Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 14.9.2013 - Lauantai  (Luettu 567 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 913
  • Säkylä ** älykäS
14.9.2013 - Lauantai
« : 14.09.13 - klo:00:07 »

 [:32]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 913
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #1 : 14.09.13 - klo:01:06 »

 [:32]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #2 : 14.09.13 - klo:07:46 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Leppoista Lauantai - päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän / Viikonlopun Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

  [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #3 : 14.09.13 - klo:07:51 »

Huomenia. Taitaa taas tulla hieno päivä.
Tänään tarkoitus grillailla merenrannassa.
Oikein mukavaa lauantaita [:-)] Nauttikaahan
"kesästä". Nyt kaffeelle ja sitten vielä ylisille.
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #4 : 14.09.13 - klo:08:59 »

Huomenta  keskimaasta  [:-)] Aurinko paistaa pilvettömältä tavaalta ja mittarissa +10.9 Tänään on vuoden suurin koitos - Huurresuunnistus  [:-DD] Hauskaa ja iloista lystinpitoa tiedossa [KIPPIS]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 646
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #5 : 14.09.13 - klo:09:08 »

Huomenta!
Jarmo onkin myöhäiseen (tai aikaiseen) ollut hereillä. Mikä valvottaa? Vielä ei ole edes täysikuu  [:-)]

Taitaa tänäänkin tulla hieno päivä. Nautitaan siitä.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #6 : 14.09.13 - klo:09:11 »

Huomenta  [:-)]

8 astetta ja  [:45] eilen jaksoi  lämpötila vielä kivuta 22 asteeseen. Tästä päivästä
etiäpäin ei taija enää jaksaa.
Jarmo se on kukkunnu yöllä useampaan kertaan  [:-DD]

Mukavaa lauantaita  [:44]

 
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 855
  • ***Keiju***
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #7 : 14.09.13 - klo:09:39 »

Huomenta! [:-)]
Se on sitten sakea sumu taasen.
Mittarissa alin +10,0 ja nyt +12,4 astetta.

Mites nyt, kun pitäis puistella petivaatteet ja on tuo kauhea sumu. [:-I]
Katsotaan nyt, alanko hommaan ollenkaan.

Kaffeeta juon nyt ensin. [:27]

Hyvää lauantaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #8 : 14.09.13 - klo:10:13 »

Huomenta Lapista! Sateisen tuhnuinen sää. Repii vähän joka paikkaa, sen siitä saa, kun unohtaa olevansa enää nuori ja kävelee koko päivän mettiä. Olematon reppukin muka painoi selässä. Ainakin hartiat sanoo tänään niin. Polvi sentään kesti.
Tänään pitäisi pistää selälleen maate auton alle ja laittaa peräkoukku siihen. Mutku se satelee.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #9 : 14.09.13 - klo:10:15 »

Huomenta!  [:-)]
Mä makaan olohuoneen matolla, kun iskias repii kankkua ja kinttua  [:-DD]
No ei kyllä oikeesti naurata. Ollut nää aamut tällä viikolla aika vaikeita. Muutamassa tunnissa helpottaa.

Pasi teki eilen ostoksia tori.fi:ssä. Jennin huoneesta tehtiin kuntoiluhuone.
Monitoimikuntolaite, kuntopyörä, soutulaite, stepperi ja vatsapenkki yhteensä 270€. Muutama kevyt käsipaino hankitaan vielä. Mä joudun töissä nostaan 25-30 kiloisia juttuja ja joka paikka on vuorotellen kipeänä. Tuon kanssa en aio rikkoa itseäni.  [RULES] Lähinnä vastapainoksi rankalle työlle voisi "verrytellä" lihaksia.
Eikä nyt tietenkään olis huono saada tuota venynyttä nahkaa ja löllöjä hiukan kutistumaan  [:-I]

Aika mahtava ilma. Kun vaan alkais olo helpottaa. Tai ehkä parempi potea tässä niin kauan, että Pasi on saanut loput vaaleanpunaiset tapetit revittyä  [:-DD]
Tuskaisten huokausten kanssa tilasin tän iPadin tähän lattialle. Ehkä en kuitenkaan kehtaa tilata toista mukillista kahvia....

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #10 : 14.09.13 - klo:10:58 »

Kuntoilu on hyvää juuri tuollaiselle "raskaiden säkkien" nostelulle. Venyttely ja jumppa sopii myös iskiassärkyyn. Mä olen saanut polven kuntoon juuri jumpalla ja kuntopyörällä. Mutta nuo barefoot-kengät on kyllä auttaneet paljon, jalkapohjista on löytynyt semmoisia lihaksia, joista en ole aiemmin ollut edes tietoinen. Kävely ei kyllä vieläkään ole oikein sujuvaa, olen "oppinut" varomaan oikeaa polvea ja se tekee kävelystä toispuolista linkuttamista, josta pitäisi päästä eroon. Polveen ei käy kipeästi, mutta sitä alitajuisesti varoo. Pitäisi unohtaa vain. Kipu selästä ja lonkasta katosivat kenkien myötä. Istuminen on kaikista pahinta. Se jumittaa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #11 : 14.09.13 - klo:11:15 »

Kuntoilu on hyvää juuri tuollaiselle "raskaiden säkkien" nostelulle. Venyttely ja jumppa sopii myös iskiassärkyyn. Mä olen saanut polven kuntoon juuri jumpalla ja kuntopyörällä. Mutta nuo barefoot-kengät on kyllä auttaneet paljon, jalkapohjista on löytynyt semmoisia lihaksia, joista en ole aiemmin ollut edes tietoinen. Kävely ei kyllä vieläkään ole oikein sujuvaa, olen "oppinut" varomaan oikeaa polvea ja se tekee kävelystä toispuolista linkuttamista, josta pitäisi päästä eroon. Polveen ei käy kipeästi, mutta sitä alitajuisesti varoo. Pitäisi unohtaa vain. Kipu selästä ja lonkasta katosivat kenkien myötä. Istuminen on kaikista pahinta. Se jumittaa.

Istuminen on tosiaan ainakin nyt ihan kauheeta. Vessanpytylle on toki tarpeen vaatiessa pakko istahtaa, mutta muuten ei suju. Kävin kokeilemassa uuden kahvin ja tupakan kanssa pihalla ja palasin tähän lattialle makoilemaan. Olis pitänyt se burana napata heti herätessä, mutta kun tänään ei tarvii lähteä mihinkään, niin ajattelin yrittää selvitä ilman.  [:-(]

Mä kävelen siviilissä niin vähän, että kengillä ei ole merkitystä. Glaglat ollut käytössä koko kesän. Karavaanarireissuilla crocksit. Pasi muuten epähuomiossa tuli isän uurnanlaskuunkin crockseissa. Onneksi ne on hillityn ruskeat....

Jotenkin nyt tuntuu, että osa näistä fyysisistä vaivoista korostuu isän menetyksen takia. Mä yllätän edelleen itseni ajattelemasta, että täytyykin isältä kysyä sitä ja tätä. Ihan kuin mä en haluaisi uskoa, että isä on tosiaan kuollut. Pahin järkytys on ohi ja lähinnä on hirveä ikävä. Nyt olen muutamana yönä nähnyt untakin isästä.  [:´((]

Onneksi viikon päästä alkaa viikon kesäloma, joka päättyy Säkylän miittiin. Aloitetaan varmaan Lahden karavaanimessuilta. Hämeenkyrössä käydään myös.
Toivottavasti fiilikset hiukan paranee. Nyt on jotenkin koko ajan ihan väsyksissäkin.
Silloin vajaat kaksi vuotta sitten Pasin äidin kuoleman jälkeen meillä oli lähtö Goaan uurnanlaskun jälkeisenä päivänä. Me suunnilleen nukuttiin ne kaksi viikkoa Goassa. Pasikin oli ihan valmis nukkuun päikkärit joka päivä.

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #12 : 14.09.13 - klo:11:40 »

Hyvää huomenta!

Tässä pitäisi varmaan pikkusen alkaa pakkailemaan...Parion päivän reissu olisi huomenissa tiedossa.Jotain kivaa pitkästä aikaa...



Kukka serkun mökiltä kesällä kuvattuna!
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 646
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #13 : 14.09.13 - klo:11:45 »

Kaijalle  [:1]. Ajan mittaan ikävä vähän hälvenee ja tilalle tulevat kauniit muistot. Jaksamista suruaikana!
Toipumista myöskin issiaskivusta.
Kaikille muillekin sairastaville paranemista ja parempaa oloa!


Voi mahoton kun Punis laittoi hienon kuvan. Hento lila tummaa taustaa vasten on upea yhdistelmä  [:5]
Mukavaa reissua!  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 14.9.2013 - Lauantai
« Vastaus #14 : 14.09.13 - klo:14:01 »

Kiitti Mesis!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.282 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.