A
Tässäpä yksi hirsipuusana, edellistä viesteistä innostuneena. Uskon että kaikki me teemme kielioppivirhetä _ I _ E I _ _ I _ _ _ I _ _ _ _ _ _ _ E _ _ E _ _ _
Lainaus käyttäjältä: Pyyhältäjä - 19.08.13 - klo:23:17 Voitaisiinko pitää Jarmon laatimat säännöt, että yksi kirjain, numero, sanan tai koko lauseen arvaus päivässä ja sama osallistuja ei saa olla seuraavana itsensä jälkeen? Joku muu saa sanoa seuraavan kirjaimen tai koko sanan arvauksen. Sopii erinomaisesti
Voitaisiinko pitää Jarmon laatimat säännöt, että yksi kirjain, numero, sanan tai koko lauseen arvaus päivässä ja sama osallistuja ei saa olla seuraavana itsensä jälkeen? Joku muu saa sanoa seuraavan kirjaimen tai koko sanan arvauksen.
Lainaus käyttäjältä: pia58 - 20.08.13 - klo:08:43Lainaus käyttäjältä: Pyyhältäjä - 19.08.13 - klo:23:17 Voitaisiinko pitää Jarmon laatimat säännöt, että yksi kirjain, numero, sanan tai koko lauseen arvaus päivässä ja sama osallistuja ei saa olla seuraavana itsensä jälkeen? Joku muu saa sanoa seuraavan kirjaimen tai koko sanan arvauksen. Sopii erinomaisesti Eipä niin, että minua kiinnostaisi mutta, jos toinen ehdottaa minun sääntöjä ja toinen vastaa "joo" niin miksi ehdottaja sitten ehdottaa erilaisia sääntöjä millä minä yritin arvuutteluja järjestää, ja miksi "joo" vastaaja ei sitten noudata, edes vääriä sääntöjä, mutta leikkikää rauhassa...
Vain yksi kirjain arvaus päivässä (myös numeroita saa arvata) tai vain yksi koko lauseen arvaus päivässä, ei molempia, eikä yksittäisen sanan arvauksia. Ei samalta pönttöläiseltä kahta peräkkäistä arvausta. Jos luulet arvaavasi mitä lukee etkä malta odottaa seuraavaa päivää/omaa vuoroa laita silloin yv:llä arvaus koko lauseesta, en siihen kuitenkaan vastaa onko se oikein vai ei, ennen kuin lause tulee tähän näkyviin. Sääntöjä rikkomalla voit pilata jonkun toisen pönttöläisen jännityksen
Lainaus käyttäjältä: pia58 - 19.08.13 - klo:21:33Tässäpä yksi hirsipuusana, edellistä viesteistä innostuneena. Uskon että kaikki me teemme kielioppivirhetä _ I _ E I N _ I _ _ _ I _ _ _ _ _ _ _ E _ _ E _ _ _
Tässäpä yksi hirsipuusana, edellistä viesteistä innostuneena. Uskon että kaikki me teemme kielioppivirhetä _ I _ E I N _ I _ _ _ I _ _ _ _ _ _ _ E _ _ E _ _ _
Ei se minuakaan haittaa, mutta jos samoista säännöistä oli puhetta... - Leikkikää rauhassa-Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 16.08.13 - klo:08:17 Vain yksi kirjain arvaus päivässä (myös numeroita saa arvata) tai vain yksi koko lauseen arvaus päivässä, ei molempia, eikä yksittäisen sanan arvauksia. Ei samalta pönttöläiseltä kahta peräkkäistä arvausta. Jos luulet arvaavasi mitä lukee etkä malta odottaa seuraavaa päivää/omaa vuoroa laita silloin yv:llä arvaus koko lauseesta, en siihen kuitenkaan vastaa onko se oikein vai ei, ennen kuin lause tulee tähän näkyviin. Sääntöjä rikkomalla voit pilata jonkun toisen pönttöläisen jännityksen Näillä säännöillä minä yritin, ei onnistunut
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 22.08.13 - klo:19:33Ei se minuakaan haittaa, mutta jos samoista säännöistä oli puhetta... - Leikkikää rauhassa-Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 16.08.13 - klo:08:17 Vain yksi kirjain arvaus päivässä Näillä säännöillä minä yritin, ei onnistunut Ei kyllä minä säännöt ymmärsin, vaan en sitä etten noudattanut sääntöjä Missä kohtaa tein sen kohtalokkaan virhee?
Ei se minuakaan haittaa, mutta jos samoista säännöistä oli puhetta... - Leikkikää rauhassa-Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 16.08.13 - klo:08:17 Vain yksi kirjain arvaus päivässä Näillä säännöillä minä yritin, ei onnistunut
Vain yksi kirjain arvaus päivässä
Säännöt menee yksinkertaistettuna niin, että vain YKSI kirjain päivässä ja sama pönttöläinen ei saa laittaa arvausta peräkkäisinä päivinä.Hirsipuu etenee siis vain yhden kirjaimen päivässä!
Lainaus käyttäjältä: pia58 - 22.08.13 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 22.08.13 - klo:19:33Ei se minuakaan haittaa, mutta jos samoista säännöistä oli puhetta... - Leikkikää rauhassa-Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 16.08.13 - klo:08:17 Vain yksi kirjain arvaus päivässä Näillä säännöillä minä yritin, ei onnistunut Ei kyllä minä säännöt ymmärsin, vaan en sitä etten noudattanut sääntöjä Missä kohtaa tein sen kohtalokkaan virhee?Taisi eiliselle tulla parikin kirjainta Lainaus käyttäjältä: Tiina - 22.08.13 - klo:19:24Säännöt menee yksinkertaistettuna niin, että vain YKSI kirjain päivässä ja sama pönttöläinen ei saa laittaa arvausta peräkkäisinä päivinä.Hirsipuu etenee siis vain yhden kirjaimen päivässä!
Tee sitten omat säännöt, äläkä puhu samoista säännöistä