kuntopyörä
Kuntopyörällä ajaminen on yhtä ikävää kun oikealla pyörällä,
mutta toivotaan että pyörällä olisi käyttöä edes yhtä paljon
mitä oikealla pyörällä on ollut...
Jarmo kettuilee!
Oli muuten noloa, kun Valion intranetin päivän kysymyksenä oli just, että onko fillarissasi valot, enkä mä tiennyt....
Mä en nyt paljoa uskalla tehdä mitään ylimääräistä, ettei tuo iskias menis ainakaan pahemmaksi. Mutta pakkohan se oli hiukan kokeilla monitoimikonetta, kun Pasi sai vaijerit viritettyä...
siis siinä vaiheessa, kun uskalsin istua siihen. Aamulla en uskaltanut ajatellakaan. Kuntopyörää kokeilin myös taas ja se tuntuu kyllä mukavammalta kuin yksikään aiemmin tavatuista. Energetic ct-390. Pulssimittarikin on. Pitää vaan nyt olla varovainen, että pääsee töihin maanantaina.
Ollaan tehty "syyshuoltoa". Ilmanvaihtokoneistoon laitettu talvikennot ja suodattimet putsattu. Keskuspölynimurin säiliö tyhjennetty ja suodatin vaihdettu. Takkahuone ja viereinen varasto imuroitu niin, että kaikki tavarat siirrettiin tieltä pois. Pehmusteet ja lampaantaljat kävivät ulkona tuulettumassa. Kuunneltiin samalla Pelle Miljoonan ja Rockersin levyä vuodelta 2003. Pasi ei edes tiennyt, että meillä on sellainen levy. Olen varmaan ostanut sille joululahjaksi joskus?
Seuraavaksi ruoanlaittoa!