Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.6.2013 torstai  (Luettu 489 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #15 : 27.06.13 - klo:11:51 »

Kyllä näitä vastuuttomia koiran omistajia näkee täälläkinpäin. Linnut paniikissa lentävät kun poikaset on maassa ja koirat vapaana.
Hyvä kun Kaijalla on rohkeutta mennä huomauttamaan. [:5]

Minä annoin kyytiä pojille kun keppien kanssa lokin poikasia jahtasivat ja härnäsivät emoja jotka syöksyivät poikia kohti. Pojat yrittivät kepeillä iskeä takaisin emoja. Onneksi satuin paikalle ja ties monnenko kerran ja nyt sanoin sitten niin tiukasta heille, että sen jälkeen ei ole jäpiköitä näkynyt. Joku puhe vielä heihin tehoaa tai sanotaanko reippaampi puhe. Kukkaiskieli ei auta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #16 : 27.06.13 - klo:12:10 »

Ukkostaa ja taitaa tulla äänestä päätellen aikamoinen ilma. [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #17 : 27.06.13 - klo:15:21 »

Hei!
Kyllä ovat ukkoset tarkkaan kiertäneet tämän meidän kolkan.
Muutama pieni sadekuuro on tullut ja kosteutta piisaa. Nyt näyttää
jopa hieman kirkastuvalta.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #18 : 27.06.13 - klo:15:35 »

Ihanaa, meillä on satanut ja ilma on jonkun verran viilentynyt ja raikastunut. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #19 : 27.06.13 - klo:16:07 »

Jouduttiin keskelle trombia ja nyt on katos paskana tuolla Tessun katolla. Vessan ikkuna rikki. Kyljissä naarmuja ja lommoja.  [:-/]
Vakuutusyhtiöön jo soitettu. Hiukan himmeä fiilis  [:-(]

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #20 : 27.06.13 - klo:16:19 »

Ihanaa, meillä on satanut ja ilma on jonkun verran viilentynyt ja raikastunut. [:-)]


Täällä ja pikkusen satanut,ihana tuoksu!
Pitänee lähteä ajelulle...
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #21 : 27.06.13 - klo:17:08 »

Iltapäivää. Aurinko paistelee mutta tuuli on lisääntynyt, aavistuksen verran viileä. Kuitenkin aika hiottava ilma edelleen.

Lapsi sai uuden lelun, tosi höyhenen kevyen:

Kattila 1,3 l sis. myös termosmukin johon menee noin 3,5 dl juomaa tai vaikkapa keittoa, tai sitten ihan vaan ruokaakin.



Keitin meni sisään:



Termosmuki:



Koskahan näille tulee käyttöä ihan oikeesti  [:17] :-))  Ei auta muu kuin alkaa retkeilemään ihan tosissaan [8-)]

Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #22 : 27.06.13 - klo:17:10 »

Jouduttiin keskelle trombia ja nyt on katos paskana tuolla Tessun katolla. Vessan ikkuna rikki. Kyljissä naarmuja ja lommoja.  [:-/]
Vakuutusyhtiöön jo soitettu. Hiukan himmeä fiilis  [:-(]

No voi mikä harmi! [:-(]. Hyvä kuitenkin, että ette itse loukkaantuneet.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #23 : 27.06.13 - klo:17:18 »

Jouduttiin keskelle trombia ja nyt on katos paskana tuolla Tessun katolla. Vessan ikkuna rikki. Kyljissä naarmuja ja lommoja.  [:-/]
Vakuutusyhtiöön jo soitettu. Hiukan himmeä fiilis  [:-(]

No voi mikä harmi! [:-(]. Hyvä kuitenkin, että ette itse loukkaantuneet.

No jopas sattuikin  [:-I]  Tuleehan tuollaisesta aina ylimääräistä vaivaa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #24 : 27.06.13 - klo:17:20 »

Jouduttiin keskelle trombia ja nyt on katos paskana tuolla Tessun katolla. Vessan ikkuna rikki. Kyljissä naarmuja ja lommoja.  [:-/]
Vakuutusyhtiöön jo soitettu. Hiukan himmeä fiilis  [:-(]

No voi mikä harmi! [:-(]. Hyvä kuitenkin, että ette itse loukkaantuneet.

Niinpä! Kellekään ei sattunut henkilövahinkoja. Bajamajoja ja aitoja on mennyt nurin. Muutama hajonnut katos ja joltain oli mennyt etuikkuna, mikä on paska juttu...  [:´((]
Ehkä tästäkin opittiin jotain. Huoks! Olevinaan oltiin laadittu suunnitelma, mutta ei siinä kerinnyt tehdä mitään.

Nyt odotellaan tikkaita, että päästäis irrottamaan katoksen jämiä. Vessan ikkuna teipattu jeesus-teipillä sisältä ja ulkoa.

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 874
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #25 : 27.06.13 - klo:17:48 »

 [:-(]

Jouduttiin keskelle trombia ja nyt on katos paskana tuolla Tessun katolla. Vessan ikkuna rikki. Kyljissä naarmuja ja lommoja.  [:-/]
Vakuutusyhtiöön jo soitettu. Hiukan himmeä fiilis  [:-(]

Onneksi on vakuutukset [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pilvi

  • Vieras
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #26 : 27.06.13 - klo:17:54 »

Jouduttiin keskelle trombia ja nyt on katos paskana tuolla Tessun katolla. Vessan ikkuna rikki. Kyljissä naarmuja ja lommoja.  [:-/]
Vakuutusyhtiöön jo soitettu. Hiukan himmeä fiilis  [:-(]

Ohhoh, minä oon aina luullut että ei täällä trombeja ole, ei voi olla. Maailma on mennyt ihan vinksalleen.
Olen tosi pahoillani puolestanne, tommonen jos mikä kyllä hukkaa lomafiiliksen. Onneksi ei tullut kuin aineellisia vahinkoja, ne on aina korvattavissa.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #27 : 27.06.13 - klo:17:58 »

Äiti pesty ja rasvattu. Ja lakanat vaihdettu hänen sänkyyn. Kävin samalla tarkistassa Mukkulan leirintäalueen mökin kunnon jonka ruotsin veljeni on varannut heinäkuun puolen välin aikaan muutamaksi päiväksi. Tulee tänne äitiä katsomaan ja se on äidille ylläri. Ei kerrota kun ihan viime hetkellä ettei rupea jännittämään heidän tuloa.
Vanhemmat ihmisethän eivät paljon tarvitse kun elämä menee sekaisin.
Just äsken äiti puhui ettei taida enää ikinä veljeäni nähdä eli omaa poikaansa, että toivottavasti näkee yllärin.

Voi miten ikävä juttu Kaijalle ja Pasille on sattunut. Onni tosiaan ei tullut henkilö vahinkoja.  [:1]

Marlen uudelle lelulle [:5]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #28 : 27.06.13 - klo:19:09 »

Harmillinen ukkospuuska KaijaPasille, onneks ei sentään ihmisvahinkoja, autoja voi korjata aina.
Telkkisellä mukava ylläri äidilleen.
Marlen pitää kohta lähtiä Lappiin! On noita vermeitä sen verran.  :-))
Kyllä se vain rasittaa tuo reissaaminen, ip väsytti niin että piti tirsat ottaa ennen saunaa. Saunassa sitten piristyikin.
Huomenna pikkuRavin nokka rajalle, jos uudella passilla pääsis rajan yli. Hautausmaan raivaus- ja siivoustalkoita tiedossa taas.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 27.6.2013 torstai
« Vastaus #29 : 27.06.13 - klo:19:23 »




Hilloa, hilloa ja vieläkin hilloa! Kävin torilla, ostin mansikoita ja hiukka raparperia. Puolet olen nyt keittänyt hilloiksi. Toinen puoli odottaa jääkaapissa huomista.

 Mansikan kilohinta vaihtelee 3,20- 1,80 euroa / kilo. Siis kotimainen mansikka! Ostin 5 kiloa kilohintaa 1,80 ja siis yhteensä 9 euroa! Todella makeita, eivät paljoa sokeria kaipaa seurakseen.

 Raparperi-mansikkahilloa tein myös hiukka. Maistuvaa
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.197 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.