Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.1.2014 - Torstai  (Luettu 431 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.1.2014 - Torstai
« Vastaus #15 : 09.01.14 - klo:13:26 »

[:24] [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 09.01.14 - klo:14:55 »

Päivää. Maalaamo aloitti toimintansa tauon jälkeen. Telkkiselle tsemppauksia ja Veralle mahdollisemman nopeasti apuja!  Turha ootella revonhäntien näkymistä täälläkään on niin pilvinen  taivas ainakin nyt. Ja toivottavasti Kaija saat apua fyssarilta.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 09.01.14 - klo:15:20 »

Kiitos ystävät tsempeistänne. Käyn kyllä tosi isoilla kierroksilla silloin kun Vera tai kuka tahansa on kipeinä eikä tiedä miten auttaa.
Lääkäri tutki Veran ultrasi mahan, kohdun ja tutki koiran anaalit ym. mitä nyt keksi tutkia. Verikokeet ok. eikä lämpöä ollut. Diagnoosi oli vatsakatarri, mistä sitten on tullut yhtäkkiä. Nyt on lääkitys päällä ja jos ei näistä ole apua, lääkäri päivystää viikonloppuna, eli käännymme hänen puoleensa uudemman kerran. Huhhuh...tuntuu, että tämä on tähän elämäntilanteeseen jo ihan liikaa. Kaiken muun mielipahan lisäksi.  [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #18 : 09.01.14 - klo:15:29 »

Huh, hyvä että ei pahempaa Veralla, rapsut hälle!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 09.01.14 - klo:15:32 »

Kiitos mese [:-)]  tuossa tyttö kyyhöttää matolla ja on vielä sen oloinen, että ei ole hyvä olla.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 09.01.14 - klo:16:02 »

Voi pientä Veruskaa. Ihan tuli paha olo minullekin kun luin Telkkisen viestejä. Toivotaan Veralle oikein pikaista paranemista ja Telkkiselle sekä puolisolleen jaksamista. Ei kai Vera ole löytänyt mitään pahaa suuhunpantavaa lenkillä ollessa?

Anniinan Aidalle myös pikaista paranemista. On se niin kurjaa kun lemmikit sairastuu  [:-(]. -Ja miksi ne kivut tulevat usein illalla tai yöllä, kun ei ole heti apua saatavilla.
Kun Telkkinen aiemmin kertoi, että Vera ei voi istua ja vapisee, niin minulle tuli heti mieleeni oma Ellabeagle, jolla sitten todettiin märkäkkohtu. Samanlaiset olivat oireet. Onneksi ei Veralla sellaista ollut, mutta kurjalta tuntuu tuo katarrikin.

Nyt en muista mihin muuhun minun piti kommentoida, mutta eiköhän nuo ollut tärkeimmät.

Palapelin teen, kunhan saan koneen kunnolla toimimaan, kun avasin vasta äskettäin ekaa kertaa tänään. Olen taas siivoillut kaappeja.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 09.01.14 - klo:16:33 »

Siskon tipsulla on sellainen vaiva silmissä että niihin tulee haava. Pitää silmäluomea kiinni joten on helppo huomata. Kuulemma rodulle ominainen kiusa. Onneksi siihen saa lääkettä mutta varmaan tuntuu karseelta.
Anniinan Aidalle puhalluksia tassuun  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 09.01.14 - klo:16:33 »

Mesis kiitos sinullekin myötäelostasi.  Ei ole Vera oma itsensä ollenkaan. Istuu ja kyhjöttää, ei hyppää sänkyyn kuten muuten tekisi. Saa nähdä tuleeko huomenna uusi lääkärireissu.  [:-(]  olen tosi suruissani toisen pienen puolesta.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 09.01.14 - klo:16:41 »

H U O M E N T A

Aamu valkenemassa. Näyttäisi siltä että pilvet rakoilisivat ja harmauteenkin saataisiin vähän valaistusta. No, jää nähtäväksi.

Voi sitä Otsoa. ♥ Jospa ois halunnut äidin mukana töihin.  :-))

Olipas söpö, ja kivat palat  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 09.01.14 - klo:16:42 »

Mesis kiitos sinullekin myötäelostasi.  Ei ole Vera oma itsensä ollenkaan. Istuu ja kyhjöttää, ei hyppää sänkyyn kuten muuten tekisi. Saa nähdä tuleeko huomenna uusi lääkärireissu.  [:-(]  olen tosi suruissani toisen pienen puolesta.
Teille kummallekin  [:1] [:30]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 09.01.14 - klo:16:43 »

[:-)] kiitos.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 09.01.14 - klo:16:57 »

Kestää varmaan jonkin aikaa ennen kuin lääke tehoaa mutta toivotaan että pian.

Vihdoinkin kotona. Lähdin jo klo 12.00. Mulla on kolme Taigalyhtyä. Öljysäiliö
alkaa olla kohta tyhjä. Katsoin netistä jälleen myyjiä. Prisma oli yksi sellainen
joten sinne, itiksen Prismaan. Hukka reissu. Sitten Cittariin ja sieltä löysin yhden.
Ostin sen pois. On ne lyhdyt niin kätsiä ja turvallisia. Jos kaatuu, sammuu samantien.
Mä heräsin aamulla kovaan päänsärkyyn. Mä napostelin eilen illalla Polly-suklaata.
Oiskohan siinä syyllinen? No, koko päivän on jomottanut enemmän ja vähemmän.
Nyt enemmän. Otin 2 pilleriä josko auttais. kun menee selälleen sohvalle niin
aikalailla takoo. Onneksi ei usein niin kuin nuorena teki. Olen migreenisukua.
Pyykki pyörii koneessa.
Tälviisiitäällä [:-)]

ps. Älypuhelimiin saa nyt ilmaisen Spotifyn. Joitakin mainoksia saattaa tulla väliin.
     Voi kerätä itselleen kirjaston lempimusaa. Mulla on Mäkillä 686 raitaa  [NUT]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 09.01.14 - klo:17:13 »

Päänsärylle paranemista!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 09.01.14 - klo:19:09 »

Toivottavasti veran lääkkeet puree nopeasti. Marlen päänsärylle paranemiset. Kiitokset Aidan toivotuksista. 
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 09.01.14 - klo:19:15 »

Mitenkä Veran vointi on? Onko yhtään paranemaan päin?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.072 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.