Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.7.2013 - tiistai  (Luettu 343 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #15 : 02.07.13 - klo:11:14 »

Sattuipa olemaan tällainen luku nyt:

Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 119 päivää, 1 tuntia ja 19 minuuttia.    :-))
:-))
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #16 : 02.07.13 - klo:11:32 »

Mielenaurinkoo tiistaihinne.  [:44]

Aurinkoinen hätäpäissään vähä aikaa
paisteli. Nyt alakaa piliveillä ja tuulek-
sii ja uus saje on harkinnassa. Pimenee
siihen malliin. 18 pussaa.

Ryvitään ja huilattaan. Tapletit on teheny
kauppasa. Pikkusen parempi tännään, ku
eilen. Hilijalleen...

Lasten suusta

Lotta, 4v, katsoi raveja telkusta; "kato äiti,
hepat ravistaa kilpaa!"
 :-))

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #17 : 02.07.13 - klo:11:55 »

Annulix,se vaan menee niin että se on keksittävä jotain kivaa .Ei minusta oo tänne kotisohvalle istujaksi...

Ja kun kerta noita kamuja aina ilmaantuu ni se on mentävä ennenku se loppu tulee...
 [:9] [:9] [:9]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #18 : 02.07.13 - klo:13:11 »

Iltapäivää.

TOTT: Mä lähden stadiin katselemaan sitä sun tätä [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #19 : 02.07.13 - klo:13:27 »

Mä en ole kauhean herkkä ihminen mutta tänään hieman naama meni totiseksi kun näin pihani kun tulin kampaajalta. Taloyhtiö on palkannut jonkun tyypin leikkaamaan pensaita ja puita. Sinänsä ihan hyvä niin koska ovat aika luonnonmukaisiksi venähtäneet, mutta tää tyyppi on kyllä tehnyt työnsä hieman raskaalla kädellä, tyylillä kaikki matalaksi tai ainakin karskisti karsittu. Mun makkarin ikkunan takana olevasta pihlajasta on sahattu kaikki oksat monen metrin korkeudelta. Eli just ne oksat mitkä edes vähän varjosti mun ikkunaa ja niillä oksilla ne taviokuurnat talvella oli. Samoin mun pihan hiukka epämääräinen puska  on leikattu kokonaan alas. Sen puskan alla siili aina tuhisi ja lyllerteli. Ihan kamalalta kuulosti kun pihassa huusi pikkulinnut, saattoi niiden pesät mennä sen puskan mukana, ainakin punarinnan olen nähnyt siellä viihtyvän. Toivottavasti kaikilla oli poikaset jo maailmalla.

Meille asukkaille ei oltu näistä ilmoitettu mitään, yhtäkkiä vaan ilmestyi heppu raivaussahan kanssa heilumaan.  [:-I] [:-(]

No positiivista päivässä että kampaajalla oli luppoaikaa ja teki aikansa kuluksi mulle kivan kiharakampauksen kun oli leikattu ja värjätty  [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #20 : 02.07.13 - klo:14:32 »

Aurinkokin kaivautunut esiin +19 näyttää ulkomittari.
Kiitos reissutoivotuksista, nyt jo palattu kotiin. Mukava reissu oli käytiin maaseutukirppareilla ja mukaankin tarttui pikku pöytä ja muuta pientä sälää  [:-)]   Hillasuolle oli kaverilla kiirus ja sinne suunnistan minäkin, kunhan mies kotiutuu duunista, mennään siten yhdessä  [:-)]
Annulixin touhut kuulostavat tutuilta, mukavia päiviä sinulle lapsenlapsen kanssa  [:-)].
 Minäkin huomenissa haen pikkuvesselin pariksi päiväksi, ainakin onkireissu täytyy tehdä ja lättyjä paistaa ja hieman ötököitä ihmetellä jne ...
Jospa käväisi vielä mansikat pomimassa ennen suolle lähtöä, eli kaikille rattoisaa päivän jatkoa
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #21 : 02.07.13 - klo:17:02 »

Ei siellä kaupungilla kovian kauaa kävellyt kun viileä tuuli pakotti sisätiloihin Foorumiin ja sitä kautta alan liikkeisiin. Ostin tossut.
Olenkohan mainonnan uhri? Ainakin oli kiva käpotellä uusilla tossukoilla kotiin ja koko loppukesän aion näitä käyttää ja katsoa
onko niistä mihinkään. Ilmojen mukaan tietysti eikä metsässä.

Tässä taustaa:

http://www.paljasjalkakengat.net/

Tässä tossut:

http://www.merrell.com/FI/fi-FI/Product.mvc.aspx/31544W/76838/Womens/Barefoot-Life-Zest-Glove?dimensions=0

Ei ole jalka karvainen vaikka siltä näyttää [:-)]



JA nyt! Jäitä hattuun, alkaa olla maanikon oireita pikkueteisen kenkävarustuksissa.Vai onko? [:16]



Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #22 : 02.07.13 - klo:17:10 »

Mä en ole kauhean herkkä ihminen mutta tänään hieman naama meni totiseksi kun näin pihani kun tulin kampaajalta. Taloyhtiö on palkannut jonkun tyypin leikkaamaan pensaita ja puita. Sinänsä ihan hyvä niin koska ovat aika luonnonmukaisiksi venähtäneet, mutta tää tyyppi on kyllä tehnyt työnsä hieman raskaalla kädellä, tyylillä kaikki matalaksi tai ainakin karskisti karsittu. Mun makkarin ikkunan takana olevasta pihlajasta on sahattu kaikki oksat monen metrin korkeudelta. Eli just ne oksat mitkä edes vähän varjosti mun ikkunaa ja niillä oksilla ne taviokuurnat talvella oli. Samoin mun pihan hiukka epämääräinen puska  on leikattu kokonaan alas. Sen puskan alla siili aina tuhisi ja lyllerteli. Ihan kamalalta kuulosti kun pihassa huusi pikkulinnut, saattoi niiden pesät mennä sen puskan mukana, ainakin punarinnan olen nähnyt siellä viihtyvän. Toivottavasti kaikilla oli poikaset jo maailmalla.

Meille asukkaille ei oltu näistä ilmoitettu mitään, yhtäkkiä vaan ilmestyi heppu raivaussahan kanssa heilumaan.  [:-I] [:-(]

No positiivista päivässä että kampaajalla oli luppoaikaa ja teki aikansa kuluksi mulle kivan kiharakampauksen kun oli leikattu ja värjätty  [:-)]

Sinun puolestasi  [XX]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #23 : 02.07.13 - klo:17:12 »

Marlella onkin melekoinen kenkävarasto, mutta kyllä tuonne vielä yhdet nätit sopii  [:-)]

Ymmärrän hyvin, miltä Zeeneristä tuntui, kun kotipihalle pääsi  [:-(]
Hyvä, että kampaajareissu onnistui hienosti kiharakampauksineen  [:-)]

Hyvä, että Marleenan olo on helpottanut.
Lastenjutulle  :-))
Meilläkin isäntä katselee mielellään, kun hevoset ravistaa kilpaa  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #24 : 02.07.13 - klo:17:21 »

No johan on ollut meininki Zeenerin pihalla. Kurjaa tollanen välinpitämättömyys. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #25 : 02.07.13 - klo:17:59 »

Marlella onkin melekoinen kenkävarasto, mutta kyllä tuonne vielä yhdet nätit sopii  [:-)]

Meinaatkos että siellä ei vilahda yksiäkään nättejä :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #26 : 02.07.13 - klo:18:03 »

Jos minä viime kesänä olin murheissani miljoonakellosta kirvain tähden, niin tänä kesänä olen enemmän kuin onnellinen nimensä mukaisesta "miljoonakellosta", -ainakin toistaiseksi.


Marleeee  :-)). Nättejähän ne on kaikki  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #27 : 02.07.13 - klo:18:50 »


No johan taas!!!
 Siis kuinka se lääkäri nyt kutsuu potilaan luokseen? Ei nimellä? Vaiko näin: "Se herra, jolla on vaikeat peräpukamat. Se rouva, jolla on pahat suonikohjut. Se herra, jolla on alkoholiongelma.

 Eikö tästä kieltämisestä loppua tule? Tai eikö näihin kieltoihin saa jotain järkeä???

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013070217218754_uu.shtml

Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #28 : 02.07.13 - klo:19:10 »

Hömis@ No voi hyvänen aika. Suomessa ollaan nykyään menossa niin metsään että paukkuu.
Pussi päässä terkkarin vastaanotolle. Varmaan kaapukin päälle ettei kukaan vain tunnista vaatteista.
Voi kiesus. Minut kyllä saa tunnistaa jos/kun vastaanotolle menen.
Ihan en kailota ääneen siinä kaikkia tautejani mutta. . . . .järkeä voisi Suomessakin hieman käyttää.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 2.7.2013 - tiistai
« Vastaus #29 : 02.07.13 - klo:19:16 »

 :-)) [:-I] nimellä tuo vielä viime viikolla kutsui. Oottelin jo että "se polovivaivanen tänne ny!"
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.