Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.11 Isänpäivä  (Luettu 719 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 12.11 Isänpäivä
« Vastaus #30 : 12.11.06 - klo:15:52 »

Nonniin, nyt se koiran ulvonta ja haukkuminen alkoi taas siellä naapuri rapussa. Se on niin että jotkut koirat taitavat olla jatkuvasti seurankipeitä ja silloin on löydettävä sopiva paikka koiralle. Tuo asukas on kokopäivä duunissa ja koira sietää yksioloa jonkin aikaa kunnes ikävä saa otteen siitä ja ulvonta alkaa hennolla ulinalla koventuen sitten haukkumiseksi ja kovaksi ulvonnaksi. Mä en jaksa mennä kertomaan siitä, tehkööt se lähinaapurit. Laitan TV:n päälle [:-)]
« Viimeksi muokattu: 12.11.06 - klo:15:55 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #31 : 12.11.06 - klo:16:04 »

Kuulostaa kyllä tosiaan häiritsevältä, jos se siis ulvoo jatkuvasti. Varmaan joku menee sanomaan tosta ulinasta. Mimmonen koirahan se on? Kyllä tommonen on korjattavissa jos omistaja haluu jotain tehdä. Koiralle joku 7-8 tuntia yksin on kyllä liikaa! Mua säälittää se koira! [:-(]

Ai niin ja Marlekin säälittää  :-)) !
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 12.11.06 - klo:16:26 »

Koira ei ole pieni pentu vaan jo isoksi kasvanut keskikokoinen hiukan pystykorvaa isompi. Neito joka koiran otti on aikuinen hänkin. Perheessä on ollut koira, siis äitinsä kotona. Taitaa olla mananmailla kun ei ole enää näkynyt sitä [:-I] Kenties ajattelee että koira tottuisi aikanaan yksin oloon mutta naapurit eivät ehkä totu sen totutteluun. Jos nään koiran omistajaa niin silloin kylllä mainitsen asiasta [:-)] Siis luulen että ulvova koira on hänen. Seinänaapurinsa kyllä mainitsi että siellä on koira. Koiraakin käy sääli [:-(]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #33 : 12.11.06 - klo:16:34 »

Sunnuntai-iltapäivää ja hyvää isänpäivää !!
Töistä kotiin palattu ja jälkipolvea odotellaan isänpäiväpäivälliselle!
Räntää hieman satelee ja lämmintä/pakkasta+-0.
Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille!! [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #34 : 12.11.06 - klo:17:43 »

Terveisiä puolentoista tunnin happihyppelyltä  [:70] Oli mukava ilma kävellä hiljakseen lumisateen hiljaa sadellessa taivaalta.Nyt kahvi tippumassa,päiväkahvin aika on vähän myöhässä tänään.

Kaarin,tuo Jarmon idea sairaalan osastolle soittamisesta on hyvä keino saada tietää,mitä sinne pitää ottaa  kotoa mukaansa.

Pikkupakkasta -3.3 astetta täällä tällä hetkellä ja heikkoa lumisadetta.Rattoisaa illan jatkoa joka pönttöön.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #35 : 12.11.06 - klo:17:50 »

Ei täällä tartte omia lääkkeitä viedä, riittää reseptit, kyllä sairaala antaa tarvittavat lääkkeet. Ja tokihan voi viedä oman yöpuvun ja aamutakin, mut ei sekään oo tarpeen, sairaalan ihastuttavat kledjut vaan päälle ja sänkyyn.  [:-)]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #36 : 12.11.06 - klo:18:26 »

Sitä ulvovaa koiraa voisi yrittää rauhoitella vaikka sellaisella vehkeellä mikä laitetaan pistorasiaan ja mikä vapauttaa turvallisuusferomoneja. Tuttavan koiralla ja kissoilla toimi erinomaisesti. En nimeä muista kun en ole itse tarvinnut...  [;-)]

Isänpäivää en ole viettänyt aikapäiviin, kun en juurikaan ole ollut isäni kanssa tekemisissä... pitäisköhän laittaa vähän sähköpostia. Ei olla ikinä virallisesti asuttu samassa osoitteessa, siinä se. En silti mitenkään erityisesti muista kaivanneeni isää, sen verran hyviä mieshahmoja ollut lähipiirissä.

Nyt on väsy. Taidan yrittää mennä aikaisin nukkumaan, kaksi päivää tuli valvottua melkein putkeen siellä tapahtumassa... Ja siellä oli kolme mitä lutusinta pikkuvauvaa! Vauvakuumepöpöjä! Kuume nousee!  :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #37 : 12.11.06 - klo:19:08 »

Ei täällä tartte omia lääkkeitä viedä, riittää reseptit, kyllä sairaala antaa tarvittavat lääkkeet. Ja tokihan voi viedä oman yöpuvun ja aamutakin, mut ei sekään oo tarpeen, sairaalan ihastuttavat kledjut vaan päälle ja sänkyyn.  [:-)]

Samoin on omalla kohdallanikin ollut; lääkkeet on tarjottu talon puolesta, kunhan tietää lääkityksensä, ja noi vaatteet ja tossut ovat olleet mieluisia, ikäänkuin sulautuisi heti joukkoon. Toivotaan jotta peti on sopiva, eikä hiostavia muoveja ole tyynyn suojina, eikä kuorssaavia huonekavereita.
Jos ei pysty kävelemään sapuskat tuodaan valmiina petiin  [:-)]

Olen ollut usein sairaalassa ja mennessäni ajatellut meneväni täysihoitoon. Eipä siinä voi itse paljon vaikuttaa mitä siellä sairaalan sisällä lääkärit päättävät tehdä.

[:72]    Kaarinille ja Lisalle myönteistä sairaalareissua  [:72]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 12.11.06 - klo:20:25 »

Sitä ulvovaa koiraa voisi yrittää rauhoitella vaikka sellaisella vehkeellä mikä laitetaan pistorasiaan ja mikä vapauttaa turvallisuusferomoneja. Tuttavan koiralla ja kissoilla toimi erinomaisesti. En nimeä muista kun en ole itse tarvinnut...  [;-)]

Koiran omistaja tuli kotiin ja kun meni parvekkeeni ohi niin pysäytin hänet ja kerroin koiran "itkemisestä" . Hän ajatteli että ulvoja oli naapurin koira. Kerroin että koira oli lomahoidossa ja ei ole enää siellä. Hän kertoi että koiralla on haukkupanta. Mä sitten siihen että ne ei aina ole onnistuneita hankintoja ja että eivät tehoa kaikkiin koiriin. Voivoi..lisäsin sitten että "en millään pahalla" vaan halusin hänen tietävän [:-(] Nää on kurjia juttuja sanoa mutta parempi että omistaja tietää jotta voi kokeilla jotakin muuta keinoa. En todella halua että olisi pakko luopua koirasta mutta...

Mä en tykkää tuosta Ainstainin äänestä, täytyy vaihtaa kanavaa [:-I] Ohjelma on muuten  katsottava [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #39 : 12.11.06 - klo:20:54 »

nyt -0,7 ulkona. Päivällä tuli paikasta riippuen nollasta muutamaan senttiin märkää lunta ja se kun tarttuu liukkaan hiekkatien pintaan on pitoa paljon enemmin kuin liukkaalla jäällä ilman hiekkaa
joten aamulla taas varmaankin  [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #40 : 12.11.06 - klo:20:57 »

Säätiedotus lLupasi jo lämminta ja sateita, saa nähdä vieläkö ehtii kukkasipulit istuttamaan, puhumattakaan muista jäätyneistä pihahommista   [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #41 : 12.11.06 - klo:20:59 »

Iltaa! Täällä sitten koko päivän heikkoa lumisadetta ja pikkupakkasta. Ei päivällä enää kovin kylmä ollutkaan ja ylin lukema -2,5 astetta, mutta nyt -4,8 astetta.

Tämäkin Isänpäivä Sunnuntai kääntynyt niin iltaan, että kohta ihan mentävä nukkumaan. Jos hetken jaksan vielä lukea. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 12.11.06 - klo:21:15 »

Isänpäivä-iltaa!

"Kivaa" kun tulee kotiin ja alkaa selailla sivuja niin tietokone kaatuu siniseen ruutuun  [:-(]
Resetoinnin jälkeen kaikki tuntuu taas pelaavan hyvin, sen verran pakko kehua uutta Firefox 2  selainta, että tämän istunnon palautustoiminto on kätevä, nytkin kun sai koneen käyntiin ja käynnisti selaimen pääsi suoraan sille Pönttöfoorumin sivulle jolla oli kun kone kaatui  :-))

Ulkona -0.3 pakkasta, suolaamattomat asfalttitiet aika liukkaita ja suolatuilla lentää suolavesi  [:-(]

Kirjattu

Erkki K

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 12.11.06 - klo:21:29 »

Kiitokset meidän kaikkien isien puolesta onnitteluista  [:-)]!]Minulla oli nyt ensimmäinen Isänpäivä ilman isää. [:´(]
« Viimeksi muokattu: 12.11.06 - klo:21:35 kirjoittanut Erkki K »
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #44 : 12.11.06 - klo:21:34 »

Nyt kyllä on silmät ristissä  [NUT]. Olen kutonut ja kutonut. Melkein tuli valmista, mutta huomenna se toivottavasti esittäytyy täällä.
Minä menetin isäni jo neljäkymmentä vuotta sitten, mutta elää muistoissa sydämen sopukassa.
Levollisia unia kaikille ja huomenna on taas uusi päivä.
Lisalle  ja Kaarinille lämpimiä ajatuksia!
Kirjattu

Sivu luotiin 0.211 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.