Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.1.2014 - Torstai  (Luettu 432 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 9.1.2014 - Torstai
« Vastaus #30 : 09.01.14 - klo:19:21 »

Ehtoota  [:45]
Voi teitin koiria Vera ja Aida, molemmille paranemisrapsutuksia toivotetaan täältäkin  [:24]
Sateinen harmaa-sumuinen päivä ollut tänäänkin, +4 näyttää ulkomittari  [:-I] aamulla oli kaikki eiliset lumet jo kadonneet. No josko viikonlopun aikana tilanne korjaantuisi pakkasen ja talven puolelle, i hope so  [:-)] Kiireet työrintamallakin jatkuvat edelleen, tuntuu että ei rytmiä työntekoon meinaa löytyä lainkaan, ei pitäis olla lainkaan lomalla niin asiat rullaisivat helpommin  :-))
Hyvä että Kaijakin saanut apua selkävaivaan, toivotaan että vaiva alkaa pikkuhiljaa helpottamaan  [:-)]
Leppoisaa illan jatkoa toivottelen kaikille  [:46]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #31 : 09.01.14 - klo:19:48 »

Ikäviä ovat nämä lemmikkien sairastelut.

Meilläkin on pari päivää sitten ollut jo aikamoinen tunnelma. Reino Reppuhousu  sairastui, meni kirjoituspöydän alle piiloon potemaan, katseli sieltä surullisin silmin, ei tullut pois, ei maistunut ruoka - ei mikään.
Minä jo mietin, että aamulla sitten lääkärille.

No, asia selvisi: Reinolta oli tullut kakka housuun - sitä oli sitten takertunut turkkiin ja liimautunut sinne. Säästän teidät yksityiskohtaisemmalta kuvaukselta, mutta nyt on pylly pyyhitty ja tilanne rauhoittunut.

Oli vaan niin karsea olo, koska Reino Reppuhousulla on jo ikääkin hiukka - elämä on ollut joskus aika ankaraa hänellä ja nyt sitten sattui tällainen vahinko. Onneksi tilanne on nyt hallinnassa ja haleja hän on käynyt kerjäämässä ja nukkumassa minun sängyssäni. Siis: loppu hyvin kaikki hyvin.
 [:-)]
« Viimeksi muokattu: 09.01.14 - klo:19:55 kirjoittanut Rouva Hömötiainen »
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #32 : 09.01.14 - klo:21:02 »

Sairastaville eläimille paranemisrapsuja ja jaksuja omistajille!

Sairastaville pönttöläisille paranemista ja tsemppiä!

Sumuinen päivä oli tänäänkin.
Mittarissa päivän ylin +2,4 ja nyt +0,9 astetta.

Se on nyt mentävä nukkumaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 09.01.14 - klo:21:40 »

Kiitos ystävät.  [:-)]  Vera on edelleenkin veto pois, ja niin on minultakin. Että nyt podemme molemmat.
Saa nähdä mitä yö tuo tullessaan. Täällä kun ei saa kun viikonloppu öinä apua lääkäriltä. Surullinen olen [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 09.01.14 - klo:21:52 »

Toivotaan että yö menee hyvin -teillä molemmilla  [:30]

Onneksi Reino Reppuhousun asia ei ollut tuon pahempi ja kaikki selvisi  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 10.01.14 - klo:11:02 »

Kiva kuulla, että Reino Reppuhousu on kuntoutunut eli vähän niinkuin säikähdyksellä pääsitte. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.