Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 25.7.2013  (Luettu 252 kertaa)

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Torstai 25.7.2013
« : 25.07.13 - klo:07:13 »

Huomenta,

Viikonloppu lähestyy  [:-)] aamukahvilla olen. Siilit jakselee oikein hyvin. Töihin olisi lähdettävä.
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #1 : 25.07.13 - klo:08:00 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Torstai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]
 
 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #2 : 25.07.13 - klo:08:56 »

Aurinkoista päivää  [:-)] Mittarissa + 18.8 Tänään on mattopyykkipäivä - käy kuntoilusta  [:69]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #3 : 25.07.13 - klo:08:59 »

Huomenta!
Aurinkokin paistaisi, mutta jotain usvaa on edessä. Ehkä se siitä päivän mittaan hälvenee.
Jaakko heittää tänään kylmän kiven veteen. Ei haittaa minua, kun en uimista harrasta.

Kiva, kun Anniinan siilit jakselevat hyvin  [:-)]

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 767
  • Itä-Uusimaa
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #4 : 25.07.13 - klo:09:02 »

Huomenta  [:-)]

18 astetta ja pilvistä, ainaskin toistaiseksi.

Mukavaa torstaita pönttöihin  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #5 : 25.07.13 - klo:09:40 »

Aamua  [:45]
Aurinkoinen aamu ja lämpöäkin jo +18 eli toiveissa saada kesä takaisin  [:-)]
Reissusta palattiin jo tiistaina ja kotihommeleita tehty urakalla. Reissu sujui ihan mukavasti mutta säät eivät tälläkään kertaa suosineet, kylymää ja sateista oli koko ajan  [:-I] [:-I] Palsamien kitkentä meneillään, kun ovat tuohon lähimetsikköön karanneet  [:-(] Viimoisia lomapäiviä vietetään maanantain a kutsuvat sitten taas työt  [:-)] ihan mukavaa on sinne palata  [:-)]
Toiveikasta torstaita toivottelen [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #6 : 25.07.13 - klo:09:49 »

Huomenta.  [:-)]

Aurinkoiselta näyttää, ihan ohutta yläpilveä kenties hiukan.
Kauppa-asioita ohjelmassa, iltapäivästä ei suunnitelmia. Sään mukaan mennään, ulkona oleilua jos....  [:45]

Hienoa kun Anniinan siilivauvoille kuuluu hyvää.   [:-)]

Oikein mukavaa torstaipäivää kaikille !   [:43]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #7 : 25.07.13 - klo:10:17 »

Huomenta!  [:-)]
Pilvistä ja suht viileää. No, en mä siihen helteeseen enää uskonutkaan  [:-/]
Pyykinpesua, auton pakkaamista. Lähdetään huomenna liikkeelle, kun pääsen töistä. Jätetään nuoriso taas tänne ihmettelemään, kun ruoka ei kävelekään kaupasta nokan eteen  [:-DD]

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 739
  • Lahti
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #8 : 25.07.13 - klo:14:16 »

Tostaipäiväätä pöntölle [:-)]

Aamupäivä hupsahti kaupungilla. Käytiin syömässä oikein pitkän kaavan mukaan. Olipa kivaa vaihtelua
tähän vähän ankeaan arkeen. Vatsakin voi vähän paremmin [:-)] ja äitikin on taas ihan entisellään, vaivoineen.

Anniinaan siilelle jaksuja.. [:30] ja tietty hoitajallekin.

Kohta lähden Veran kanssa pikkulenkille ja illalla ystävän luo pitkästä aikaa oloa keventämään.

Hyvää tätä päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #9 : 25.07.13 - klo:15:53 »

Kun ei muista, niin ei muista... Olen kuumeisesti yrittänyt etsiä täältä pöntöltä, kalenterista jne. tietoa, että milloin Unalla oli viimeksi juoksu. Muistan, että se oli jo asuessamme uudessa talossa eli sen on täytynyt olla lokakuun jälkeen, mutta en muista milloin. Kävi jänskättämään, ettei vaan juoksu alkaisi juuri pahimmilleen, kun lähdemme muutaman viikon päästä reissuun ja koirat on menossa kenneliin  [:-I] Toivotaan parasta, pitää joku varapaikka sitten keksiä, jos sattuisi juuri näin kurjasti käymään.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #10 : 25.07.13 - klo:16:34 »

Iltapäivää! [:-)]

Tulihan se ihana kesäsää sieltä sitten takaisin, meillä nyt aurinkoista ja +23 astetta lämmintä, just mulle sopiva sää kun ei oo liian kuuma.
Käytiin lenkillä, perhosia oli paljon liikkeellä, mutta yhtään uutta lajia ei nähty. Sitruunaperhosia kuitenkin valtavasti, nokkosperhosia, metsänokiperhosia, herukkaperhosia ja ainakin yksi loistokultasiipi.
Ja sit tuolla metsätiellä mun niskaan lensi yksi hirvikärpänen :-O [:-/], ei kiva jos niitäkin alkaa jo heinäkuussa lennellä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #11 : 25.07.13 - klo:17:24 »

Tiinalla hirvikärpäsiä. Tääällä taasen lentelee siipimurkkuja  [:67]. Eilen tytär soitti ja sanoi, että lähtisinkö heille kylään. Minä siihen että "ai nyt vai?" Hän vastasi että joo nyt. Heillä on siellä niin kivaa. On paljon siipimuurahaisia. -Sisälläkin.
Hän tietää minun murkkukammoni  :-)). En luvannut mennä.

Kävin tuossa äskettäin kävellen kaupassa. Jalkakäytävillä oli muurahaisia aikas paljon. Kun pääsin kotiin, käveli yksi siivekäs olohuoneen lattialla. Tuli varmaan minun mukanani sisälle. Varmuuden vuoksi panin parvekelasit kiinni  :-))


Telkkiselle mukavaa iltaa. Hyvä kun vatsa voi paremmin.



Toivottavasti Unan juoksut ei tule juuri reissun aikaan.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #12 : 25.07.13 - klo:20:28 »

Iltaa Lapista! Tosi helteisestä sellaisesta. +25 oli Savukoskella kolmen aikaan ku kävimmä sitä jängän rapaa vähän hakemassa pakkaseen. Löytyihän sitä kun vain olis jaksanut tarpoa siellä helteessä. Hiki valui, ihan silmissä karvasteli. Talveksi saatiin hillat, kun vielä oltiin niin ahkeria, että putsattiin ne saman tien pusseihin siellä erämaassa, ei tarvinnut roskia kotiin kantaa.

Thaipoimijoita oli pilvin pimein, lähes joka jängän laidalla. Saalista ei kovin paljon heillekään tullut. Iloisia poimijoita ne olivat, joka kerta piti kättä nostaa kun vastaan tulivat. Kävimmä Lokan tekojärven maisemissa. Olen käynyt siellä joskus 20 vuotta sitten viimeksi ja kyllä oli teitä tehty ristiin rastiin, että eksyä meinas jo autolla. Vuoden 1991 kartalla ei ollut kuin pari tietä. Kännyn gpsissä teitä risteili vähän jokapuolelle.

Kahden päivän ja yhden yön reissu vei kyllä mehut ainakin minusta. Polvi kesti sen minkä kesti. Eilen ei ollut niin kuumaa, jotain +23 iltapäivällä ja yöllä oli +9 astetta, aamulla sitten nousi heti kymmenen jälkeen +23 ja iltapäivällä oli jo +26 auton mittarissa, virallista en tiedä. Paarmat siellä vihuloi, hyttyset ei niinkään haitanneet, no mäkäräiset ja polttiaiset sitten iltasella. Mutta savunuotiolla nekin kaikkosivat kairaan.

Lokan kipsalla nauratin kioskinhoitajaa kyselemällä kylän kaatopaikkaa. Mitä nä sieltä haet...nauroi vain. Merikotkia, sanoin. Paikalliset kalastajat vievät kalanperkuujätteitä sinne ja kotkat käyvät syömässä niitä. No sinnehän me, mutta kaatis oli niin äkkimutkan takana, että emme osanneet oottaakaan sitä vielä kun se ilmestyi eteen ja kotkat ja korpit lensivät heti tiehensä. Vähän harmitti, yhtään kuvaa en saanut. Kotkista en nähnyt kuin vilahduksen, korpit sentään vähän kauemmin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #13 : 25.07.13 - klo:20:51 »

ILtaa. Aamupäivällä ulos ja nyt vasta sisään. Oli tosi lämmin päivä.
Huomenna siskon kanssa Nuuksioon tutustumaan uuteen luontokeskukseen.
Nyt lukasen foorumin kommetteja ja toivotan mukavaa iltaa.

 [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai 25.7.2013
« Vastaus #14 : 25.07.13 - klo:20:58 »

Moikka!

Niitä lentomurkkuja oli juu tänään...ihan yxkax niitä ilmesty ku tyhjästä...olin tulossa tuolta Puottarin rannan suunnasta ni kops kops vaan ku mniitä kopsahti naamanalle ja puserolle ja puseronkauluksesta sisään...ne on jotenkii niin ällöjä...

Liekkö samaa sukua kun se jota olin silloin kauan kauan sitten pelastamassa...samassa paikassa ainakin ja kovin oli tuttavallinen hän...





« Viimeksi muokattu: 25.07.13 - klo:21:05 kirjoittanut Punarinta(Pettirosso) »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.255 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.