Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiirettä piisaa...  (Luettu 606 kertaa)

Luppakorva

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nettimaskotti
    • kennel Goldbird´s
Vs: Kiirettä piisaa...
« Vastaus #30 : 14.11.06 - klo:19:17 »

Pikkuprinssi se vaan paranee ja paranee silmissä.  Törmäily on vähentynyt ihan huikeesti ja
pään muoto on miltei normaali.  Ei enään korkeata otsapengertä, joka todella sai sen näyttämään
vesipäältä.  Silmät vielä vähän pullottaa.
Olen kyllä valmis uhraamaan sen eteen, niin että, jos vain on mahdollista, vien sen vesijumppaan sitten
vähän myöhemmin, jotta se saisi lihaksia luittensa ympärille.  Nythän ei vielä, onko kortisoni vaikuttanut luuston kehitykseen.

Kirjattu
Entinen Mercinikka
Koirat eivät ehkä lisää vuosia elämääni,mutta varmasti lisäävät elämää vuosiini.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 14.11.06 - klo:21:02 »

Onneksi on muitakin samanlaisia.Jokin aika sitten toin kukan itselleni minkä kukkakauppias tuttuni olisi heittänyt roskikseen.Nyt kukkii tosi kauniisti,kukka on kohtalonköynnös,siis sai mahdollisuuden..vähän sivusuuhun meni tämän koira-aiheen.
Luppakorva on kyllä loistokasvattaja,olen sen ennenkin todennut ja maininnut.Kyllä se koiranpennun ostajalle on lottovoitto,kun vielä saa hoitoapua tarvittaessa ja neuvoja mitkä avittavat yhteiseloa vuosikausia.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #32 : 15.11.06 - klo:13:18 »

Voi kun ihanaa kuulla taas uusia hienoja uutisia!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #33 : 16.11.06 - klo:00:00 »

Voi jestas...miult män ihan sydän sykkyrälleen tuota ryhmäkuvaa katsellessa.. :-O [NUT]..miten voi olla koirulit noin kuvauksellesia????????? :-O..Niin kauniita.....
Kirjattu

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.