Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.1.2014 Keskiviikko  (Luettu 622 kertaa)

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #15 : 22.01.14 - klo:16:31 »

 Mä kun oon Kaija lukenu sun kankkujuttuja niin mulla on myötätunnosta oikea kankku itelläkin kipeytynyt. Mutta tiedän että johtuu pääasiassa väärästä työasennosta päivittäin. Mut kauhulla ootan koska oon samassa jamassa kun sä.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #16 : 22.01.14 - klo:16:31 »

Kaijan pitäisi päästä uudelleen tutkituttamaan "kontti". Röntgenkuvissa ei näy kuin luut ja jos
jossakin siellä on esmes hermo pinteessä niin ei näy. Magneettikuviin ja jos tarvis niin hermorata-
tutkimuksiin. Niistä saattais selvitä enemmän.
Mulla on yksi tuttu joka on tosi kipeä jaloistaan. Postinkantaja ammatiltaan. Jatkuvalla saikulla ja eläkettäkin
on haettu. Hylkyjä tullut. Nyt on valitus menossa eteen päin joten ei eläkkeelle niin vaan pääse vaikka
työkyky on 0.

Mä kyllä uskon, että nykyisillä tiedoilla ja fysioterapeutin avulla tästä selvitään, mutta se vie aikaa!  [:-)]



Ortopedi oli sitä mieltä, että mun ei kannata maksaa magneettikuvista. Sen arvion mukaan siellä on ollut joku juttu nikamien välissä. Tulehdus on jo ohi, mutta sen jälkimaininkina on noi kivut. Ja voi mennä vuosi, ennenkuin olen täysin kunnossa.
Nyt on kivuista huolimatta paljon parempi fiilis kuin edellisten kovien kipujen aikaan. Mä luotan siihen fyssariin melkoisesti!  [:-)]

Toivomma sitten että kivut vähenee ajan mittaan [:-)]  
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #17 : 22.01.14 - klo:16:33 »

Olipa taas hieno ilma pompotella tuolla ulkosalla  [:-)] Ja sanokaa ihmeessä jos ei näitä kuvia tänne haluta  [:-I]

Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #18 : 22.01.14 - klo:16:33 »

Anna tulla vaan. Tuokin kuva on ihan jees. Punikselle kommentoin.
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #19 : 22.01.14 - klo:16:35 »

Oi, mä tykkään Puniksen kuvasta, ihan kun lumpeita!
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #20 : 22.01.14 - klo:16:35 »

No olipas outo kommentti Pilviltä!

okei, sitä voi miettiä.

Ei ole edes miettimisen arvoinen!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #21 : 22.01.14 - klo:16:38 »

Punis ja kaikki muutkin, kuvia saa ainakin mun mielestä laittaa ihan niin paljon kun huvittaa. Nämä talviset pakkaskuvat on niin makeita. En ole vuosiin nähnyt niin hienoja kuvia, kun mitä nyt on liikkeellä tuolla Facebookissakin ihan joka päivä. Aivan huikeita otoksia.  [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #22 : 22.01.14 - klo:16:41 »

Mä kun oon Kaija lukenu sun kankkujuttuja niin mulla on myötätunnosta oikea kankku itelläkin kipeytynyt. Mutta tiedän että johtuu pääasiassa väärästä työasennosta päivittäin. Mut kauhulla ootan koska oon samassa jamassa kun sä.

Älä päästä tähän jamaan! Melkein voisin suositella ennalta ehkäisevää käyntiä fyssarilla, jolle vois kertoa niistä työoloista ja joka voisi ohjeistaa tekemään jotakin vastapainoksi!  [:-)]

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 725
  • Lahti
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #23 : 22.01.14 - klo:17:06 »

Hieno on Puniksen laittama kuva jälleen kerran. Samaa mieltä, että kuvia vaan niin paljon kun haluatte laittaa, ne jos mitkä piristävät tätä tekstien sävyttämää ketjua [:-)]

Kaijalle paljon myötäelo ajatuksia. Mistä sitä tänne sitten kirjoittaa jos ei siitä mitä tänään kuluu. Niin me kait kaikki teemme. On välillä hyviä päiviä ja välillä todella huonoja. Se on monen meidän elämäämme, että välillä kivut vievät kaiken energian ja silloin ne asiat ovat vaan päällimmäisenä josta osaa ja pystyy kertomaan.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #24 : 22.01.14 - klo:19:13 »

^ Voishan joka toisen lauseen kirjoittaa sinne toiseen ketjuun!  [:-)]

Meillä on ruoka uunissa. Yhteispelillä tehtiin valmistelut!  :-))
Syksyllä, kun Jenni muutti omilleen, meillä tuli sellainen "laiska vaihe" ruoanlaitossa, kun ei ollut sen takia pakko tehdä ruokaa. Saatettiin kuitata ruoka grillatulla makkaralla tai leivällä. Nyt on taas tullut uutta intoa. Näin, kun on aikaa, on kiva nähdä vähän vaivaa ruoan eteen. Tai siis mun suosikkikokkaaminen on sellaista, että se "vaiva" on ensin ja sitten ruoka tulee melkein itsekseen uunissa!  :-))

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #25 : 22.01.14 - klo:19:48 »

Ehtoota. Eilen satoi tähtiä...  [:-)]

Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #26 : 22.01.14 - klo:20:26 »

Pyriseltä myös ihana kuva.

Flunssa alkaa olla voiton puolella.. onneksi, koska tänään alkoi 8 päivän työputki. Huomenna pitäsi käydä optikolla kyselemässä voiko mun silmälaseja pelastaa. Onnistuin hajottamaan ne kun köllöttelin vahingossa niiden päällä. Vähän voi olla haastavaa ajaa iltavuorosta kotiin kun näkökyky on mitä on  [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #27 : 22.01.14 - klo:23:36 »

Kirjattu

Pilvi

  • Vieras
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #28 : 23.01.14 - klo:00:19 »

No olipas outo kommentti Pilviltä! [?]


[oot väärässä keskustelussa (VALIVALI)
ja eläkkeelle pääsee kyllä vähemmälläkin.  [:-)]

No olipas outo ja tyly kommentti Pilviltä! [?]
Ei kai Kaija alta viiskymppisenä mihinkään eläkkeelle halua, ainoastaan kinttunsa kuntoon.

En ota kantaa kuka haluaa mihinkin, tää jatkuva ruikutus vaan pännii. porukassa on varmaan yhtä sairaita vähintään, eikä ne koko ajan valita. Miks sun selkäs hajos just kun Jenni muutti?  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 23.01.14 - klo:00:28 kirjoittanut Pilvi »
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #29 : 23.01.14 - klo:00:27 »

   
olet väärässä keskustelussa (VALIVALI)
ja eläkkeelle pääsee kyllä vähemmälläkin.  [:-)]
No olipas outo ja tyly kommentti Pilviltä! [?]
Ei kai Kaija alta viiskymppisenä mihinkään eläkkeelle halua, ainoastaan kinttunsa kuntoon.
[/quote]
En ota kantaa kuka haluaa mihinkin, tää jatkuva ruikutus vaan pännii. porukassa on varmaan yhtä sairaita vähintään, eikä ne koko ajan valita. Miks sun selkäs hajos kun Jenni muutti.
[/quote]

Höllää pipoa! 
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.233 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.