Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.1.2014 Keskiviikko  (Luettu 613 kertaa)

Pilvi

  • Vieras
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #30 : 23.01.14 - klo:01:16 »

hoitele omaa pipoas vaan....  [:32] [:32] [:32]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #31 : 23.01.14 - klo:08:04 »

hoitele omaa pipoas vaan....  [:32] [:32] [:32]

Mä en käytä pipoa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #32 : 23.01.14 - klo:09:09 »

No olipas outo kommentti Pilviltä! [?]


[oot väärässä keskustelussa (VALIVALI)
ja eläkkeelle pääsee kyllä vähemmälläkin.  [:-)]

No olipas outo ja tyly kommentti Pilviltä! [?]
Ei kai Kaija alta viiskymppisenä mihinkään eläkkeelle halua, ainoastaan kinttunsa kuntoon.

En ota kantaa kuka haluaa mihinkin, tää jatkuva ruikutus vaan pännii. porukassa on varmaan yhtä sairaita vähintään, eikä ne koko ajan valita. Miks sun selkäs hajos just kun Jenni muutti?  [:-)]


Mä aion jatkossakin kirjoittaa just mitä mieleen tulee. Tietysti toivottavasti niin, ettei mun tarvii aamun valjetessa miettiä, mitä tuli kirjoitettua eikä poistella viestejäni tai pyydellä porukoilta jälkikäteen anteeksi kirjoituksiani!  [KIPPIS]  [:17]
Mun viestit on varmaan helppo hypätä yli?  [:-I]

Osoitit tässä tuplalainauksessa kysymyksen Tiinalle, mutta mun selästä oli varmaan kyse?
Ei, mun välilevytyrällä ei ole mitään tekemistä Jennin muuton kanssa. En ollut edes kantamassa muuttokuormaa, kun olin yövuorossa!  [:-DD]

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #33 : 23.01.14 - klo:09:47 »

Ote pönttölän säännöistä:

"Asiaton, herjaava, uhkaileva, provosoiva, hyökkäävä, käännyttävä yms. hyvän tavan vastainen kirjoittaminen on kielletty."

Omista vaivoistaan kertomisessa ei nähdäkseni ole mitään hyvien tapojen vastaista. Päinvastoin, joskus voi jopa saada hyviä neuvoja olonsa parantamiseen.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 725
  • Lahti
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #34 : 23.01.14 - klo:09:56 »

Pyrikseltä oli tosi hieno kuva keskiviikon ketjussa. Lisää näitä ihania talvi"maalauksia" laittakaa vaan kameran ulkoiluttajat [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #35 : 23.01.14 - klo:10:03 »

Ote pönttölän säännöistä:

"Asiaton, herjaava, uhkaileva, provosoiva, hyökkäävä, käännyttävä yms. hyvän tavan vastainen kirjoittaminen on kielletty."

Omista vaivoistaan kertomisessa ei nähdäkseni ole mitään hyvien tapojen vastaista. Päinvastoin, joskus voi jopa saada hyviä neuvoja olonsa parantamiseen.

Eipä hän nyt ole ensimmäinen miespuolinen, joka haluaa haastaa täällä riitaa. Onhan näitä ollut toisiakin - mutta mikä kumma noita miehiä vaivaa. Jos on omat asiat mykkyrässä, niin ei niitä tarvitse tänne tulla äksyilemään!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #36 : 23.01.14 - klo:10:22 »

Ote pönttölän säännöistä:

"Asiaton, herjaava, uhkaileva, provosoiva, hyökkäävä, käännyttävä yms. hyvän tavan vastainen kirjoittaminen on kielletty."

Omista vaivoistaan kertomisessa ei nähdäkseni ole mitään hyvien tapojen vastaista. Päinvastoin, joskus voi jopa saada hyviä neuvoja olonsa parantamiseen.

Eipä hän nyt ole ensimmäinen miespuolinen, joka haluaa haastaa täällä riitaa. Onhan näitä ollut toisiakin - mutta mikä kumma noita miehiä vaivaa. Jos on omat asiat mykkyrässä, niin ei niitä tarvitse tänne tulla äksyilemään!

Kaikkihan ei tykkää kaikista ja varmaan mun kirjoitustyyli ärsyttää joitakin. Mutta pitääkö koko Pönttölän väkeä vaivata sillä? Vois vaikka laittaa yv:n, jossa kertoo, mihin ketjuun mikäkin asia kuuluu ja kirjoittaa vaikka ihan suoraan, että sun tyylis käy kaikkien hermoille; lopeta jo!

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 725
  • Lahti
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #37 : 23.01.14 - klo:10:46 »

Olen sen ennenkin todennut, että täällä on tosi kivaa porukkaa, jotka annamme kaikkien kukkien kukkia ja jokainen kirjoittaja on rikkaus tällaisella foorumille. Jokaisella on omanlaisensa elämä, sairauksineen, iloineen ja suruineen. Niistähän me kerromme mihin haluamme vaikka vertaistukea ja myötäeloa. Ne on elämän rakentavia voimia kun saa jakaa asioitaan kavereiden kanssa. Ja niitähän me kaikki kait haluamme toisillemme olla.
Itse ainakin haluan jakaa asioita teidän kanssanne ja olen sitä tehnytkin. [:-)] Ja mielelläni tuen heitä ja teitä ketkä sitä kulloinkin haluatte ja tarvitsette.
Mummo aina opetti minua, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa älä silloin sano mitään.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #38 : 23.01.14 - klo:10:53 »


Mummo aina opetti minua, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa älä silloin sano mitään.
Hyvä ohje  [:5]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #39 : 23.01.14 - klo:14:47 »

Voi miten ihanat kuvat Punikselta Pyrikseltä  [:-)]
Onpas täällä ollut erikoiset keskustelut illalla. No, ne taisi loppua tähän. Kaija, ei minua ainakaan häiritse sinun tai muidenkaan voivottelut. Toivon kipuileville paranemista.
Kirjattu

Sus

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 746
  • Kotka
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #40 : 23.01.14 - klo:15:23 »

Ote pönttölän säännöistä:

"Asiaton, herjaava, uhkaileva, provosoiva, hyökkäävä, käännyttävä yms. hyvän tavan vastainen kirjoittaminen on kielletty."

Omista vaivoistaan kertomisessa ei nähdäkseni ole mitään hyvien tapojen vastaista. Päinvastoin, joskus voi jopa saada hyviä neuvoja olonsa parantamiseen.

Eipä hän nyt ole ensimmäinen miespuolinen, joka haluaa haastaa täällä riitaa. Onhan näitä ollut toisiakin - mutta mikä kumma noita miehiä vaivaa. Jos on omat asiat mykkyrässä, niin ei niitä tarvitse tänne tulla äksyilemään!

Juuri näin.
Kirjattu

Sus

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 746
  • Kotka
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #41 : 23.01.14 - klo:15:25 »

Eikä vaivaa minuakaan jos/kun omista vaivoistaan kirjoittaa päivän ketjuun. Jos ja kun on vaivoja, niin eihän silloin paljoa muuta mielessä olekaan.

Valokuvat piristävät aina. [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #42 : 23.01.14 - klo:17:27 »

Kiitokset koko porukalle tuesta!  [:-)]
Mä olen saanut kyseiseltä herralta muutamaan otteeseen Facebookissakin aika outoja heittoja  [:-I]
Oli tainnut muuten erota samalla rytinällä FB:n Pönttöryhmästä.

Mä olen miettinyt Hömiksen aamupäiväistä kommenttia. Miksi juuri MIEHET on täällä olleet niitä riidanhaastajia?
Mun mielestä me naiset ollaan yleensä ottaen hankalampia ja kärkkäämpiä esim työpaikalla sellaiseen pikkupiikittelyyn.  [:3]  [:-DD]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #43 : 24.01.14 - klo:07:32 »

Kun Pilvi taitaa kuitenkin käydä täällä, niin kerronpa, että vaikka poistit nopeasti paljonpuhuvan uima-allaskomnenttisi, niin sekin tuli kyllä perille!  [:-I]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.1.2014 Keskiviikko
« Vastaus #44 : 22.06.14 - klo:02:10 »

Voitteko te uskoa, että kaiken tän mun solvaamisen jälkeen "Pilvi" kehtaa laittaa Pasille viestiä Fecabookin kautta, että soiteltais yhdessä kitaraaa yms?  :-O
Olin aika tyrmistynyt!
 

Sivu luotiin 0.24 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.