Tuli valvottua kolmeen asti viime yönä aivan omasta tahdosta ja heräsin jo kahdeksalta kahville ja katsomaan, kun täysikuu laskeutui metsän taakse ja jonkin ajan päästä aurinko nousi muodostaen taivaalle hienon valopylvään. Otin kuviakin siitä halopylväästä, mutta edelleenkään en osaa liittää kuvia tänne, vaikka vähän olen yrittänyt harjoitella. En tajua, missä kohtaa teen väärin.
Kuitenkin, hieno ja aurinkoinen pakkaspäivä on alkanut. Aamulla oli -20 ja nyt on -16 astetta pakkasta. Puut on kauniisti kuurassa, eikä tuule.
Pyykkipäivä täälläkin, niinkuin Debillä ja siskon synttärit. Välivuosia täyttää. Imuriakin voin vähän liikutella, mutta täytyy varoa sitä isohkoa mustaa hämähäkkiä, joka aamulla kipitti lattian poikki kaapin taakse, etten vahingossa imaise sitäkin.
Kiva, kun Marlella verkko toimii. On todella ärsyttävää, jos netti ei toimi kunnolla ja varsinkin, kun tietää, ettei vika ole omissa laitteissa. Tyttärelläni on ollut talonetin kanssa samanlaisia probleemia.
Tästä tulikin mieleeni, että samainen tytär mursi jalkansa astuttuaan harhaan ja tänään se ehkä leikataan. Saa nähdä, millaisia kuulumisia tänään tulee.
Kaijan selälle hyvää vointia. Toivottavasti fysikaalisesta on apua samoin kuin geelipohjallisesta. Työssäsi on raskasta ja nostojakin paljon, mikäli olen oikein ymmärtänyt työnkuvaasi kirjoitustesi perusteella. Ei ihme, että monen vuoden työkokemuksella selkä vääntyykin, kun usein ne liikkeet on tehtävä samalla puolella ja oikeakätinen nostaa ja siirtää useimmiten vasemmalta oikealle. Ei siinä aina muista, pysty ja ehdi toteuttaa terveellisiksi todettuja työasentoja. Olen itse tehnyt vähän saman tyyppistä työtä joskus.
Tulipa taas herkullinen ruokavinkki Kaijalta. Tänään olisi tarkoitus tehdä porsaan ulkofileestä jotakin ja tuo täyttäminen ja rullaaminen sopiikin hyvin, kun kaapissa on kaikenlaista täytteeksi sopivaa ja ainahan voi käyttää luovuutta, jos ei löydy juuri sitä, mitä jossakin ohjeessa annetaan. Lisukkeeksi uuniperunoita tai lohkoja...
Jokaiselle hyvää tätä päivää toivotan
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)