Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.7 2013 Torstai  (Luettu 376 kertaa)

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 4.7 2013 Torstai
« Vastaus #30 : 04.07.13 - klo:20:41 »

Marleena laittoi hauskan lasten jutun! [:-DD] :-))
Marleenan mansikoille. [:5]

Annulix laittoi kauniin apilakuvan! [:-)]

Nyt män muisti... kaikkee oli... ja mittään en nyt muuta muista, eli luettu on kuitenkin ja mukana eletty. [:-)]


Iltaa jälleen!
Iltapäivällä tosiaankin alkoi pilvistyä ja saatiin vesisadettakin sitten. Tuulta tai tuulen puuskia on ollut. Muuten päivä oli aurinkoinen.
Mittarissa päivän ylin +21,8 astetta ja nyt +15,3 astetta.

Mä olen hirvittävän väsynyt ja iltapalan jo söin, joten nukkumaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 725
  • Lahti
Vs: 4.7 2013 Torstai
« Vastaus #31 : 04.07.13 - klo:21:36 »

Annulixin apilanurmikko toi mieleeni meidän ex huoltomiehen joka leikkasi nurmikon ja aina teki sydämen muotoisen apila-alueen meidän pihaa kaunistamaan. Harmi kun ei ole yhtään kuvaa siitä.

Ai Marleena on jo pakastanut mansikoita. Minä vasta syön niitä. Tänäänkin litran ostin.

Saas nähdä tuleeko ukkonen yöksi, jos on mtv:n sää ennusteisiin uskominen.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 4.7 2013 Torstai
« Vastaus #32 : 05.07.13 - klo:00:02 »

Iltaa Rauman Poroholmasta!  [:-)]
Tultiin tänne sopivasti puoli ysiltä ja päästiin kuulemaan J.Karjalaisen keikka ilmaiseksi! Kuului hyvin tähän Tessun pihalle.
Isä on Rauman sairaalassa; ollut oikeastaan jo tosi pitkään. Eli tultiin tänne isää katsomaan. Hiukan kyllä tekisi mieli hypätä paattiin ja käydä Kuuskajaskarissa tai Kylmäpihlajassa. Mutta onhan meillä pidennetty viikonloppu. Jotain piristystä tähän kyllä kaipaa lisäksi  [:-(]

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 4.7 2013 Torstai
« Vastaus #33 : 05.07.13 - klo:07:17 »

Kaunis apilanurmikko Annulixilla  [:-)] ja Telkkiseltä hyvä idea leikata nurmikkoon muotoja  [:34] Mitähän meitin nurmikonleikkaaja tuumaa kun ehdotan sitä hänelle  :-)) kokeilen kuitenkin.
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab
 

Sivu luotiin 0.273 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.