Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.1.2014 Keskiviikko  (Luettu 608 kertaa)

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
22.1.2014 Keskiviikko
« : 22.01.14 - klo:08:08 »

Huomenta,
-13 astetta mittarissa, siedettävää siis.
Kunhan tuosta valkenee, mennään jäälle Roosan kanssa.
Päivällä on mentävä asioille kylälle. Jotenkin olo on kuin karhulla, haluaisin nukkua.
Olen tästä päivästä viikonloppuun naapurin apuna (94v sokea) kun tytär lähti matkalle. Hän on varsin reipas mies ja kaikki on pidettävä mielessä, missä mitäkin on.
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #1 : 22.01.14 - klo:08:17 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Keskiviikko - Päivän Aamua  [:22] [:45]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #2 : 22.01.14 - klo:09:36 »

Huomenta!  [:-)]
-18 pakkasta. Aurinkoista.
Aamun ohjelmassa makoilua lattialla. Työterveyslääkärille ennen puolta päivää kinuamaan saikkua. Eilinen työpäivä oli yhtä tuskaa.
Huomisaamuna onkin onneksi kolmas kerta fysioterapeutille. Aika pitkä on tämä tie paranemiseen ja nyt on tullut selkeästi takapakkia. Toivottavasti taas pian helpottaa.  [:-)]

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #3 : 22.01.14 - klo:10:17 »

Huomenta,

Kai tässä työntekoon jossain vaiheessa pääsee käsiksi. Nyt on tullut lähinnä selviteltyä sähköposteja, puheluita yms. työmatkan jäljiltä. Dieetillehän tuo reissu ei tehnyt hyvää, kun oli "pakko" syödä kuin "normaalit ihmiset", kun oli valmiiksi tilattu. Nesteitäkin tuntuu kertyneen. Vielä vähän keinuttaakin  [NUT]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 760
  • Itä-Uusimaa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #4 : 22.01.14 - klo:11:12 »

Päivää

Yön kylmin oli -21, nyt -19 ja  [:46]

Mukavaa keksiviikkoa  [:43]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #5 : 22.01.14 - klo:11:13 »

Huomenta! Pakkasta -16.9 ja niiiiiin kaunista, kun on lunta  [:35] Lasinlaskenta ja leikkaaminen kiihkeimmillään täällä töissä, kun on kurssiviikonloppu tulossa ja lisää pitää saada  :-)) Aurinkoista keskiviikkoa kaikkiin pötnttöihin ja parempia päiviä kivuliaille!!
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 725
  • Lahti
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #6 : 22.01.14 - klo:12:11 »

Keskiviikko päivää [:-)]

Aurkinkoa, pakkasta ja vähän alakuloa. Siinä tämän päivän viestin aiheet.

Kaijalle edelleenkin [:30]

Iipalle auttamis  [:30]

Tittille töihin intoa [:-)]

Kaikille hyvää tätä päivää. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #7 : 22.01.14 - klo:13:09 »

Iltapäivää! [:-)]
Se on nyt aurinkoista ja pientä tuulen virettä.
Mittarissa nyt -16,2 astetta.

Asioita on tässä hoideltu, että aamulla en ehtinyt pönttöilemään.

Hyvää keskiviikkoa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #8 : 22.01.14 - klo:15:31 »

Kotosalla!  [:-)]
Sain ruikutettua loppuviikon saikkua. Aika kipeänä on koko kankku ja kontti. Mä oikeastaan toivon, että kipu jatkuisi huomisaamuun eli fyssarille asti. Jos se vaikka pystyis ohjeistamaan joitain liikkeitä, joilla helpottaa oloa. Musta tuntuu, että kipua vältelläkseni mä väännän itseni sellaisille mutkille, että kipu lisääntyy.  [:-I]

Hiukan huvittikin se tuuraava työterveyslääkäri. Sellainen vanhempi rouva; ilmeisesti jo eläkkeellä. Kyllä sitä nyt niin asiantuntijana katsellaan mun röntgenkuvia, kun mä olen sellaiset hommannut ja maksanut... Huoks!
Otin kuvat ja lausunnon puoliksi piruuttani mukaan. Viimeinen, mitä olisin halunnut, on se, että taas oltaisiin koputeltu vasaralla polvia ja nilkkoja ja todettu, että kaikki on kunnossa. Ota itseäsi niskasta kiinni, nappaa buranaa ja mene töihin!

Vielä kesällä mä olisin väittänyt, että Suomessa on terveydenhuolto hyvässä mallissa. En enää.  [:-/]
Just viime viikolla ortopedi totesi muutamaa vuotta nuoremman kollegan polvista, että ne EI OLE VIELÄ NIIN HUONOSSA KUNNOSSA, että tähystettäisiin. Jotenkin luulisi, että tähystyksellä saataisiin paremmat tulokset, kun polvia ei päästettäisi niin pahaan kuntoon. Glukosamiinia, jonka tehosta ei ole näyttöä, särkylääkkeitä ja sitten tuota meidän raskasta työtä. Joku tässä mättää?

Pasilla myös tänään "osittainen vapaapäivä"; kävi se töissä pyörähtämässä, mutta oli mulla kuskina. Käytiin sitten Lidlissä yhdessä ostostelemassa (tehoryhmä: toisella terveet jalat ja toinen sanelee, mitä ostetaan!) ja tultiin kotiin välipalalle. Makoilin tuossa aikani lattialla selällään, mutta kirjoittaminen on niin hankalaa, että piti nousta sohvalle.

Pitäkää peukkuja, että olen perjantaina kunnossa! Yhden karavaanari-kaverin, joka on myös entinen valiolainen, 50-v synttäreitä juhlitaan laivalla ja meidätkin on kutsuttu. En haluaisi toista "vaivaisristeilyä"...  [:-DD]

Pilvi

  • Vieras
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #9 : 22.01.14 - klo:15:49 »



Kotosalla!  [:-)]
Sain ruikutettua loppuviikon saikkua. Aika kipeänä on koko kankku ja kontti. Mä oikeastaan toivon, että kipu jatkuisi huomisaamuun eli fyssarille asti. Jos se vaikka pystyis ohjeistamaan joitain liikkeitä, joilla helpottaa oloa. Musta tuntuu, että kipua vältelläkseni mä väännän itseni sellaisille mutkille, että kipu lisääntyy.  [:-I]

Hiukan huvittikin se tuuraava työterveyslääkäri. Sellainen vanhempi rouva; ilmeisesti jo eläkkeellä. Kyllä sitä nyt niin asiantuntijana katsellaan mun röntgenkuvia, kun mä olen sellaiset hommannut ja maksanut... Huoks!
Otin kuvat ja lausunnon puoliksi piruuttani mukaan. Viimeinen, mitä olisin halunnut, on se, että taas oltaisiin koputeltu vasaralla polvia ja nilkkoja ja todettu, että kaikki on kunnossa. Ota itseäsi niskasta kiinni, nappaa buranaa ja mene töihin!

Vielä kesällä mä olisin väittänyt, että Suomessa on terveydenhuolto hyvässä mallissa. En enää.  [:-/]
Just viime viikolla ortopedi totesi muutamaa vuotta nuoremman kollegan polvista, että ne EI OLE VIELÄ NIIN HUONOSSA KUNNOSSA, että tähystettäisiin. Jotenkin luulisi, että tähystyksellä saataisiin paremmat tulokset, kun polvia ei päästettäisi niin pahaan kuntoon. Glukosamiinia, jonka tehosta ei ole näyttöä, särkylääkkeitä ja sitten tuota meidän raskasta työtä. Joku tässä mättää?

Pasilla myös tänään "osittainen vapaapäivä"; kävi se töissä pyörähtämässä, mutta oli mulla kuskina. Käytiin sitten Lidlissä yhdessä ostostelemassa (tehoryhmä: toisella terveet jalat ja toinen sanelee, mitä ostetaan!) ja tultiin kotiin välipalalle. Makoilin tuossa aikani lattialla selällään, mutta kirjoittaminen on niin hankalaa, että piti nousta sohvalle.

Pitäkää peukkuja, että olen perjantaina kunnossa! Yhden karavaanari-kaverin, joka on myös entinen valiolainen, 50-v synttäreitä juhlitaan laivalla ja meidätkin on kutsuttu. En haluaisi toista "vaivaisristeilyä"...  [:-DD]
   

oot väärässä keskustelussa (VALIVALI)
ja eläkkeelle pääsee kyllä vähemmälläkin.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #10 : 22.01.14 - klo:16:05 »

^ Pyydän anteeksi erehtymistäni!  [:-I]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #11 : 22.01.14 - klo:16:15 »

No olipas outo kommentti Pilviltä! [?]



Kotosalla!  [:-)]
Sain ruikutettua loppuviikon saikkua. Aika kipeänä on koko kankku ja kontti. Mä oikeastaan toivon, että kipu jatkuisi huomisaamuun eli fyssarille asti. Jos se vaikka pystyis ohjeistamaan joitain liikkeitä, joilla helpottaa oloa. Musta tuntuu, että kipua vältelläkseni mä väännän itseni sellaisille mutkille, että kipu lisääntyy.  [:-I]

Hiukan huvittikin se tuuraava työterveyslääkäri. Sellainen vanhempi rouva; ilmeisesti jo eläkkeellä. Kyllä sitä nyt niin asiantuntijana katsellaan mun röntgenkuvia, kun mä olen sellaiset hommannut ja maksanut... Huoks!
Otin kuvat ja lausunnon puoliksi piruuttani mukaan. Viimeinen, mitä olisin halunnut, on se, että taas oltaisiin koputeltu vasaralla polvia ja nilkkoja ja todettu, että kaikki on kunnossa. Ota itseäsi niskasta kiinni, nappaa buranaa ja mene töihin!

Vielä kesällä mä olisin väittänyt, että Suomessa on terveydenhuolto hyvässä mallissa. En enää.  [:-/]
Just viime viikolla ortopedi totesi muutamaa vuotta nuoremman kollegan polvista, että ne EI OLE VIELÄ NIIN HUONOSSA KUNNOSSA, että tähystettäisiin. Jotenkin luulisi, että tähystyksellä saataisiin paremmat tulokset, kun polvia ei päästettäisi niin pahaan kuntoon. Glukosamiinia, jonka tehosta ei ole näyttöä, särkylääkkeitä ja sitten tuota meidän raskasta työtä. Joku tässä mättää?

Pasilla myös tänään "osittainen vapaapäivä"; kävi se töissä pyörähtämässä, mutta oli mulla kuskina. Käytiin sitten Lidlissä yhdessä ostostelemassa (tehoryhmä: toisella terveet jalat ja toinen sanelee, mitä ostetaan!) ja tultiin kotiin välipalalle. Makoilin tuossa aikani lattialla selällään, mutta kirjoittaminen on niin hankalaa, että piti nousta sohvalle.

Pitäkää peukkuja, että olen perjantaina kunnossa! Yhden karavaanari-kaverin, joka on myös entinen valiolainen, 50-v synttäreitä juhlitaan laivalla ja meidätkin on kutsuttu. En haluaisi toista "vaivaisristeilyä"...  [:-DD]
   

oot väärässä keskustelussa (VALIVALI)
ja eläkkeelle pääsee kyllä vähemmälläkin.  [:-)]

No olipas outo ja tyly kommentti Pilviltä! [?]
Ei kai Kaija alta viiskymppisenä mihinkään eläkkeelle halua, ainoastaan kinttunsa kuntoon.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #12 : 22.01.14 - klo:16:18 »

^ Tiina, mulle oli tosiaan yllätys, ettei päivän ketjuun saa kirjoittaa iskias-vaivoista. Nehän oikeasti on mun nykypäivien sisältö!  [:-I]  [:-DD]

(Taas tuli mieleen, että miksi mä täällä Pöntöllä edes roikun?  [:-I] )

Mutta jokaisellahan on tosiaan oikeus omaan mielipiteeseensä...

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #13 : 22.01.14 - klo:16:22 »

Kaijan pitäisi päästä uudelleen tutkituttamaan "kontti". Röntgenkuvissa ei näy kuin luut ja jos
jossakin siellä on esmes hermo pinteessä niin ei näy. Magneettikuviin ja jos tarvis niin hermorata-
tutkimuksiin. Niistä saattais selvitä enemmän.
Mulla on yksi tuttu joka on tosi kipeä jaloistaan. Postinkantaja ammatiltaan. Jatkuvalla saikulla ja eläkettäkin
on haettu. Hylkyjä tullut. Nyt on valitus menossa eteen päin joten ei eläkkeelle niin vaan pääse vaikka
työkyky on 0.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #14 : 22.01.14 - klo:16:26 »

Kaijan pitäisi päästä uudelleen tutkituttamaan "kontti". Röntgenkuvissa ei näy kuin luut ja jos
jossakin siellä on esmes hermo pinteessä niin ei näy. Magneettikuviin ja jos tarvis niin hermorata-
tutkimuksiin. Niistä saattais selvitä enemmän.
Mulla on yksi tuttu joka on tosi kipeä jaloistaan. Postinkantaja ammatiltaan. Jatkuvalla saikulla ja eläkettäkin
on haettu. Hylkyjä tullut. Nyt on valitus menossa eteen päin joten ei eläkkeelle niin vaan pääse vaikka
työkyky on 0.

Mä kyllä uskon, että nykyisillä tiedoilla ja fysioterapeutin avulla tästä selvitään, mutta se vie aikaa!  [:-)]

Ortopedi oli sitä mieltä, että mun ei kannata maksaa magneettikuvista. Sen arvion mukaan siellä on ollut joku juttu nikamien välissä. Tulehdus on jo ohi, mutta sen jälkimaininkina on noi kivut. Ja voi mennä vuosi, ennenkuin olen täysin kunnossa.
Nyt on kivuista huolimatta paljon parempi fiilis kuin edellisten kovien kipujen aikaan. Mä luotan siihen fyssariin melkoisesti!  [:-)]
 

Sivu luotiin 0.347 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.