Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelastetaan Pönttölä!  (Luettu 541 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Pelastetaan Pönttölä!
« : 29.11.13 - klo:17:10 »

Monet ovat haikailleet sen entisen niin vireän ja mukavan Pönttölän perään. Itsekin olen kaivannut sitä - tuntuu, että nykyisellään täällä on hiukan nuukahtanut tunnelma.

Mutta: koetetaankos jokainen osaltamme saada uutta virkeyttä kehiin.

Mitäs  mieltä olette - onnistummeko?
 [:-)] [:-)] [:-)] [KIPPIS]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Pelastetaan Pönttölä!
« Vastaus #1 : 29.11.13 - klo:18:46 »

Niinpä. Leikittävä lähti (sus). Muutenkin on vitsit vähissä. Äänestystulosten manikulointi-mahdollisuus hämmästyttää minua. Ei kai ole ihme jos kiinnostus hiipuu.
Mitäpä tarkoitat? Alkoi kiinnostaa  [:-)]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 29.11.13 - klo:19:19 »

Mieluusti osallistun pelastustalkoihin näillä avuilla joita omaan. En ole mikään järjen jättiläinen eli kilpailujen järjestäjä enkä himo osallistujakaan, mutta jos johonkin pystyn vaikuttamaan teen sen ilomielin.

Niinpä. Leikittävä lähti (sus). Muutenkin on vitsit vähissä. Äänestystulosten manikulointi-mahdollisuus hämmästyttää minua. Ei kai ole ihme jos kiinnostus hiipuu.
Mitäpä tarkoitat? Alkoi kiinnostaa  [:-)]

Tätä minäkin jäin ihmettelemään, kuka,mitä ja häh....
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 29.11.13 - klo:19:28 »

En minäkään ymmärtänyt, mutta haluaisin tietää  [:-)]

Ihan kiva piristys tulee joulukalenterista. Täytyy miettiä viikonloppuna mitä voisi järjestää.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 29.11.13 - klo:19:46 »

Eikä tämä pönttölän "kuivuminen" mistään kilpailuista tai niiden tulosten manipuloinnista johdu, (en minäkään kyllä ymmärtänyt mitä Pilvi tarkoitti), porukka on vaan pikkuhiljaa eri syistä vähentynyt ja uusia ei ole tullut mukaan miesmuistiin. Muutamat sitten yrittää pitää parhaansa mukaan jotain keskustelua yllä, mutta eihän sitä tosiaankaan kenelläkään riitä jotain uutta sanottavaa jokaiselle päivälle ja sitten sitä aletaan toistaa itseämme.

Mutta taas tsempataan koska olisihan se harmi jos tämä pönttölä kokonaan loppuisi. Mutta ei anneta sen tapahtua, eihän.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #5 : 29.11.13 - klo:19:56 »

Samaa mieltä Tiinan kanssa... Väkeä kaivattaisiin lisää/takaisin, mutta sehän on tietenkin jokaisen oma asia. Me jotka ollaan pysytty voidaan vain toivoa innostsusta taas ja itse tsempata itseämme.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #6 : 29.11.13 - klo:20:29 »

Kyllä tämä Pönttölä on niin hieno asia, että halua olisi pitää tätä toimintaa yllä. [KIPPIS]

Itsekin olen toisinaan laiska kirjoittamaan (sairasteluni ja siitä väsymisen takia) ja sitten tulee vain toistettua itseään, että olisi edes jotain kirjoittamista tänne. [NUT]
Mutta kait sekin on parempi, kuin olla kirjoittamatta lainkaan. Tarkoitan tätä nyt omalta kohdalta ja kirjoittamistani päivänketjuihin. [:-)]

Harmillistahan se on, että porukat ovat vähentyneet täällä, mutta hyvä tosiaan olisi jos me jäljellä olevat koittaisimme olla täällä mukana tietysti omien mahdollisuuksien mukaan. [:-)]

...Jatkan myöhemmin, jos jotain tulee vielä mieleen.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #7 : 29.11.13 - klo:20:29 »

Äänestystulosten manikulointi-mahdollisuus hämmästyttää minua.

okei, olen vaan saanut tämmöstä tietoa. Taidan olla vedettävissä tässäkin. Pyrikseltä voi kans kysellä. :)

Ei varsin pysty manipuloimaan, mutta jos äänestys on laitettu niin, että tulokset näkyy, kun on itse jo äänestänyt, voi vinkata vaikka kaverille, että se-ja-se on nyt johdossa tms ja sitä kautta vaikuttaa. Mutta aika kaukaa haettua? Mikä äänestys olisi niin tärkeä?

Alueen valvoja pystyy nollaamaan äänestyksen kokonaan, mutta sitä ei pysty tekemään salassa!

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 29.11.13 - klo:20:37 »

Eihän minullekaan paljon mitään tapahdu kun työelämä ajat on ohi. On äidin hoitoa ja Veran kanssa lenkkeilyä
että aika köyhää kerrottavaa, mutta kun se on minun arkea siitä kirjoitan ja joku siihen jonkun kommentin heittää se on ihan jees tai on heittämättä, sekään ei minua mietitytä. Olen yksi joukosta ja se riittäköön minulle ja toivottavasti teille muillekin. :-)) [:-)]

Olen niin kauan mukana kun kunto sallii, siis  terveys. Ja jos pönttölä pystyssä pysyy, tai uskon ja toivon, että pysyy. [:72] [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #9 : 29.11.13 - klo:20:43 »

Tuota pönttölän pystyssä pysymistä olen itsekin miettinyt ja toivonut, että tämä säilyy. [:-)]

Nytkin on ihmetyttänyt tuo foorumin kello, kun käy omia aikojaan, että mitä sille on tapahtunut ja onko tämä foorumi sammumassa. [:-I]
Toivottavasti ei kuitenkaan tämä lopahda. [:-)]

Lisään vielä tähän, että kaikkien kirjoitukset kyllä kiinnostavat minua, vaikka ei aina jaksa/muista kommentoida. Tämä Telkkisen viestiin liittyen.
Toisinaan sitten illalla nukkumaan mennessä muistaa jonkin asian, että ai niin, siihenhän mun pitikin kommentoida. -Ett tämä sama pää kesät talvet. [:-DD] :-))
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo:20:49 kirjoittanut Deb »
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #10 : 29.11.13 - klo:20:50 »

Sitten se pitää kertoa niin että muutkin tajuaa, että voidaan korjata asia tai estää sellainen... muuten mikään ei voi muuttua...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #11 : 29.11.13 - klo:21:00 »

Musta tuntuu aika keljulta, että Pyriksen nimi mainittiin tällaisessa yhteydessä  [:-(]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 29.11.13 - klo:21:10 »

Mulla ei ole aavistustakaan mistä on kyse. En ole osallistunut Pönttölän kuvakisoihin vuoteen ja äänestyksiä hoitelivat aivan muut kuin minä. Tein ainoastaan kuvakoosteet.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 29.11.13 - klo:21:15 »

Musta tuntuu aika keljulta, että Pyriksen nimi mainittiin tällaisessa yhteydessä  [:-(]

Niin minustakin.  [:-//]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #14 : 29.11.13 - klo:21:16 »

Ja kurjaa että viestejä poistellaan väistä...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.