Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai, 3. joulukuuta 2013  (Luettu 342 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 716
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #45 : 03.12.13 - klo:21:08 »

[:-)] :-)) Susun huumoria tämä pönttö on kaivannut [:-)] ja nyt sitä saa ihan kuin joululahjaksi. [:5]
Näin on  [:-)] [:-)]

Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 859
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #46 : 03.12.13 - klo:21:32 »

 :-)) Ihania juttuja ja Susun kuvat loistavia ja jutut myös.

Mesis laittoi kanssa kauniin kuvan! [:-)]

Kaikki olen lukenut ja mukana nauttinut teidän jutustelusta, että kiitos siitä. [:30] [:-)]

Pilvi [:30]


Se oli aurinkoistakin, vaikka pilviäkin oli sekä kohtalaista tuulta.
Mittarissa päivän ylin +3,4 ja nyt -1,6 astetta.

Asioita on tässä hoideltu päivällä ja sen muuta ja nyt väsyttää, että nukkumaan on mentävä.

Hyvää yötä kaikille!    [:54]   [:75]

Kello on nyt 20:53
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 716
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #47 : 03.12.13 - klo:21:39 »

Kiitos Telkkinen ja Deb kuvani kommentoinnista  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 838
  • Lahti
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #48 : 03.12.13 - klo:21:42 »

Anteeksi pönttökansa.
Mulla palo pinna perjantaina, olen siitä pahoillani.
Mulle voi laittaa yv:tä myös.

Pilville [:5] Kerrankos sitä sattuu, että käämit kärähtää.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #49 : 03.12.13 - klo:21:44 »

Olin viikonlopun pois, enkä tiijjä mistä ootta riielleet... mutta hyvä että ootta sopinheet. [KIPPIS]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #50 : 03.12.13 - klo:22:36 »

Päivä mennä hurahti, jaa mitäkö tein. Kävin asioilla, viimosen työpaikkani (kehitysvammaisten toimintakeskus) joulumyyjäisissä ja kaupassa ja sitten sitä virkkausta tietty. Mulla on hirvee ikävä asiakkaita siellä toimarilla, sydän meinaa särkyä, kun heidät nään. Muutaman kerran koiran kanssa lenkillä ja siinä se taisi melkein ollakin.
Kirjattu

Hömö

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 418
    • blogi
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #51 : 04.12.13 - klo:00:27 »

Kävimme Kehitysvammaviikon merkeissä tänään lasten kanssa vierailulla uudessa naapurissamme, Tuusulan toimintakeskuksessa. Lapset saivat musisoida, askarrella, jumpata ja leikkiä näiden kehitysvammaisten ohjauksessa. Toimintakeskuslaiset olivat itse suunnitelleet kaikki ohjelmat, ja ohjaajat olivat vain taustavoimana. Retki olikin aikamoisen vaikuttava elämys, josta uskon riittävän sulateltavaa ja keskusteltavaa pitkiksi ajoiksi. 

Joulun tunnelmat alkavat hiipiä kovasti mieleen, ja askartelupajat olen perustanut sekä töissä eskareille, että itselleni täällä kotona. Joulukalenterini luukut aukeavat tänäkin vuonna blogissani, ja siinäkin riittää puuhaa, kun ottaa huomioon vähäisen vapaa-aikani. Mutta tällaiselle joulua rakastavalle ihmiselle nämä jouluvalmistelut eivät ole taakka vaan ilo. Ja sitäpaitsi tuleehan se joulu kuitenkin, ihan hössöttämättäkin. Jouluvalmisteluissa on lasten kanssa kuitenkin aivan erityistä taikaa. <3
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #52 : 04.12.13 - klo:00:31 »

Tähän taas kerran kertaan tuon Facebookissakin muistutukseni:

Tätä asiaa nyt kyllä vieläkin jankutan! Heijastin pitää olla - eikä niitä riitä edes yksi - niitä on oltava jokaiseen kulmaan.
 Itselle kävi tämä sama, autoilija sanoi että hän ei nähnyt - minulla oli heijastimia hihansuissa, käsilaukussa ja kauppakassissa. Ehkä edelläni menneellä pojalla ei ollut kuin yksi heikko - sen takia hän jäikin auton tönäisemäksi. Muistakaa : HEIJASTIMIA ja sitten vielä vaikka taskulamppu

Kun kerran jouduin tuohon tilanteeseen  ja parin viikon kuluttua samalla paikalla suojatiellä joku sai surmansa - siksi jaksan jankuttaa!!!! Muistakaa heijastimet ja kunnolliset sellaiset. Ei mitään lelujuttuja vaan oikein kunnolliset ja näkyvät.

Ja se taskulamppu, sen puolesta nyt jaksan puhua - se herättää huomiota paremmin ja varmemmin!

Muistakaa olla varovaisia ! Kun itse on joutunut kerran tuollaiseen tilanteeseen, niin ei sitä jaksa olla muistuttamatta!

OLKAA LIIANKIN VAROVAISIA!
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #53 : 04.12.13 - klo:07:03 »

Kävimme Kehitysvammaviikon merkeissä tänään lasten kanssa vierailulla uudessa naapurissamme, Tuusulan toimintakeskuksessa. Lapset saivat musisoida, askarrella, jumpata ja leikkiä näiden kehitysvammaisten ohjauksessa. Toimintakeskuslaiset olivat itse suunnitelleet kaikki ohjelmat, ja ohjaajat olivat vain taustavoimana. Retki olikin aikamoisen vaikuttava elämys, josta uskon riittävän sulateltavaa ja keskusteltavaa pitkiksi ajoiksi. 

Voin kuvitella, että tuo on ollut koskettava elämys. Hyöty ja huvi on varmasti molemminpuolinen. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 716
Vs: Tiistai, 3. joulukuuta 2013
« Vastaus #54 : 04.12.13 - klo:10:10 »

Hömöllä ja lapsilla on kyllä ollut mieleenjäävä vierailu.

Heijastimista, että itsellä ei kyllä ole, mutta en pimeällä liikukaan.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.312 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.