päiväsaikaan koneelle. On aina niin paljon kaikenlaista muuta nyt, kun on kesä. Tänäänkin metsäretkellä toteamassa, että mustikka on jo kukkinut ja puolukka kukkii parhaillaan. Tuli myös mieleen viime vuoden juttu Meseltä, kun hän kirjoitti siitä, kun sataa välipäivinä (?) vettä, tulee huono hillasato. Mitenköhän on?

Surullista, kun Telkkisen ystävän poika on menehtynyt noin ikävällä tavalla. Väkivaltaa on aivan liikaa ja lehtiä lukiessa tuntuu, että sitä käytetään turhankin usein ja ihan silmittömästi ilman minkäänlaista rajaa ja toisesta välittämistä. Voimia ja osanotto suruun sinulle ja ystävällesi.

Eilisestä linnunpoikasesta. Kiva, kun ystäväsi oli saanut ohjeita Heinolan lintutalosta ja muutenkin hän oli osannut ruokkia poikasta hyvin. Edelleen toivotan onnea lintuemona olemiseen ja että poikanen selviää isoksi sinitintiksi.

Minnin kuvassa olevat karvakorvat. Ovatpa hauskan näköisiä! Onko ne niitä ylämaan lehmiä, alkujaan jostakin Skotlannista? Sellaisia pienikokoisia tavalliseen lehmään verrattuna.

Nyt nukkumaan. Hyvää yötä!

 [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #21 : 10.06.13 - klo:08:34 »

Telkkiselle  [:1]




Minnin kuvassa olevat karvakorvat. Ovatpa hauskan näköisiä! Onko ne niitä ylämaan lehmiä, alkujaan jostakin Skotlannista? Sellaisia pienikokoisia tavalliseen lehmään verrattuna.




On ne ylämaankarjaa. En tiedä, et minkä kaikenkokoisia niitä löytyy. Nää on sellasia lehmän kokoisia.  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #22 : 10.06.13 - klo:09:20 »

Telkkiselle  [:1]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 713
  • Lahti
Vs: Sunnuntai 9 kesäkuuta 2013
« Vastaus #23 : 10.06.13 - klo:10:38 »

Kiitos Ystävät myötäelostanne. [:30] Kun itse koen asian näin suurilla tunteilla voi vain kuvitella miten äiti eli ystäväni murenee poikansa menehtymisen vuoksi. Läsnä olen ja tukena näillä avuilla kun minulle on annettu [:-)]

Pyyhältäjä, kiitokset sinulle sinitinttaran onnentoivotuksista. Aika näyttää mitä tipuselle käy.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.283 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.