Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.6.2013 - sunnuntai  (Luettu 309 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: 23.6.2013 - sunnuntai
« Vastaus #30 : 23.06.13 - klo:23:03 »

Eikös se niin ole, että yhteispelillä kaikki sujuu...jopa avioliittokin :-))

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 23.6.2013 - sunnuntai
« Vastaus #31 : 24.06.13 - klo:09:30 »

Kiitos kaikille vielä kerran onnitteluista.  [:-)]

Ylä- ja alamäkiä on matkaan mahtunut, monttuja ja mutkia, ajoittain tasaistakin, eteenpäin on vaan taaperrettu.  :-))

Tarhakäärmettä en ole milloinkaan tavannut, meillä on vain kyitä ja sen näkemistä en todellakaan toivo.
En vaan mitenkään osaa nähdä sitä kauniina vaikka myönnänkin niin olevan.  [:-(]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 23.6.2013 - sunnuntai
« Vastaus #32 : 24.06.13 - klo:09:55 »

Lentsulla kiva käärme vieras ja hyvä kuva! [:-)]
Meilläkin saisi olla noita, eikä kyitä.

No höh, mikäs kyyssä on vikana, hieno eläin. Aina yhtä sykähdyttävää tavata kyy.

-----------------------------------


Juu, ei kyyssä mitään vikaa ole. :-)) Se kuuluu Suomen luontoon ihan yhtälailla kuin kaikki muutkin eläimet jne. [:-)]

Mä vaan en toivo sitä tänne meittin pihapiiriin, kun olen allerginen ja kohtaus tulisi jo pääsisi puremaan.
Aina on pihassa tarkkaan katsottava astumiskohta. Iso piha ja mahtuu monenlaista ympäristöä tänne. [:-)]

Olihan meillä viime kesänä ihan pihan keskusalueella talon lähellä yksi nuorehko kyy ja ei se purrut, kun tarkkaili aina, että missä se nyt luuraa, ettei astuisi päälle. [:-DD]
No, se sitten varmaan totesi, että liian rauhaton paikka ja hävisi hieman myöhemmin kesällä, onneksi.


Lisätään vielä, että tässä pihassa kyllä helposti kyyn pääsee näkemään. Lähes joka vuotinen vieras. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 23.6.2013 - sunnuntai
« Vastaus #33 : 24.06.13 - klo:10:15 »

Meillä oli Pertunmaalla paljon kyykäärmeitä, yhtenä vuonna nähtiin pihapiirissä ainakin 13 kyytä. Ketään ei kuitenkaan onneksi koskaan kyy päässyt puremaan sen 30 vuoden aikana mikä Kolussa käytiin. Sen kyllä oppi, että jos lähti vaikka kukkia poimimaan heinikkoon, niin aina tuli laitettua kumisaappaat jalkaan.
Täällä Vierumäellä ei olla ainakaan vielä nähty ensimmäistäkään kyytä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 23.6.2013 - sunnuntai
« Vastaus #34 : 24.06.13 - klo:10:20 »

Tiina, mä muistankin ainakin joku vuosi, kun kerroit teidän pihakyystä siellä Pertunmaalla. Oli joku vakipaikka sillä oleilla. [:-)]

Mulla kanssa kumpparit on aika kovassa käytössä, varsinkin jo pihan ympäristölle menenl, eli tarpeen mukaan. :)
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.179 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.